مدیر “منطقه یک” گوش شنوا ندارد | نیروهای شرکتی ساماندهی شوند

عضو شورای شهر رشت در مورد مشکلات منطقه یک شهرداری رشت گفت: باید حمایت از سرمایه گذاران در اولویت این منطقه باشد اما متاسفانه سرمایه گذاران از نحوه برخورد این منطقه ناراضی هستند.

گیلان صدر: رئیس شورای شهر رشت در بیست و چهارمین جلسه شورای شهر رشت با اشاره به ایام دهه فجر گفت: حضور ریاست محترم جمهور و هیات همراه ایشان اتفاق خیلی خوبی در هفته گذشته بود.

محمدحسین واثق کارگرنیا گفت: در این سفر دو مسئله که دغدغه همه مردم و شورای شهر است مورد بررسی قرار گرفت و اولین مورد بحث تعیین تکلیف دفن گاه زباله و زباله سوز در سراوان و بعدی رفع مشکلات دو روخانه زرجوب و گوهر بود که برای رفع آلودگی دو روخانه ۲۵۰ میلیارد تومان از سفر های استانی و ۳۰۰ میلیارد  تومان از بودجه هیات دولت مصوب شده است و امیدواریم که متولیان استانی برای دو روخانه اقدامات لارم را انجام دهند.

وی از ادامه افزود: وزیر کشور در بازدید از دفنگاه زباله سراوان قول های مساعدی در راستای رفع این مشکل دادند زیرا حدود ۱۷ شهر زباله هایشان وارد شهر رشت می شود و امیدواریم با ساماندهی این معضل مشکلات برطرف شود.

نیروهای شرکتی ساماندهی شوند

در ادامه جلسه نادر حسینی عضو شورای شهر رشت خواستار ساماندهی نیروهای شرکتی شد و افزود: برخی از سازمان ها دارای رانندگانی هستند که حقوق و مزایای آنها درست پرداخت نمی شوند.

وی همچنین بر لزوم افزایش فضای سبز شهری تاکید کرد و افزود: مردم در مورد فضای سبز رشت گلایه دارند و اکنون که در فصل درختکاری هستیم، مدیریت شهری باید اقدامات جدی انجام دهد.

حسینی ادامه داد: ساماندهی سگ های ولگرد، ساماندهی دستفروشان و… از مواردی بود که در این شش ماه پیگیری هایی انجام شد اما جواب درستی نگرفتیم.

وی در مورد پارک های حاشیه ای نیز اظهار کرد: این مصوبه برای دوره های قبل شورای شهر رشت است اما همچنان بر زمین مانده است.

عضو شورای شهر رشت در مورد وضعیت تلویزیون شهری رشت گفت: در سطح شهر تلویزیون های متعددی داریم که به درستی از آنها استفاده نمی شود و همچنان خاموش است. مورد دیگر که از درخواست مردم دور برگردان ها است. در میدان مصلی به فلکه گاز ترافیک شدید است و تردد انجا خیلی سخت است و باید فکر اساسی برای دوربرگردان های این چنینی شود.

مدیر منطقه یک گوش شنوا ندارد

مسعود عباس نژاد دیگر عضو شورای شهر رشت در این جلسه گفت: برای حل مشکلات مردم همه مسئولان باید همت مضاعف بکار بگیرند و خدمت به مردم را غنیمت بشماریم.

وی افزود: متاسفانه مواردی مردم شهر را دچار چالش کرده است. یکی از این موارد کمیسیون ماده پنج است. در این کمیسیون که برای راه و شهرسازی است پرونده ها مدت زمان زیادی مورد بررسی قرار میگیرد.

عباس نژاد با بیان اینکه مدیران و مسئولان به ویژه مدیریت شهری باید به سمت تشویق سرمایه گذاری در شهر کار کنند، افزود: متاسفانه این از ید شورا خارج است و در استانداری جلسه تشکیل می شود بنابراین از استاندار دلسوز می خواهیم که به مسئله توجه ویژه کنند.

عضو شورای شهر رشت در مورد مشکلات منطقه یک شهرداری رشت گفت: باید حمایت از سرمایه گذاران در اولویت این منطقه باشد اما متاسفانه سرمایه گذاران از نحوه برخورد این منطقه ناراضی هستند. چندین بار به شهردار رشت و خود مدیر منطقه تذکر داده شد اما گوش شنوا ندارند. در حوزه عمران منطقه هیچ تعاملی وجود ندارد. در منطقه یک باید درآمد کسب کنیم تا در دیگر مناطق از آن استفاده کنیم.

وی در مورد بودجه شهرداری در سال جدید نیز اظهار کرد: بودجه ۱۴۰۱ بسیار فاجعه است، من میخواهم فرصت بیشتری برای مطالعه و تصویب داده شود. در بودجه ۱۴۰۱ برای یک خیابان در میدان گیل و مسکن مهر ۱۰ میلیون گذاشتند.

نوشته مشابه

ضرایب دستمزد مبنای کسر حق بیمه رانندگان و کارگران ساختمانی در سال جدید اعلام شد

ضرایب دستمزد مبنای کسر حق بیمه رانندگان و کارگران ساختمانی در سال جدید اعلام شد

ضرایب دستمزد مبنای کسر حق بیمه رانندگان در سال 1403 بین 1/1 تا 1/65 برابر حداقل دستمزد ماهانه و بر اساس درون یا برون شهری بودن فعالیت و نوع وسیله نقلیه و ضرایب دستمزد برای کارگران ساختمانی بین 1/3 تا 1/9 برابر حداقل حقوق و بر مبنای سطح مهارت می...

۱۵۰ هزار نفر در نوروز امسال از خدمات سلامت‌ محور گیلان بهره بردند

۱۵۰ هزار نفر در نوروز امسال از خدمات سلامت‌ محور گیلان بهره بردند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: در نوروز امسال، 150 هزار نفر از خدمات مراکز سلامت‌ محور استان بهره بردند که حدود ۱۲ هزار خدمت در غالب بستری و جراحی بوده است. به گزارش گیلان صدر دکتر «محمد تقی آشوبی» رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان امروز در جمع خبرنگاران با...

دستمزد مبنای کسر حق‏ بیمه در سال 1403 از سوی سازمان تامین اجتماعی ابلاغ گردید

دستمزد مبنای کسر حق‏ بیمه در سال 1403 از سوی سازمان تامین اجتماعی ابلاغ گردید

حداقل دستمزد روزانه مبنای حق بیمه بیمه شدگان مشمول قانون کار و تامین اجتماعی در سال 1403 برابر دو میلیون و سیصد و هشتاد و هشت هزار و هفتصد و بیست و هشت ریال میباشد که ارقام کمک هزینه های رفاهی انگیزشی ، کمک هزینه مسکن ، پایه سنواتی نیز...

در 15 سال گذشته تعداد مستمری بگیران تحت پوشش استان 200 درصد رشد داشته است

در 15 سال گذشته تعداد مستمری بگیران تحت پوشش استان 200 درصد رشد داشته است

تعداد مستمری بگیران تامین اجتماعی گیلان به عنوان اصلی ترین گروه تعهد گیرندگان سازمانی در پانزده سال اخیر سه برابر شده است و بازنشستگان و بازماندگان بزرگترین سهم را در میزان این رشد دارا هستند . به گزارش گیلان صدر و به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی اداره...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار

اخبار پربازدید

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.