آغاز فازم دوم طرح تبدیل شبکه فرسوده سیمی به کابل خودنگهدار در استان گیلان

طی آیینی با حضور دکتر سید کاظم دلخوش نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی، مدیر عامل توزیع نیروی برق گیلان و جمعی از مسئولان شرکت و این شهرستان عملیات اجرایی فاز دوم طرح تبدیل شبکه فرسوده سیمی به کابل خودنگهدار در شهرستان صومعه سرا آغاز شد.

گیلان صدر: محمد اسماعیل هنرمند مدیر عامل توزیع نیروی برق گیلان در این آیین با اشاره به اجرای طرح‌های جهادی تبدیل کابل خودنگهدار و تاب آوری گفت: از آغاز سال گذشته به منظور پایداری شبکه و تامین انرژی برق مشترکین در سطح استان گیلان اجرای دو طرح جهادی تبدیل شبکه فرسوده مسی به کابل خودنگهدار و طرح تاب آوری با موفقیت اجرا شد.

وی افزود: درفاز اول اجرای این طرح ۱۰۰۰ کیلومتر شبکه فرسوده با صرف هزینه ۱۲۰میلیارد تومان به کابل خود نگهدار مجهز شد و در فاز دوم نیز ۱۰۰۰ کیلومتر دیگر با اعتبار۱۴۰ میلیارد تومان در گیلان آغاز شده است.

مدیر عامل توزیع برق گیلان اضافه کرد: امروز درصومعه سرا در روستاهای واقعه دشت، فشخام، چمثقال، میانده و پاسکه با اعتباری معادل ۷۰۰ میلیون تومان، تبدیل ۶۰۰۰ متر شبکه سیمی مسی فرسوده به کابل خود نگهدار از فاز دوم اجرای این طرح آغاز شده است.

هنرمند با اشاره اقدامات انجام شده فاز اول اجرای طرح مذکور در شهرستان صومعه سرا گفت: در فاز اول ۱۱۰ کیلومتر شبکه سیمی فرسوده که با صرف هزینه ۱۳۰ میلیارد ریال با کابل خودنگهدار جایگزین شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به اجرای طرح استانی تاب‌آوری اشاره کرد و گفت: در سطح استان قریب به ۹۰۰کیلومتر طرح تاب آوری بهمراه اصلاح ۱۱۹ فیدر با صرف هزینه ۲۲میلیارد تومان به بهره برداری رسید که این اقدامات مهم طی ۵۰۳ مرحله با تلاشهای ارزنده ۲۲۵۴ اکیپ عملیاتی انجام شده است.

مدیر عامل ضمن تشکر از صبر و شکیبایی مشترکین تصریح کرد: با توجه به شرایط ویژه امسال در صنعت برق از جمله بروز خشکسالی و کمبود بارش‌ها، افزایش دمای زودرس، اسخراج غیرمجاز رمز ارزها وعدم توازن تولید و مصرف، رعایت راهکارهای مدیریت مصرف از سوی مشترکین از جمله تنظیم ترموستات کولر بروی دمای آسایش (۲۵ درجه به بالا) وعدم استفاده از وسایل پرمصرف در ساعت اوج مصرف به صنعت برق جهت تامین برق پایدار کمک شایانی می‌کنند.

وی در همین راستا به پویش مردمی مدیریت کولرها اشاره و خاطرنشان کرد: مردم شریف استان بین ساعت ۲ تا ۳ بعد ازظهر کولرها را فقط به مدت ۱۵ دقیقه خاموش کنند تا پیک مصرف کاهش یافته و همگان بتوانند از این لوازم سرمایشی درکل استان استفاده کنند.

بر اساس این گزارش نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی در این مراسم از تلاشهای انجام شده در امر خدمت‌رسانی به مردم قدردانی کرد و افزود: توزیع نیروی برق گیلان و شهرستان صومعه سرا برای پایداری شبکه با اجرای طرح‌های جهادی در پایداری شبکه به موقع وخوب عمل کردند

دلخوش خواستار تداوم روند خدمات‌رسانی به مردم و فراهم آوردن زیر ساخت لازم برای توسعه هرچه بیشتر شد.

گفتنی است در این مراسم مهندس سید جلال سیدمحمدی فرماندار شهرستان صومعه سرا، مهندس میری نرگسی قائم مقام اجرایی مدیرعامل درامور شهرستانهای توزیع برق گیلان، مهندس دادشی مدیر توزیع برق صومعه سرا و جمعی دیگر از مسئولین این شهرستان حضور داشتند.

نوشته مشابه

اهدای اعضای بدن جوان ۱۸ ساله گیلانی به سه بیمار

اهدای اعضای بدن جوان ۱۸ ساله گیلانی به سه بیمار

مسئول واحد فراهم‌آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: جوان ۱۸ ساله دچار مرگ مغزی در استان به سه بیمار نیازمند به پیوند عضو زندگی دوباره بخشید. به گزارش گیلان صدر: دکتر سیامک ریماز، مسئول واحد فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گیلان اظهار کرد: بیستمین...

صاحب دلان فرصتی برای شکوفایی و معرفی استعدادهای هنری گیلان و رشت است

صاحب دلان فرصتی برای شکوفایی و معرفی استعدادهای هنری گیلان و رشت است

شهردار رشت با اشاره به اهمیت جشنواره بین المللی صاحب دلان گفت: صاحب دلان فرصتی برای شکوفایی و معرفی استعدادهای هنری گیلان و رشت است. به گزارش گیلان صدر: رحیم شوقی در نشست هماهنگی برگزاری جشنواره تئاتر صاحب دلان رشت اظهار کرد: جشنواره صاحب دلان فرصت بی نظیر برای شهر...

خدمات رایگان دندانپزشکی در محله آب آسیاب رشت ارائه شد

خدمات رایگان دندانپزشکی در محله آب آسیاب رشت ارائه شد

۳۱ دانش آموز در محله کم برخوردار آب آسیاب رشت، خدمات رایگان دندانپزشکی دریافت کردند. به گزارش گیلان صدر و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان(گیل وب دا)؛در ادامه خدمات درمانی عملیاتی دندانپزشکی رایگان سطح دو در محله کم‌برخودار آب آسیاب، ‌‌دکتر رضا قرباندوست‌ -رئیس‌ گروه...

رسیدگی به شکایات درمانی در سامانه ۱۹۰

رسیدگی به شکایات درمانی در سامانه ۱۹۰

مدیر نظارت و اعتبار بخشی دانشگاه علوم پزشکی گیلان اظهار داشت:سامانه ۱۹۰ وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به عنوان مرکز ملی پاسخگویی و رسیدگی به شکایات این وزارتخانه به پرسش‌های مردم در حوزه‌های مختلف بهداشتی، درمانی و دارویی پاسخ می‌دهد. به گزارش گیلان صدر و به نقل از پایگاه...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار

اخبار پربازدید

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.