بدرقه کاروان گیلانی اعزامی به المپیک توکیو | ۵ ورزشکار گیلانی در تلاش برای کسب مدال

۵ ورزشکار گیلانی به نام‌های محمد رهبری در رشته شمشیربازی، آرمین هادی‌پور در رشته تکواندو، سارا بهمنیار در رشته کاراته، علی آقا میرزایی در رشته قایقرانی کایاک، نازنین ملایی در رشته قایقرانی روئینگ در المپیک توکیو شرکت خواهند کرد.

گیلان صدر: استاندار گیلان در مراسمی کاروان گیلانی اعزامی به بازی‌های المپیک توکیو را بدرقه و برای آنان آرزوی کسب موفقیت کرد.

ارسلان زارع در نشست با اعضاء تیم اعزامی گیلان به بازی‌های المپیک توکیو که با حضور دکتر کیکاووس سعیدی دبیرکل کمیته ملی المپیک و مریم بخشی مدیرکل ورزش و جوانان گیلان برگزار شد، به افتخارآفرینی گیلانیان در مسابقات مختلف ورزشی اشاره کرد و گفت: امیدوارم در بازی‌های پیش‌رو نیز با کسب افتخار مایه سربلندی بیشتر کشور و استان گیلان شوید.

وی با بیان اینکه گیلان جوانان مستعدی در بخش‌های مختلف بویژه حوزه ورزش دارد افزود: سهم ورزشکاران گیلانی در همه دوره‌های بازی‌های المپیک، آسیایی و پاراآسیایی بسیار خوب بوده است.

نماینده عالی دولت در گیلان گفت: سخت کوشی این ورزشکاران برای رسیدن به هر نتیجه‌ای از مدال‌آوری مهم‌تر است و امیدواریم این عزیزان با مدالهای ارزشمند در این دوره نیز با افتخار به میهن خود بازگردند.

زارع اظهار داشت: وجود یک ایرانی در مسابقات بین‌المللی به نمایندگی از ملت ایران می‌تواند معرف خوبی برای فرهنگ ایرانی و گیلانی باشد.

وی بیان کرد: داشتن روحیه‌ای بالا و انگیزه فراوان ورزشکاران برای کسب افتخار اهمیت بسیاری دارد و ان‌شاءلله برای قدردانی از زحمات آنان هدایایی نیز درنظر گرفته می‌شود.

در این نشست مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با اشاره به حضور ۵نماینده از گیلان در کاروان اعزامی جمهوری اسلامی ایران به بازیهای المپیک توکیو گفت: کاروان ایران با نام «کاروان ایران برای همه» در این رویداد بزرگ ورزشی شرکت خواهد کرد. و امیدوارم شاهد کسب مدالهای رنگارنگ کاروان ایران و همچنین گیلانیان عزیز در این رویدار بزرگ باشیم.

۵ ورزشکار گیلانی به نام‌های محمد رهبری در رشته شمشیربازی، آرمین هادی‌پور در رشته تکواندو، سارا بهمنیار در رشته کاراته، علی آقا میرزایی در رشته قایقرانی کایاک، نازنین ملایی در رشته قایقرانی روئینگ شرکت خواهند کرد.

نوشته مشابه

کشف بیش از ۹۱ میلیارد ریال نوشیدنی قاچاق از انبار یک شرکت در رشت

کشف بیش از ۹۱ میلیارد ریال نوشیدنی قاچاق از انبار یک شرکت در رشت

فرمانده انتظامی گیلان از کشف حجم قابل توجهی از نوشیدنی های قاچاق به ارزش بیش از ۹۱ میلیارد ریال در بازرسی از انبار یک شرکت در شهرستان رشت خبر داد. به گزارش گیلان صدر؛ سردار عزیزالله ملکی روز چهارشنبه با تشریح پیامدهای منفی قاچاق بر اقتصاد کشور، مبارزه با قاچاق...

چینی ها از بسته های سرمایه گذاری در منطقه آزاد انزلی استقبال کردند

چینی ها از بسته های سرمایه گذاری در منطقه آزاد انزلی استقبال کردند

یک هیئت تجاری خارجی از کشور چین با مدیر عامل سازمان منطقه آزاد انزلی دیدار و پیرامون انجام سرمایه گذاری در این منطقه به مذاکره پرداختند. به گزارش گیلان صدر؛ در این نشست رییس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی با معرفی ویژگی های ممتاز جغرافیایی این منطقه...

955 واحد مسکن روستایی در گیلان افتتاح می شود

955 واحد مسکن روستایی در گیلان افتتاح می شود

مدیرکل بنیاد مسکن گیلان گفت: همزمان با آغاز دهه حساب 100 امام و بنیاد مسکن 955 واحد مسکن روستایی با اعتبار بیش از هفت میلیارد ریال در مناطق مختلف گیلان به بهره برداری می رسد. به گزارش گیلان صدر و به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان...

مهار آتش سوزی خانه ویلایی در سلیمان داراب رشت

مهار آتش سوزی خانه ویلایی در سلیمان داراب رشت

حادثه آتش سوزی منزل مسکونی به ساعت 11:51صبح امروز دوشنبه 27 فروردین 1403 به مرکز فرماندهی آتش نشانی رشت اطلاع داده شد. به گزارش گیلان صدر: شهرام مومنی رییس سازمان آتش نشانی رشت گفت: با توجه به سازه های متراکم آن منطقه سریعا 8 خودروی اطفایی و آبرسان به محل...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار

اخبار پربازدید

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.