شرکت مخابرات ایران در یک استراتژی پنج ساله ، در چهارمحور حرکت به سوی فناوری های جدید و به روز، آی تی و خدمات مشتری، بهبود تعامل داخلی وبیرونی و ارتقای ساختار منابع انسانی، برنامه توسعه ای را از فروردین ۱۴۰۱ آغاز کرد.
در فاز اول سرمایه گذاری را کامل می کنیم و در فاز دوم شایسته سالاری و ارتقای ساختار نیروی انسانی مطابق با دانش روز و براساس اصل توسعه نیاز مشتری را انجام می دهیم.
رییس هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران فاز سوم ونهایی برنامه را نتیجه گیری اعلام کرد وگفت : در نتیجه ، تا پایان پنج سال ، در حوزه تلفن ثابت، دربخش ویس افزایش ۲ تا ۲ونیم برابری درآمد، در حوزه پهنای باند ، افزایش ۵ برابری، در حوزه دیتا وانتقال افزایش دو ونیم برابری و در حوزه ارزش افزوده و دیجیتال که رسیدن مشتری به زیست بوم دیجیتال است، افزایش۳۰ برابری را خواهیم داشت.
وی تاکید کرد: این برنامه تهاجمی وتحولی، شرکت مخابرات ایران را در آینده ای نه چندان دور از یک شرکت زیان ده به شرکتی سود ده تبدیل خواهد کرد و سهامداران خود را به منحنی سودده رو به بالا در بازار می رساند.