احداث کلینیک ویژه تنها مرکز تخصصی بیماری‌های زنان و زایمان گیلان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در بازدید سرزده از مرکز آموزشی و درمانی الزهرا(س) رشت ضمن بازدید از محل احداث کلینیک ویژه و بخش‌های درمانی این مرکز، بر لزوم ارائه خدمات مستمر و بی‌وقفه تأکید کرد.

گیلان صدر: دکتر ارسلان سالاری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان به همراه معاون منابع توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی و همچنین معدون درمان دانشگاه از کلینیک ویژه تخصصی مرکز آموزشی درمانی الزهرا(س) رشت و همچنین بخش‌های پذیرش و اورژانس این مرکز بازدید کرد.

دکتر سالاری در بازدید میدانی از کلینیک ویژه تخصصی مرکز درمانی الزهرا(س) رشت، با ابراز خرسندی از پیشرفت این پروژه طرح تحول سلامت، بر ضرورت تکمیل بخش‌های در دست احداث آن تأکید کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه دانشگاه آماده جذب اعتبارات ملی جهت تکمیل کلینیک ویژه و تخصصی مرکز آموزشی الزهرا(س) رشت است، گفت: این کلینیک در صورت افتتاح و بهره‌برداری زمینه را برای افزایش خدمات درمانی به بیماران در بخش دولت افزایش می‌دهد.

به گفته دکتر سالاری، کلینیک تخصصی در دست احداث مرکز دانشگاهی الزهرا(س) رشت، چهار هزار و ۱۶۰ مترمربع وسعت دارد و در چهار طبقه بناشده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان پس از بازدید میدانی از محل پروژه در دست احداث کلینیک ویژه الزهرا(س)، به بخش‌های پذیرش و اورژانس این مرکز آموزشی و درمانی نیز سرکشی کرد.

دکتر سالاری در بازدید سرزده از مرکز آموزشی الزهرا(س) علاوه بر کادر درمان، ضمن گفتگو با بیماران و همراهان، نحوه ارایه خدمات درمانی در این مرکز مورد ارزیابی قرار داد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان گیلان همچنین در دیدار با کادر درمان مرکز آموزشی درمانی الزهرا(س) ضمن تقدیر از پزشکان و پرستاران، بر ارائه خدمات مستمر و بی‌وقفه به بیماران در تنها مرکز تخصصی زنان و زایمان استان تأکید کرد.

وی همچنین وضعیت استقرار تجهیزات پزشکی اختصاص‌یافته به مرکز آموزشی درمانی الزهرا را مورد بررسی و از تأمین مابقی تجهیزات و دستگاه‌های موردنیاز و پیشرفته این مرکز در آینده خبر داد.

دکتر سالاری با اشاره به تخصیص پزشکان طرحی در مرکز آموزشی درمانی الزهرا(س) رشت، بر ضرورت حضور فعالانه آن‌ها در دو نوبت صبح و عصر تأکید کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان همچنین بهبود وضعیت اضافه کار و کارانه پزشکان، پرستاران و پرسنل اداری این مرکز را مورد تاکید قرار داد.

گفتنی است کمبود فضای فیزیکی و شمار بالای بیماران در تنها مرکز تخصصی بیماری‌های زنان و زایمان استان و لزوم تسریع در ساخت و بهره‌برداری از کلینیک تخصصی و ویژه این مرکز، مهم‌ترین دغدغه‌هایی بود که توسط کادر درمان و پرسنل در بازدید سرزده رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان مطرح شد.

نوشته مشابه

پرداخت حق بیمه برای بیمه شدگان گروههای مختلف بر اساس دستمزد سال جدید میسر می باشد

پرداخت حق بیمه برای بیمه شدگان گروههای مختلف بر اساس دستمزد سال جدید میسر می باشد

با اعمال آخرین تغییرات دستمزدی سال جدید ، تمامی بیمه شدگان اختیاری ، مشاغل آزاد ، زنان خانه دار ، رانندگان و کارگران ساختمانی و ... میتوانند نسبت به پرداخت حق بیمه های خود در سالجاری اقدام نمایند . به گزارش گیلان صدر و به نقل از روابط عمومی اداره...

هرجا تالش هست آنجا ایران است/ ابراز نگرانی از وضع حقوق بشر تالشستان شمالی

هرجا تالش هست آنجا ایران است/ ابراز نگرانی از وضع حقوق بشر تالشستان شمالی

بوریس تالشنسکی رییس جمهور تالش مغان و جانشین مرحوم ژنرال اکرم زاده، در همایش تالش در فرهنگ و تاریخ ایران که عصر یکشنبه بیستم اسفند ۱۴۰۲ در دانشگاه آزاد اسلامی رشت برگزار شد گفت ایران سرزمین تاریخی تالشان است. به گزارش گیلان صدر و به نقل از هژن: تالشنسکی در...

اعتراضات به اقدام پرشائبه استانداری گیلان در خصوص جذب تعدادی از جوانان در استانداری!

اعتراضات به اقدام پرشائبه استانداری گیلان در خصوص جذب تعدادی از جوانان در استانداری!

اختصاصی؛ گیلان صدر: اخیرا زمزمه هایی از استانداری گیلان شنیده می شود مبنی بر اینکه در خصوص جذب ده نفر از باصطلاح نخبگان و جوانان انقلابی گیلان که بهیچ وجه مشخص نیست براساس چه معیارها و ضابطه های فردی بعنوان جوان نخبه و انقلابی و... معرفی شده اند براساس طرحی...

متهم امنیتی؛ مغز متفکر رسانه‌ای ستاد نماینده اصول‌گرای مجلس!

متهم امنیتی؛ مغز متفکر رسانه‌ای ستاد نماینده اصول‌گرای مجلس!

یادداشت وارده_گیلان صدر مسئولیتی در قبال دیدگاه های منتشر شده ندارد و صرفا جهت اطلاع رسانی اقدام به انتشار یادداشت ها می کند. این روزها موضوع عبور از نام یک نماینده مدعی اصول‌گرای مجلس فعلی توسط اصول‌گرایان سنتی در انتخابات مجلس دوازدهم، به بحثی داغ و جدی بدل شده است،...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار

اخبار پربازدید

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.