جمشید محمدی مدیر کل بیمه سلامت درنشست با کارکنان گفت: موتور محرک هر سازمان منابع انسانی است و به منظور بهره برداری و پیشبرد هر چه بهتر اهداف کلان سازمان توجه به کیفی سازی عملکرد همکاران در دستور کار قرار دارد
گیلان صدر: در این دیدار که در سالن جلسات اداره کل با حضور مدیران ستادی وکارکنان ناظر مقیم بیمارستانی برگزار شد، دکتر محمدی ضمن تقدیر از زحمات آنان به تشریح اهداف سازمانی و کاری در اداره کل بیمه سلامت پرداخت و از زحمات و تلاش های همکاران در ستاد و ادارات شهرستانی تقدیر و تشکر کرد.
وی درادامه بر تکریم کارکنان در حوزه منابع انسانی اشاره کرد و گفت: نگاه مدیران سازمان و همه مدیران کل همواره توجه بر این عرصه بوده و اهمیت منابع انسانی به عنوان موتور محرک سازمان باید مورد توجه قرارگیرد.
مدیر کل بیمه سلامت تصریح کرد: به منظور پیشبرد هر چه بهتر اهداف کلان سازمان توجه به کیفی سازی عملکرد همکاران در دستور کار قرار دارد و تلاش خواهد شد در این راستا بهره برداری بهتر و بیشتری از عملکرد کارکنان صورت گیرد .
وی اقدامات بسیار مؤثر صورت پذیرفته طی چند سال گذشته در سازمان بیمه سلامت را نشان دهنده حس مسئولیت پذیری، تعهد و علاقه به کار همکاران در ارائه خدمات مطلوب و بهینه به بیمه شدگان برشمرد و افزود: تعهد به وظیفه اداری برای خدمت به مردم، حرمت به شان و جایگاه اداری، احترام به ارباب رجوع، پاسخگویی شفاف، درک شرایط روز و هموار کردن مسیر دریافت خدمات به مردم از فعالیت های مهم کارکنان است.
در این نشست کارکنان در فضایی صمیمی به بیان مشکلات خود در زمینه های مختلف، ازجمله جابجایی کارکنان ناظرمقیم بیمارستانی ، امکانات رفاهی و … پرداختند.