آغاز فازم دوم طرح تبدیل شبکه فرسوده سیمی به کابل خودنگهدار در استان گیلان

طی آیینی با حضور دکتر سید کاظم دلخوش نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی، مدیر عامل توزیع نیروی برق گیلان و جمعی از مسئولان شرکت و این شهرستان عملیات اجرایی فاز دوم طرح تبدیل شبکه فرسوده سیمی به کابل خودنگهدار در شهرستان صومعه سرا آغاز شد.

گیلان صدر: محمد اسماعیل هنرمند مدیر عامل توزیع نیروی برق گیلان در این آیین با اشاره به اجرای طرح‌های جهادی تبدیل کابل خودنگهدار و تاب آوری گفت: از آغاز سال گذشته به منظور پایداری شبکه و تامین انرژی برق مشترکین در سطح استان گیلان اجرای دو طرح جهادی تبدیل شبکه فرسوده مسی به کابل خودنگهدار و طرح تاب آوری با موفقیت اجرا شد.

وی افزود: درفاز اول اجرای این طرح ۱۰۰۰ کیلومتر شبکه فرسوده با صرف هزینه ۱۲۰میلیارد تومان به کابل خود نگهدار مجهز شد و در فاز دوم نیز ۱۰۰۰ کیلومتر دیگر با اعتبار۱۴۰ میلیارد تومان در گیلان آغاز شده است.

مدیر عامل توزیع برق گیلان اضافه کرد: امروز درصومعه سرا در روستاهای واقعه دشت، فشخام، چمثقال، میانده و پاسکه با اعتباری معادل ۷۰۰ میلیون تومان، تبدیل ۶۰۰۰ متر شبکه سیمی مسی فرسوده به کابل خود نگهدار از فاز دوم اجرای این طرح آغاز شده است.

هنرمند با اشاره اقدامات انجام شده فاز اول اجرای طرح مذکور در شهرستان صومعه سرا گفت: در فاز اول ۱۱۰ کیلومتر شبکه سیمی فرسوده که با صرف هزینه ۱۳۰ میلیارد ریال با کابل خودنگهدار جایگزین شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به اجرای طرح استانی تاب‌آوری اشاره کرد و گفت: در سطح استان قریب به ۹۰۰کیلومتر طرح تاب آوری بهمراه اصلاح ۱۱۹ فیدر با صرف هزینه ۲۲میلیارد تومان به بهره برداری رسید که این اقدامات مهم طی ۵۰۳ مرحله با تلاشهای ارزنده ۲۲۵۴ اکیپ عملیاتی انجام شده است.

مدیر عامل ضمن تشکر از صبر و شکیبایی مشترکین تصریح کرد: با توجه به شرایط ویژه امسال در صنعت برق از جمله بروز خشکسالی و کمبود بارش‌ها، افزایش دمای زودرس، اسخراج غیرمجاز رمز ارزها وعدم توازن تولید و مصرف، رعایت راهکارهای مدیریت مصرف از سوی مشترکین از جمله تنظیم ترموستات کولر بروی دمای آسایش (۲۵ درجه به بالا) وعدم استفاده از وسایل پرمصرف در ساعت اوج مصرف به صنعت برق جهت تامین برق پایدار کمک شایانی می‌کنند.

وی در همین راستا به پویش مردمی مدیریت کولرها اشاره و خاطرنشان کرد: مردم شریف استان بین ساعت ۲ تا ۳ بعد ازظهر کولرها را فقط به مدت ۱۵ دقیقه خاموش کنند تا پیک مصرف کاهش یافته و همگان بتوانند از این لوازم سرمایشی درکل استان استفاده کنند.

بر اساس این گزارش نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی در این مراسم از تلاشهای انجام شده در امر خدمت‌رسانی به مردم قدردانی کرد و افزود: توزیع نیروی برق گیلان و شهرستان صومعه سرا برای پایداری شبکه با اجرای طرح‌های جهادی در پایداری شبکه به موقع وخوب عمل کردند

دلخوش خواستار تداوم روند خدمات‌رسانی به مردم و فراهم آوردن زیر ساخت لازم برای توسعه هرچه بیشتر شد.

گفتنی است در این مراسم مهندس سید جلال سیدمحمدی فرماندار شهرستان صومعه سرا، مهندس میری نرگسی قائم مقام اجرایی مدیرعامل درامور شهرستانهای توزیع برق گیلان، مهندس دادشی مدیر توزیع برق صومعه سرا و جمعی دیگر از مسئولین این شهرستان حضور داشتند.

نوشته مشابه

ضرایب دستمزد مبنای کسر حق بیمه رانندگان و کارگران ساختمانی در سال جدید اعلام شد

ضرایب دستمزد مبنای کسر حق بیمه رانندگان و کارگران ساختمانی در سال جدید اعلام شد

ضرایب دستمزد مبنای کسر حق بیمه رانندگان در سال 1403 بین 1/1 تا 1/65 برابر حداقل دستمزد ماهانه و بر اساس درون یا برون شهری بودن فعالیت و نوع وسیله نقلیه و ضرایب دستمزد برای کارگران ساختمانی بین 1/3 تا 1/9 برابر حداقل حقوق و بر مبنای سطح مهارت می...

۱۵۰ هزار نفر در نوروز امسال از خدمات سلامت‌ محور گیلان بهره بردند

۱۵۰ هزار نفر در نوروز امسال از خدمات سلامت‌ محور گیلان بهره بردند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: در نوروز امسال، 150 هزار نفر از خدمات مراکز سلامت‌ محور استان بهره بردند که حدود ۱۲ هزار خدمت در غالب بستری و جراحی بوده است. به گزارش گیلان صدر دکتر «محمد تقی آشوبی» رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان امروز در جمع خبرنگاران با...

دستمزد مبنای کسر حق‏ بیمه در سال 1403 از سوی سازمان تامین اجتماعی ابلاغ گردید

دستمزد مبنای کسر حق‏ بیمه در سال 1403 از سوی سازمان تامین اجتماعی ابلاغ گردید

حداقل دستمزد روزانه مبنای حق بیمه بیمه شدگان مشمول قانون کار و تامین اجتماعی در سال 1403 برابر دو میلیون و سیصد و هشتاد و هشت هزار و هفتصد و بیست و هشت ریال میباشد که ارقام کمک هزینه های رفاهی انگیزشی ، کمک هزینه مسکن ، پایه سنواتی نیز...

در 15 سال گذشته تعداد مستمری بگیران تحت پوشش استان 200 درصد رشد داشته است

در 15 سال گذشته تعداد مستمری بگیران تحت پوشش استان 200 درصد رشد داشته است

تعداد مستمری بگیران تامین اجتماعی گیلان به عنوان اصلی ترین گروه تعهد گیرندگان سازمانی در پانزده سال اخیر سه برابر شده است و بازنشستگان و بازماندگان بزرگترین سهم را در میزان این رشد دارا هستند . به گزارش گیلان صدر و به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی اداره...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار

اخبار پربازدید

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.