آمادگی دانشگاه علوم پزشکی گیلان برای ساخت یک بیمارستان خیرساز در رودسر

معاون اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی گیلان در مراسم معارفه سرپرست جدید شبکه بهداشت و درمان رودسر گفت: دانشگاه علوم پزشکی گیلان آمادگی لازم برای ساخت یک بیمارستان خیرساز ۱۳۲ یا ۹۲ تختخوابه در رودسر را دارد.

به گزارش گیلان صدر، علی داودی معاون اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی گیلان در جلسه معارفه سرپرست جدید شبکه بهداشت و درمان رودسر بیان کرد: سرپرست جدید شبکه بهداشت و درمان رودسر باید توجه بیشتری به موضوع سلامت در این شهرستان داشته باشد.

وی افزود: دانشگاه علوم پزشکی گیلان آمادگی لازم برای ساخت یک بیمارستان خیر ساز ۱۳۲ یا ۹۲ تختخوابه در رودسر را دارد لذا تامین زمین مناسب از سوی مسئولان شهرستان رودسر برای احداث بیمارستان جدید ضروری است.

رودسر دومین شهرستان سالمند گیلان است

داودی با اشاره به اینکه رودسر دومین شهرستان سالمند گیلان است اظهار کرد: با توجه به بالا رفتن سن افراد و باروری کمتر توجه به سلامت افراد جامعه از حساسیت بیشتری برخوردار است.

سرپرست  فرمانداری رودسر نیز در ادامه این جلسه اظهارکرد: با توجه به افزایش سالمندی در شهرستان رودسر نیازمند توجه ویژه به حوزه درمانی در این شهرستان هستیم.

علی وارسته بهدانی بر ضرورت تامین نیروی انسانی و امکانات مناسب برای بیمارستان شهید انصاری رودسرتاکید کرد و افزود: انتظار می رود دانشگاه علوم پزشکی گیلان جهت رضایتمندی مردم شهرستان رودسر از وضعیت خدمات پزشکی حساسیت بیشتری نسبت به این موضوع در این شهرستان داشته باشد.

آرش یوسفی سرپرست جدید شبکه بهداشت و درمان رودسر در ادامه بر لزوم استفاده از ظرفیت خیرین در حوزه سلامت تاکید کرد و گفت: تلاش می کنیم از ظرفیت‌های منطقه در راستای تقویت حوزه سلامت این شهرستان بهره گیری بهتری شود.

خبرگزاری موج

نوشته مشابه

مهار آتش سوزی خانه ویلایی در سلیمان داراب رشت

مهار آتش سوزی خانه ویلایی در سلیمان داراب رشت

حادثه آتش سوزی منزل مسکونی به ساعت 11:51صبح امروز دوشنبه 27 فروردین 1403 به مرکز فرماندهی آتش نشانی رشت اطلاع داده شد. به گزارش گیلان صدر: شهرام مومنی رییس سازمان آتش نشانی رشت گفت: با توجه به سازه های متراکم آن منطقه سریعا 8 خودروی اطفایی و آبرسان به محل...

عملیات بازگشایی خیابان‌ها باید به جد پیگیری و تسریع یابد

عملیات بازگشایی خیابان‌ها باید به جد پیگیری و تسریع یابد

شهردار رشت با بیان اینکه تکمیل و اتمام پروژه‌های نیمه تمام سطح شهر ضرورت دارد، اظهار داشت: طولانی شدن پروژه‌ها نارضایتی مردم را به دنبال دارد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی گیلان صدر؛ جلسه شورای معاونان و مدیران مناطق پنج‌گانه شهری ظهر شنبه به ریاست «رحیم شوقی» شهردار رشت برگزار...

اجرای عملیات روکش و ترمیم آسفالت محدوده مسکن مهر

اجرای عملیات روکش و ترمیم آسفالت محدوده مسکن مهر

شهردار رشت از اجرای روکش و ترمیم آسفالت محدوده شهرک مهر خبر داد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی گیلان صدر؛ به نقل از مدیریت ارتباطات شهرداری رشت، رحیم شوقی در تشریح این خبر اظهار کرد: اجرای روکش و ترمیم آسفالت محدوده شهرک مهر در دستور کار قرار دارد. وی با...

پرداخت حق بیمه برای بیمه شدگان گروههای مختلف بر اساس دستمزد سال جدید میسر می باشد

پرداخت حق بیمه برای بیمه شدگان گروههای مختلف بر اساس دستمزد سال جدید میسر می باشد

با اعمال آخرین تغییرات دستمزدی سال جدید ، تمامی بیمه شدگان اختیاری ، مشاغل آزاد ، زنان خانه دار ، رانندگان و کارگران ساختمانی و ... میتوانند نسبت به پرداخت حق بیمه های خود در سالجاری اقدام نمایند . به گزارش گیلان صدر و به نقل از روابط عمومی اداره...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار

اخبار پربازدید

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.