جلسه افتتاحیه ممیزی داخلی سیستم مدیریت کیفیت با حضور دکتر عاطف راد مدیر کل بیمه سلامت ، معاونین وروسای ادارات ستادی و شهرستانی به صورت ویدئو کنفرانس در سالن جلسات برگزار شد.
به گزارش گیلان صدر در ابتدا مدیر کل بیمه سلامت در خصوص اهمیت ممیزی در اجرای بهتر فرآیندها گفت : ممیزی درتوسعه و بهبود هر سازمان نقش موثری دارد وسازمانی موفق است که بتواند بازنگری خوبی از فرآیندها داشته باشد.
وی افزود:کارکنان باید به اهداف سازمانی آگاه باشندوتجزیه تحلیل فرآیندها وداده ها باید به صورت منظم ودقیق انجام گیرد.
وی اظهار داشت با همدلی وهمراهی همدیگرمی توان به نکات مثبتی که بهبود فرآیند را درپی داشته باشد دست یافت.
مدیر کل بیمه سلامت یاد آورشد کلیه همکاران در تمامی ادارات ، همکاری ویژه با گروه ممیزی داشته باشند زیرا هدف یافتن نقاط قابل بهبود موجود در سیستم و تلاش در جهت رفع آنها می باشد تا بدینوسیله زمینه برای افزایش رضایتمندی ارباب رجوع و ذینفعان مهیا شده و مقدمات توانمندسازی بیمه شدگان فراهم گردد.
در ادامه دکتر ابومحبوب مسئول سیستم مدیریت کیفیت با تشریح برنامه ها برای حاضران ، موارد مهمی که در این ممیزی مورد بررسی قرارخواهد گرفت ازجمله الزامات سیستم مدیریت كیفیت، كلیه فرآیندهای استاندارد شده، روش های اجرایی، اهداف خرد، ریسکها ، پایش فرآیند، سنجه ها و اقدامات اصلاحی و پیشگیرانه رامطرح وخاطر نشان کرد در پایان ممیزی نقاط ضعف و قوت و راه های بهبود فرآیندها ارائه خواهد شد.