اجرای مرحله اول قطع برق ادارات پرمصرف

محمد تقی مهدیزاده مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان از اجرای مرحله اول قطع برق ادارات پرمصرف در ۳ شهر استان خبر داد.

گیلان‌صدر: مهدیزاده تاکید کرد: طی سالیان گذشته وضعیت صنعت برق بسیار ویژه و حساس‌ است و ناترازی بین تولید و مصرف برق چشمگیر می باشد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گیلان ضمن اشاره به دستورالعمل‌های ارسالی از سوی شرکت توانیر مبنی بر پایش مصرف برق ادارات و دستگاه‌ها افزود: این مشترکین ملزم به کاهش ۳۰ درصدی مصرف برق در ساعات اداری و همچنین کاهش مصرف به میزان ۶۰ درصد در ساعت غیر اداری نسبت به مصرف سال گذشته هستند.

وی ضمن تشکر از مدیران ادارات، سازمانها و دستگاه‌های اجرایی که همکاری بسیار خوبی در مصرف بهینه انرژی برق دارند خاطرنشان کرد: هماهنگی لازم با استانداری جهت تشکیل ۱۰۰ اکیپ‌ پایش  به منظور بررسی میزان مصرف برق ادارات و دستگاههای اجرایی استان در فصل گرما جهت پیشگیری از خاموشی ها، تشکیل شده و اقدامات قانونی لازم جهت برخورد باسازمانهایی که الگوی مصرف را رعایت نکرده‌اند اعمال شد.

مهدیزاده اظهار داشت: از ابتدای سالجاری مصرف برق ادارات و دستگاههای اجرایی با دقت مورد پایش قرار گرفته است و بر این اساس برق اداره دارایی و امور مالیاتی لنگرود، تامین اجتماعی آستانه اشرفیه و بندر ماهیگیری آستارا قطع شد.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گیلان گفت: با توجه به محدویتهای تولید برق در کل کشور، رعایت الگوی مصرف برق از سوی ادارات و سازمان‌ها از جمله حذف وسایل غیرضرور برقی، بهره گیری از دیزل ژنراتورها، استفاده بهینه و کاهش مصرف سیستمهای سرمایشی در ساعات اوج بار، باید با جدیت صورت پذیرد.

نوشته مشابه

کشف بیش از ۹۱ میلیارد ریال نوشیدنی قاچاق از انبار یک شرکت در رشت

کشف بیش از ۹۱ میلیارد ریال نوشیدنی قاچاق از انبار یک شرکت در رشت

فرمانده انتظامی گیلان از کشف حجم قابل توجهی از نوشیدنی های قاچاق به ارزش بیش از ۹۱ میلیارد ریال در بازرسی از انبار یک شرکت در شهرستان رشت خبر داد. به گزارش گیلان صدر؛ سردار عزیزالله ملکی روز چهارشنبه با تشریح پیامدهای منفی قاچاق بر اقتصاد کشور، مبارزه با قاچاق...

چینی ها از بسته های سرمایه گذاری در منطقه آزاد انزلی استقبال کردند

چینی ها از بسته های سرمایه گذاری در منطقه آزاد انزلی استقبال کردند

یک هیئت تجاری خارجی از کشور چین با مدیر عامل سازمان منطقه آزاد انزلی دیدار و پیرامون انجام سرمایه گذاری در این منطقه به مذاکره پرداختند. به گزارش گیلان صدر؛ در این نشست رییس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی با معرفی ویژگی های ممتاز جغرافیایی این منطقه...

955 واحد مسکن روستایی در گیلان افتتاح می شود

955 واحد مسکن روستایی در گیلان افتتاح می شود

مدیرکل بنیاد مسکن گیلان گفت: همزمان با آغاز دهه حساب 100 امام و بنیاد مسکن 955 واحد مسکن روستایی با اعتبار بیش از هفت میلیارد ریال در مناطق مختلف گیلان به بهره برداری می رسد. به گزارش گیلان صدر و به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان...

مهار آتش سوزی خانه ویلایی در سلیمان داراب رشت

مهار آتش سوزی خانه ویلایی در سلیمان داراب رشت

حادثه آتش سوزی منزل مسکونی به ساعت 11:51صبح امروز دوشنبه 27 فروردین 1403 به مرکز فرماندهی آتش نشانی رشت اطلاع داده شد. به گزارش گیلان صدر: شهرام مومنی رییس سازمان آتش نشانی رشت گفت: با توجه به سازه های متراکم آن منطقه سریعا 8 خودروی اطفایی و آبرسان به محل...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار

اخبار پربازدید

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.