رعایت ملاحظات زیست محیطی یک اصل برای تمامی فعالان در عرصه صنعت است

احمدی سنگری گفت: صنایع کوچک نقش موثری در ایجاد اشتغال و رفع مشکل بیکاری ایفا کرده و حمایت از آن باید در اولویت حوزه تولید قرار گیرد.

گیلان صدر: محمدرضا احمدی سنگری نماینده مردم شهرستانهای رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی با حضور در شرکت شهرکهای صنعتی گیلان با فریبرز سعیدی کیا دیدار و گفتگو کرد.

وی در خصوص نقش و اهمیت صنایع کوچک گفت: این صنایع نقش موثری در ایجاد اشتغال و رفع مشکل بیکاری ایفا کرده و حمایت از آن باید در اولویت حوزه تولید قرار گیرد.

احمدی گفت: بخش عمده‌ای از صنایع فعال، صنایع کوچک و متوسط است که برای نقش آفرینی بیشتر در حوزه اشتغال باید تقویت و حمایت شود.

وی با بیان اینکه، مشکلات گذشته تنگناهایی را برای بنگاه‌های اقتصادی در حال حاضر ایجاد کرده، تصریح کرد: باید بانک‌ها و تمام دستگاه‌های مربوطه استان همکاری لازم را جهت حمایت از تولیدکنندگان داشته باشند.

نماینده مردم شهرستانهای رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی یادآورشد: تولیدکنندگان نیز باید تا جایی که امکان دارد همکاری لازم را جهت پرداخت معوقات خود انجام دهند تا بانک‌ها بتوانند با بازگشت تسهیلات اعطایی، تسهیلات جدید و مورد نیاز را در اختیار تولیدکنندگان قرار دهند.

وی از بانک‌ها خواست نسبت به تولیدکنندگان استمهال لازم را داشته باشند و اگر در مواردی امکان بخشودگی نیز وجود دارد همکاری لازم را انجام دهند.

نماینده مردم شهرستانهای رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی در خصوص رعایت شرایط زیست محیطی و الزامات آن در صنعت بیان داشت: الزامات زیست محیطی باید در توسعه صنعتی استان ملاک اصلی بوده و صاحبان صنایع رعایت آن را سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی در پایان افزود: رعایت شرایط زیست محیطی به عنوان اولین و مهمترین شاخص برای ارزیابی و ارزش‌گذاری طرح‌های عمرانی و صنعتی باید لحاظ شود.

فریبرز سعیدی کیا رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان گیلان ضمن تشکر از زحمات احمدی نماینده مردم شهرستانهای رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی در حوزه صنعت به ویژه صنایع کوچک بیان داشت: یکی از تعهدات ما به صنعتگران توسعه فعالیت‌های واحدهای صادراتی است که برگزاری نمایشگاه‌های متعدد باعث اعتمادسازی بیش از پیش بین مردم برای گرایش به تولید داخل و دستیابی به بازارهای خارجی در کشورهای هدف خواهد بود.

رییس هیات مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی استان گیلان گفت: پساب و پسماند زباله پلیدترین عنصر روی زمین هستند چون باکتریهای موجود در خاک را نابود، زمین را عقیم، به سفره‌های آب زیر زمینی نفوذ و دوباره به سطح خاک می‌آیند و تمام موجودات زنده، درختان، گیاهان و بذرهای سطح خاک را نابود می‌کنند.

در همین خصوص مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گیلان رعایت ملاحظات زیست محیطی را یک اصل برای تمامی فعالان در عرصه صنعت دانست و گفت: بررسی، مطالعه و رصد کامل واحدهای مزبور به لحاظ نوع آلودگی، تجهیز و تکمیل تصفیه خانه‌های صنعتی از مهمترین اقدامات با هدف کاهش آلودگی واحدهای صنعتی و توسعه پایدار محیط زیست استان میباشد.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان گیلان، شهرکهای صنعتی را یکی از بهترین و کامل‌ترین مکانهای صنعتی در کشور دانست و افزود: این شهرک‌ها در امر رعایت ضوابط و استانداردهای زیست محیطی پیشگام هستند.

نوشته مشابه

کشف بیش از ۹۱ میلیارد ریال نوشیدنی قاچاق از انبار یک شرکت در رشت

کشف بیش از ۹۱ میلیارد ریال نوشیدنی قاچاق از انبار یک شرکت در رشت

فرمانده انتظامی گیلان از کشف حجم قابل توجهی از نوشیدنی های قاچاق به ارزش بیش از ۹۱ میلیارد ریال در بازرسی از انبار یک شرکت در شهرستان رشت خبر داد. به گزارش گیلان صدر؛ سردار عزیزالله ملکی روز چهارشنبه با تشریح پیامدهای منفی قاچاق بر اقتصاد کشور، مبارزه با قاچاق...

چینی ها از بسته های سرمایه گذاری در منطقه آزاد انزلی استقبال کردند

چینی ها از بسته های سرمایه گذاری در منطقه آزاد انزلی استقبال کردند

یک هیئت تجاری خارجی از کشور چین با مدیر عامل سازمان منطقه آزاد انزلی دیدار و پیرامون انجام سرمایه گذاری در این منطقه به مذاکره پرداختند. به گزارش گیلان صدر؛ در این نشست رییس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی با معرفی ویژگی های ممتاز جغرافیایی این منطقه...

955 واحد مسکن روستایی در گیلان افتتاح می شود

955 واحد مسکن روستایی در گیلان افتتاح می شود

مدیرکل بنیاد مسکن گیلان گفت: همزمان با آغاز دهه حساب 100 امام و بنیاد مسکن 955 واحد مسکن روستایی با اعتبار بیش از هفت میلیارد ریال در مناطق مختلف گیلان به بهره برداری می رسد. به گزارش گیلان صدر و به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان...

مهار آتش سوزی خانه ویلایی در سلیمان داراب رشت

مهار آتش سوزی خانه ویلایی در سلیمان داراب رشت

حادثه آتش سوزی منزل مسکونی به ساعت 11:51صبح امروز دوشنبه 27 فروردین 1403 به مرکز فرماندهی آتش نشانی رشت اطلاع داده شد. به گزارش گیلان صدر: شهرام مومنی رییس سازمان آتش نشانی رشت گفت: با توجه به سازه های متراکم آن منطقه سریعا 8 خودروی اطفایی و آبرسان به محل...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار

اخبار پربازدید

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.