مدیر کل بیمه سلامت استان گیلان در بازدید از بیمه سلامت شهرستان لنگرود با اشاره به اینکه سامانه ۱۶۶۶ پل ارتباطی بین مردم و مسئولان است گفت: سازمان بیمه سلامت ایران در راستای رضایتمندی از ارباب رجوع وتداوم اجرای طرح های ارزشمند پاسخگویی مردم درجهت رفع مشکلات آنهاست.
گیلان صدر: دکتر جمشید محمدی در گفتوگویی افزود: بیمه شدگان سازمان بیمه سلامت در هر نقطه ای از کشور می توانند با سامانه ۱۶۶۶ به صورت رایگان تماس برقرار کنند و از نحوه دریافت خدمات، نحوه ارجاع به بیمارستانها، چگونگی مراجعات و صدور دفترچه و تمدید آن و دیگر موارد و موانع احتمالی را به صورت مستقیم با مسئولان ستادی و مدیران استانها مطرح کنند و پاسخ های لازم را دریافت کنند.
مدیرکل بیمه سلامت استان گیلان با بیان اینکه رفع مشکلات مردم و جلب رضایت آنها و ایجاد آرامش در جامعه از اهمیت ویژه ای برخوردار است، گفت: سامانه۱۶۶۶پاسخگوی بیمه شدگان صندوق های پنجگانه کارکنان دولت، روستائیان، بیمه سلامت همگانی، سایر اقشار و ایرانیان است.
محمدی بیان کرد: از آغاز راه اندازی سامانه ۱۶۶۶ تاکنون بسیاری از مشکلات مردم (بیمه شدگان صندوق های پنج گانه) در چارچوب قوامین و مقررات رفع شده است و باعث جلب رضایت و آرامش آنان شد. لذا تداوم این حرکت ارزنده و استمرار کار سامانه ۱۶۶۶ یک ضرورت اجتناب ناپذیر است.
مدیر کل بیمه سلامت در پایان گفت: بیمه شدگان تمامی صندوق های سازمان بیمه سلامت ایران می توانند با شماره گیری کد دستوری #۱۶۶۶ * از استحقاق و اعتبار پوشش بیمه ای خود مطلع شوند .
دراین بازدید مراجعین مشکلات بیمه ای را مطرح و مدیر کل بیمه سلامت ضمن پاسخگویی به ارباب رجوع راهکارهای مناسب جهت برطرف شدن مشکلات بیمه شدگان ارائه دادند.