برخورد با سد معبر در خیابان‌های مطهری و سردار جنگل رشت مطالبه مردم است

شهردار رشت ضمن تشکر از کمک‌های عملیاتی نیروی انتظامی به شهرداری رشت برای مقابله با خلاف‌سازان گفت: تعامل شهرداری و نیروی انتظامی موجب توسعه و بالندگی شهر رشت می‌شود.

گیلان صدر: سید محمد احمدی شهردار رشت در دیدار با فرمانده انتظامی استان گیلان اظهار داشت: تعامل شهرداری و نیروی انتظامی موجب توسعه و بالندگی شهر رشت می‌شود.

شهردار رشت با بیان اینکه دامنه فعالیت‌های نیروی انتظامی گسترده است عنوان کرد: اعتقاد ما این است که مدیریت شهری و نیروی انتظامی می‌توانند برای رفع مشکلات شهر قدم‌های خوبی بردارند.

احمدی تصریح کرد: کلانتری‌ها و پلیس راهور با شهرداری رشت همکاری خیلی خوبی دارند که جای تقدیر دارد و از نیروی انتظامی می‌خواهیم که همچنان در بحث مدیریت شهری به ما کمک کنند.

وی خدمت‌رسانی به مردم را با وجود تمام مشکلات مالی و اعتباری رسالت شهرداری رشت دانست و گفت: به فرموده امام راحل مردم ولی‌نعمت ما هستند بنابراین ما در مجموعه شهرداری رشت تلاش می‌کنیم که در همین راستا حرکت کنیم.

شهردار رشت ابراز داشت: از کمک‌های قضایی و عملیاتی نیروی انتظامی به شهرداری رشت برای مقابله با خلاف‌سازان تشکر می‌کنیم و امیدواریم با استمرار این پشتیبانی‌ها بتوانیم جلوی متخلفان را بگیریم.

احمدی با بیان اینکه برخورد با سد معبر در خیابان‌هایی مانند مطهری و سردار جنگل رشت تبدیل به مطالبه شده است افزود: مشکلاتی مانند وضعیت بد اقتصادی و یا بیماری کرونا روی کسب و کارها اثر منفی گذاشته و شهرداری هم به این امر کاملا واقف است اما گاهی سد معبرها به جایی می‌رسد که دیگر پیاده‌‌رویی برای تردد مردم وجود ندارد.

نوشته مشابه

تقویت تعاملات و اعتمادسازی بیشتر هدف اصلی نشست با شرکای اجتماعی است

تقویت تعاملات و اعتمادسازی بیشتر هدف اصلی نشست با شرکای اجتماعی است

در نشستی مشترک با حضور مدیرکل و معاون منابع بیمه ای تامین اجتماعی گیلان با اعضای هیات مدیره انجمن مدیران صنایع استان ، مهمترین دغدغه های جامعه کارفرمایی و موضوعات کاری مورد تبادل نظر قرار گرفت . به گزارش گیلان صدر و به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی...

ضرورت بازسازی ساختمان های تاریخی رشت

ضرورت بازسازی ساختمان های تاریخی رشت

رئیس شورای شهر رشت با بیان اینکه معماری های بسیار زیبایی در رشت وجود دارد گفت: در شهر رشت معماری های بسیار زیبایی مربوط به ادوار گذشته وجود دارد که نشان دهنده پیشینه معماری است و تاکید داریم چنین ساختمان هایی باید بازسازی شوند. به گزارش گیلان صدر و به...

آغاز عملیات اجرایی پروژه 18 واحدی مسکن ویژه اقشار کم درآمد در شفت

آغاز عملیات اجرایی پروژه 18 واحدی مسکن ویژه اقشار کم درآمد در شفت

مدیرکل بنیاد مسکن گیلان از آغاز عملیات اجرایی پروژه 18 واحدی مسکن ویژه اقشار کم درآمد و تحت پوشش نهادهای حمایتی در شفت خبر داد. به گزارش گیلان صدر و به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گیلان، مهندس حامد دائمی با اشاره به فرمان تاریخی امام...

نمایش ویژه روز زمین پاک در بوستان هنر لاهیجان اجرا شد

نمایش ویژه روز زمین پاک در بوستان هنر لاهیجان اجرا شد

به مناسبت روز زمین پاک، نمایش«دوستم زمین» در بوستان هنر لاهیجان اجرا شد. به گزارش گیلان صدر و به نقل از اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری لاهیجان اجرای کارگاهی «دوستم زمین » ویژه نونهالان وکودکان زیر ۹ سال از آموزشگاه سودای هنری به مناسبت روز زمین پاک در...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار

اخبار پربازدید

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.