• درباره ما
  • تماس با ما
دوشنبه, شهریور ۱۷, ۱۴۰۴
  • Login
  • خانه
  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • سلامت
  • فرهنگی
  • پرونده ویژه
  • یادداشت
  • طنز
  • سایر رسانه ها
No Result
View All Result
گیلان صدر
No Result
View All Result

مدیران شهرداری رشت تکریم ارباب رجوع را به معنای واقعی کلمه سرلوحه کارشان قرار دهند

۲۵ اسفند ۱۳۹۹
in اجتماعی, اسلایدشو
0
مدیران شهرداری رشت تکریم ارباب رجوع را به معنای واقعی کلمه سرلوحه کارشان قرار دهند

شهردار رشت ضمن بررسی دقیق ضعف‌های عملکردی مدیران سازمان‌ها و مناطق شهرداری گفت: مدیران حوزه‌های مختلف شهرداری رشت باید تکریم ارباب رجوع را به معنای واقعی کلمه سرلوحه کارشان قرار دهند.

گیلان صدر: سید محمد احمدی شهردار رشت در آخرین جلسه شورای معاونین شهرداری رشت در سال ۹۹، عملکرد مدیران سازمان‌ها و مناطق شهرداری رشت، ضعف‌ها و نقاط قوت آن‌ها در یکسال گذشته را به دقت مورد بررسی قرار داد و اظهار داشت: انتظار دارم مدیران در سال جدید تکریم ارباب رجوع را به معنای واقعی کلمه سرلوحه کارشان قرار دهند.

 شهردار رشت با تاکید بر اینکه سازمان‌ها و مناطق شهرداری باید در سال ۱۴۰۰ نقاط قوت خود را تقویت و ضعف‌هایشان را حتی‌المقدور پوشش دهند عنوان کرد: در سال جدید باید فعالیت‌های عمرانی و خدماتی شهرداری رشت با جدیت بیشتری پیگیری شوند.

 احمدی برنامه‌هایی که وی در زمان انتخابش به عنوان شهردار رشت در شورای شهر ارائه کرده بود را مورد اشاره قرار داد و یادآور شد: برنامه‌هایی که من در آن مقطع از زمان ارائه کردم برنامه‌هایی کاملا واقعی و عملیاتی بودند بنابراین باید این برنامه‌ها تا پایان دوره شورای پنجم به ثمر بنشیند.

وی ضمن بررسی گزارش ستاد استقبال از بهار و برنامه‌هایی که در چند روز باقیمانده از سال برای زیباسازی شهر در دست انجام است افزود: باید به زیباسازی شهر در ایام باقیمانده از سال ۹۹ توجه ویژه‌ای بشود از طرفی لازم است اجرای برنامه‌های مفرح و بانشاط برای شهروندان در ایام نوروز در دستور کار قرار گیرد.

 احمدی ضمن آرزوی فرارسیدن سالی خوبی و پربرکت برای تمام مردم به ویژه شهروندان رشتی اضافه کرد: از مدیران سازمان‌ها و مناطق شهرداری رشت انتظار دارم با روی باز و گشاده پذیرای ارباب رجوع و شهروندان باشند.

 به گزارش واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری رشت،در آخرین جلسه شورای معاونین شهرداری رشت در سال ۹۹، معاونین، مدیران سازمان‌ها و مناطق هر یک گزارش عملکردی خود را ارائه کردند.

 شهردار رشت در این جلسه نقاط قوت و ضعف‌ عملکردی مدیران سازمان‌ها و مناطق را به دقت مورد بررسی قرار داد و سپس به سازمان‌ها و مدیرانی که در عملکرد خود کاستی‌هایی داشتند تذکرات جدی و لازم را برای پوشش ضعف‌های موجود دادند.

 همچنین در این جلسه درصد پیشرفت برنامه‌هایی که شهردار رشت در زمان انتخابشان به عنوان شهردار در شورای شهر ارائه کرده بود مورد توجه و بررسی قرار گرفت.

Tags: تکریم ارباب رجوعسید محمد احمدیشهرداری رشتشورای معاونینگیلان صدرمدیران شهرداری رشت

نوشته مشابه

موفقیت گیلان‌ صدر: رسانه مسیر تغییر را هموار کرد

موفقیت گیلان‌ صدر: رسانه مسیر تغییر را هموار کرد

by shahed
۱۵ شهریور ۱۴۰۴
0

اختصاصی/ گیلان صدر:ماه ها بلاتکلیفی در معاونت مشارکت‌های اجتماعی با ورود رسانه و مطالبه‌گری پایان یافت؛ الهام پورجادی بعنوان سرپرست معاونت تشکل‌ها و مشارکت‌های اجتماعی استانداری گیلان منصوب شد. معاونت تشکل‌ها و مشارکت‌های اجتماعی استانداری گیلان در سال‌های اخیر به یکی از پرچالش‌ترین جایگاه‌های اداری استان بدل شده بود؛ جایگاهی...

روایت یک باند فساد امنیتی در گیلان؛ چگونه امنیت استان به گروگان گرفته شد

روایت یک باند فساد امنیتی در گیلان؛ چگونه امنیت استان به گروگان گرفته شد

by shahed
۱۴ شهریور ۱۴۰۴
0

اختصاصی/ گیلان صدر/ مهتا صدری: صادقانه‌ترین و مستندترین گزارش درباره باند فاسد امنیتی گیلان که با تلاش وابستگان و منسوبین این افراد طی چند سال پس از دستگیری‌شان، اطلاعات ضد و نقیض و گمراه‌کننده درباره پرونده‌شان به مردم می‌رسید، بر اساس حکم قطعی قضایی و گردش کار پرونده را در...

تراموا در رشت؛ همیشه در حد مطالعات!

