اقدامات سازمان تامین اجتماعی در حوزه تحول دیجیتال و توسعه خدمات غیرحضوری در نشست اعضای شورای هماهنگی رفاه گیلان در فرمانداری شهرستان صومعه سرا تشریح شد.
گیلان صدر: نشست دوره ای شورای رفاه مدیران دستگاههای حوزه وزارتی استان گیلان به میزبانی صومعه سرا و با حضور فرماندار و روسای ادارات این شهرستان برگزار شد .
علی حسین نژاد، مدیرکل تامین اجتماعی گیلان در این نشست با اشاره به فعالیتهای این سازمان در یکساله سپری شده از شیوع کرونا ، توسعه خدمات غیرحضوری با هدف کاهش مراجعات و اجرای طرح نسخه های الکترونیک و حذف تدریجی دفترچه های درمانی را از مهمترین این اقدامات برشمرد .
وی با بیان اینکه بدنبال حذف تمدید اعتبار دفترچه ها از خردادماه امسال و پس از فراهم شدن بسترهای اولیه برای صدور نسخه های الکترونیکی و تمهیداتی که برای پزشکان و مراکز طرف قرارداد در این زمینه مهیا شد، حذف تدریجی دفترچه های کاغذی درمان گام بلندی در مسیر تحول دیجیتالی سازمان محسوب می شود،افزود:در بخش بیمه ای نیز از آبان ماه سالجاری تاکنون 23 خدمت پرمخاطب از طریق سامانه es.tamin.ir بصورت غیرحضوری به بیمه شدگان، کارفرمایان و مستمری بگیران ارائه می شود که مجموع این دستاوردها در راستای جلب رضایتمندی بیشتر است.
حسین نژاد خاطر نشان ساخت : طرح 3070 در این راستا جلوه ای بارز از اراده سازمان تامین اجتماعی برای توسعه خدمات غیرحضوری است که طی آن کاهش 70 میلیون بار مراجعه سالانه در سراسر کشور انتظار می رود .