با گسترش بیماری کرونا در استان، شركت گاز استان گيلان به علت دارا بودن زیرساخت های لازم، همه خدمات درخصوص گاز را به صورت الكترونيكي به مشترکین محترم ارائه میکند.
گیلان صدر: حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با اعلام خبر انجام بیش از یک میلیون خدمت در 6 ماهه نخست سال جاری، اظهار داشت: با توجه به گسترش ویروس کرونا در استان، بالغ بر 80 درصد از درخواست های میز خدمت متعلق به بخش الکترونیک و غیرحضوری است.
وی افزود: این شرکت با هدف کاهش مراجعات مردم به ادارات و جلوگیری از گسترش ویروس کرونا، هم اکنون کلیه خدمات خود را از طریق سایت، نرم افزار موبایلی و شماره تلفن 3414 به مردم و مشترکین گرامی ارائه می دهد.
اکبر در ادامه گفت: ارائه خدمات بهینه و به موقع به مشترکین، هدف اصلی شرکت گاز می باشد و شرکت گاز استان گیلان در جهت تحقق این مهم، اقدام به برگزاری جلسات توجیهی بصورت منظم براي روساي ادارات گاز شهرستان ها و همچنين رابطين ميز خدمت میکند.
مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان بیان کرد: به جهت اهمیت ویژه موضوع خدمت رسانی به مردم، گزارش خدمات ارائه شده به مشترکین در سه بخش حضوری، الكترونيكي و دفاتر پیشخوان بصورت ماهیانه دریافت و مورد تحلیل و پایش قرار می گیرد.
وی افزود: بیشترین خدمات انجام شده در 6 ماه نخست امسال، متعلق به بخش الکترونیک (سایت، نرمافزار موبایلی و تلفن گویای 3414) با بیش از 790 هزار خدمت می باشد و پس از آن دفاتر پیشخوان با 206 هزار خدمت و بخش حضوری با 17 هزار خدمت در رده های بعدی قرار دارند.
اکبر با اشاره به این موضوع که بیشترین خدمات ارائه شده در بهار و تابستان امسال متعلق به شهرستان های لنگرود، آستارا و تالش است، اظهار داشت: لازم است سایر شهرستان ها نیز با تلاش و همت مضاعف درجهت خدمت رسانی هرچه بهتر به مردم شریف استان حرکت کنند.
مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در خاتمه از اجرای دوره های آموزشی مختلف برای مدیران و کارکنان شرکت، بویژه نیروهایی که ارتباط مستقیم با مردم دارند، خبر داد و گفت: در این دوره ها تلاش می کنیم تا با آموزش تعامل و رفتار مناسب با مشترکین، زمینه رضایتمندی بیش از پیش مردم و مشترکین عزیز را فراهم کنیم.