تراموا در رشت؛ همیشه در حد مطالعات!

by shahed
۱۳ شهریور ۱۴۰۴
0

اختصاصی/ گیلان صدر: باز هم حرف تراموا. این‌بار از زبان استاندار گیلان: «مطالعات آماده است و تراموا بهترین گزینه برای رشت.» حرفی که شاید برای کسی که تازه شنیده امیدوارکننده به‌نظر برسد، اما برای ما مردم رشت چیزی جز تکرار یک خاطره فرسوده نیست. این داستان از سال ۹۰ شروع...

فشار ارگانی علیه یک خبرنگار؛ وقتی شاکیان او از دل قدرت می‌آیند

فشار ارگانی علیه یک خبرنگار؛ وقتی شاکیان او از دل قدرت می‌آیند

by shahed
۱۲ شهریور ۱۴۰۴
0

اختصاصی/ گیلان صدر: از بازداشت ۱۵ روزه غیرقانونی در سال گذشته و سیل شکایت‌های سازمان‌یافته دیروز تا شکایت امروز؛ روایت پرونده‌سازی علیه مدیرمسئول یک رسانه رسمی در گیلان. یک خبرنگار و مدیرمسئول رسانه‌ای دارای مجوز از معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد، بار دیگر هدف شکایت‌های سازمان‌یافته قرار گرفته است؛ این بار...

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار

موفقیت گیلان‌ صدر: رسانه مسیر تغییر را هموار کرد

روایت یک باند فساد امنیتی در گیلان؛ چگونه امنیت استان به گروگان گرفته شد

تراموا در رشت؛ همیشه در حد مطالعات!

فشار ارگانی علیه یک خبرنگار؛ وقتی شاکیان او از دل قدرت می‌آیند

شرکت ۲۷ استان در فراخوان جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان

صندلی‌ای که استاندار را زمین زد و معاونی که هنوز پابرجاست

افتتاح پروژه‌های سرمایه‌گذاری و زیرساختی در منطقه آزاد انزلی با حضور استاندار گیلان

درختان را می‌برند، خبرش را ما می‌شنویم

بندر کاسپین؛ هاب اوراسیا با اتصال ریلی و توسعه زیرساخت‌ها

پرونده‌ای برای جنگل یا یک شوی قضایی؟

حرکتی زیبا، پرسشی تلخ/ ۱۵۱۳ خودرو؛ از جبهه‌های جنگ تا محرومیت امروز

تأمین ۲۰ آمبولانس جدید برای گیلان با همکاری منطقه آزاد

اخبار پربازدید

روایت یک باند فساد امنیتی در گیلان؛ چگونه امنیت استان به گروگان گرفته شد

روایت یک باند فساد امنیتی در گیلان؛ چگونه امنیت استان به گروگان گرفته شد

۱۴ شهریور ۱۴۰۴
صندلی‌ای که استاندار را زمین زد و معاونی که هنوز پابرجاست

صندلی‌ای که استاندار را زمین زد و معاونی که هنوز پابرجاست

۱۱ شهریور ۱۴۰۴
بازگشت مرد باروتی به شهرداری رشت/ محمود باقری خطیبانی مشاور اجرایی شهردار رشت شد

بازگشت مرد باروتی به شهرداری رشت/ محمود باقری خطیبانی مشاور اجرایی شهردار رشت شد

۱۴ آبان ۱۳۹۸
فشار ارگانی علیه یک خبرنگار؛ وقتی شاکیان او از دل قدرت می‌آیند

فشار ارگانی علیه یک خبرنگار؛ وقتی شاکیان او از دل قدرت می‌آیند

۱۲ شهریور ۱۴۰۴
جاده‌کشی شبانه در هیرکانی؛ قانون در تعطیلات، مردم در خیابان

جاده‌کشی شبانه در هیرکانی؛ قانون در تعطیلات، مردم در خیابان

۵ شهریور ۱۴۰۴
پرسش‌های بی‌پاسخ؛ سکوتی به ضرر مردم رشت

پرسش‌های بی‌پاسخ؛ سکوتی به ضرر مردم رشت

۱ شهریور ۱۴۰۴

اخبار پر اشتراک

  • راه اندازی سامانه نوبت دهی تلفن همراه در مراکز درمانی تامین اجتماعی گیلان

    راه اندازی سامانه نوبت دهی تلفن همراه در مراکز درمانی تامین اجتماعی گیلان

    1788 shares
    Share 715 Tweet 447
  • مسئولان استان پاسخگو باشند/نهاد صادر کننده مجوز خانه عفاف فخر در گیلان کیست؟

    1654 shares
    Share 662 Tweet 414
  • اولین مرکز اختلالات اُتیسم استان با سرمایه گذاری بخش خصوصی در رشت افتتاح شد

    1416 shares
    Share 566 Tweet 354
  • هشدار در خصوص خطر اپلیکیشن لایکی برای نوجوانان/در لایکی هیچ مرز اخلاقی مشخصی وجود ندارد

    1280 shares
    Share 512 Tweet 320
  • شرح فاجعه؛ نامهٔ آسیا ابتهاج به مسعود بهنود

    1262 shares
    Share 505 Tweet 316

گیلان صدر

دسترسی سریع

  • درباره ما
  • تماس با ما

شبکه های اجتماعی

کلیه حقوق مادی و معنوی مطالب این پایگاه خبری_تحلیلی محفوظ میباشد.

استفاده از مطالب با ذکر منبع بلا مانع میباشد . انتشار مطالب به معنی تایید محتوای آنها نیست |  سئو کیورد

No Result
View All Result
  • خانه
  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • سلامت
  • فرهنگی
  • پرونده ویژه
  • یادداشت
  • طنز
  • سایر رسانه ها

eRasaneh_Trustseal(82722, true);

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In