درگاه پست الکترونیک سازمان تامین اجتماعی به عنوان مسیر جدید ارسال درخواست های مخاطبان و دریافت پاسخ فعالسازی گردید
گیلان صدر: روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان در اطلاعیه ای با اشاره به اینکه امروزه سامانههای مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) به عنوان یکی از ابزارهای رایج دیجیتال در کسب و کارهای متنوع جایگاه خود را تثبیت نموده و سازمانهای موفق از این راه حل جهت افزایش منافع و کاهش زمان ارائه خدمت به مشتری بهره میبرند از فعالسازی درگاه پست الکترونیک این سازمان جهت ارسال درخواستهای مخاطبان خبر داد .
در این اطلاعیه آمده است : تنوع درگاههای ارتباطی به عنوان مسیر و مکانیزمی برای مدیریت ارتباط با مشتری میتواند جهت ایجاد دسترسی به اطلاعات و تسهیل تعامل با مخاطبان با هدف بهبود روابط و تقویت همکاری میان ذینعفان مد نظر قرار گیرد.
بر این اساس در طرح نوین این سازمان علاوه بر درگاههای ارتباطی موجود شامل: پورتال ۱۴۲۰، مرکز تماس ۱۴۲۰، مشاوره حضوری و سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۴۲۰، نسبت به فعال سازی درگاه پست الکترونیک به آدرس: ۱۴۲۰@tamin.ir نیز اقدام و بستر ارتباطی فیمابین سامانه CRM و پست الکترونیک و گردشهای کاری مرتبط ایجاد گردیده است و مخاطبان میتوانند با ارسال درخواست خود به آدرس موصوف، از همان طریق نیز پاسخ را در چارچوب توافقنامه سطح عملیات (OLA) دریافت نمایند