افزایش سرعت تکمیل راه آهن رشت به بندرکاسپین | موافقت با درخواستهای خانه مطبوعات گیلان

گیلان‌صدر: به مناسبت روز خبرنگار، اعضای هیأت مدیره خانه مطبوعات گیلان و جمعی از مدیران مسئول پیشکسوت نشریات مکتوب با مهندس اکبری مقدم رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی دیدار و گفتگو کرند.

در این نشست مهندس علی اوسط اکبری مقدم مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی خبرنگار خبرگزاری ایرنا بیان کرد: استان گیلان خوشبختانه از ظرفیت رسانه های توانمند و همدل برخوردار بوده که همواره در مسیر توسعه آبادانی و امید آفرینی تلاش کرده اند.

وی در ادامه با استقبال از نقد سازنده از سوی اصحاب رسانه خاطرنشان کرد: ماهیت رسانه اطلاع رسانی دقیق و جلوگیری از انحرافات بوده که اصحاب رسانه با بررسی همه ابعاد و ارائه نقد صحیح از هدر رفت منابع و زمان جلوگیری کرده و همگام با مسئولین در راستای خدمت به مردم تلاش می کنند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی به نقش رسانه در توسعه همه جانبه منطقه آزاد انزلی اشاره و تاکید کرد: منطقه آزاد انزلی به عنوان یکی از بزرگترین بنگاه های اقتصادی کشور نقش مهمی در اقتصاد ملی داشته که اصحاب رسانه در این امر با آگاهی بخشی نقش موئثری در تحقق این امر دارند و با توجه به برنامه های تدوین شده قطعآ سهم منطقه آزاد انزلی در تجارت بین الملل بیشتر خواهد شد و مردم کشورمان به خصوص استان گیلان بیش از پیش از مزایای منطقه آزاد انزلی بهره مند خواهند شد.

مهندس اکبری مقدم در ادامه به افزایش سرعت تکمیل راه آهن رشت به بندر کاسپین اشاره و بیان کرد: قسمتی از این پروژه در اختیار سازمان منطقه آزاد انزلی بوده که زیر سازی و اقدامات فنی آن به پایان رسیده و به منظور ریل گذاری به شرکت پیمانکار تحویل داده شده و در خارج از محدوده منطقه آزاد انزلی نیز در حوزه زیر ساخت ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی محقق شده است.

گفتنی است اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات گیلان و پیشکسوتان رسانه در این دیدار از تعامل و همراهی همه جانبه سازمان منطقه آزاد انزلی در حوزه های روابط عمومی و اطلاع رسانی از طریق انعکاس دقیق اخبار و آگاهی بخشی تقدیر بعمل آورده و در پایان این مراسم از اصحاب رسانه حاضر در این نشست تجلیل شد.

لازم به ذکر است مهندس اکبری مقدم با درخواست اعضای هیات مدیره مبنی بر همکاری سازمان منطقه آزاد انزلی در اجرای برنامه های آموزش خبرنگاران و در اختیار قرار دادن فضای آموزشی، برگزاری دوره های تخصصی ویژه خبرنگاران و معافیت اعضای خانه مطبوعات و رسانه های گیلان از پرداخت ورودی به فاز تجارت و گردشگری منطقه آزاد انزلی موافقت بعمل آمد.

نوشته مشابه

کشف بیش از ۹۱ میلیارد ریال نوشیدنی قاچاق از انبار یک شرکت در رشت

کشف بیش از ۹۱ میلیارد ریال نوشیدنی قاچاق از انبار یک شرکت در رشت

فرمانده انتظامی گیلان از کشف حجم قابل توجهی از نوشیدنی های قاچاق به ارزش بیش از ۹۱ میلیارد ریال در بازرسی از انبار یک شرکت در شهرستان رشت خبر داد. به گزارش گیلان صدر؛ سردار عزیزالله ملکی روز چهارشنبه با تشریح پیامدهای منفی قاچاق بر اقتصاد کشور، مبارزه با قاچاق...

چینی ها از بسته های سرمایه گذاری در منطقه آزاد انزلی استقبال کردند

چینی ها از بسته های سرمایه گذاری در منطقه آزاد انزلی استقبال کردند

یک هیئت تجاری خارجی از کشور چین با مدیر عامل سازمان منطقه آزاد انزلی دیدار و پیرامون انجام سرمایه گذاری در این منطقه به مذاکره پرداختند. به گزارش گیلان صدر؛ در این نشست رییس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی با معرفی ویژگی های ممتاز جغرافیایی این منطقه...

955 واحد مسکن روستایی در گیلان افتتاح می شود

955 واحد مسکن روستایی در گیلان افتتاح می شود

مدیرکل بنیاد مسکن گیلان گفت: همزمان با آغاز دهه حساب 100 امام و بنیاد مسکن 955 واحد مسکن روستایی با اعتبار بیش از هفت میلیارد ریال در مناطق مختلف گیلان به بهره برداری می رسد. به گزارش گیلان صدر و به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان...

مهار آتش سوزی خانه ویلایی در سلیمان داراب رشت

مهار آتش سوزی خانه ویلایی در سلیمان داراب رشت

حادثه آتش سوزی منزل مسکونی به ساعت 11:51صبح امروز دوشنبه 27 فروردین 1403 به مرکز فرماندهی آتش نشانی رشت اطلاع داده شد. به گزارش گیلان صدر: شهرام مومنی رییس سازمان آتش نشانی رشت گفت: با توجه به سازه های متراکم آن منطقه سریعا 8 خودروی اطفایی و آبرسان به محل...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار

اخبار پربازدید

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.