• درباره ما
  • تماس با ما
پنجشنبه, آبان ۱, ۱۴۰۴
  • Login
  • خانه
  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • سلامت
  • فرهنگی
  • پرونده ویژه
  • یادداشت
  • طنز
  • سایر رسانه ها
No Result
View All Result
گیلان صدر
No Result
View All Result

اختصاص قریب به ۲۴ میلیارد تومان پاداش به مشترکین همکار در طرح پاسخگوئی بار تابستان سال ۱۴۰۰

۹ آذر ۱۴۰۰
in اجتماعی, اسلایدشو
0
اختصاص قریب به ۲۴ میلیارد تومان پاداش به مشترکین همکار در طرح پاسخگوئی بار تابستان سال ۱۴۰۰
محمداسماعیل هنرمند مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان از پرداخت قریب به ۲۴۰ میلیارد ریال پاداش به مشترکین همکار در طرح های پاسخگویی بار تابستان سال ۱۴۰۰ خبرداد.

گیلان صدر: وی تاکید کرد : تابستان سالجاری شرایط بسیار ویژه ای برای صنعت برق کشور رقم خورد زیرا باتوجه به محدودیت های شدید تولید برق در نیروگاههای برق کشور و برخی مشکلات ازجمله کاهش بارش ها و کاهش میزان تولید برق در نیروگاههای برقابی به میزان ۴۰۰۰مگاوات  ، افزایش زودرس دمای هوا و بالارفتن مصرف برق درکل کشور توازن تولید و مصرف برق در کشور دچار اختلال شد.

رئیس هیئت مدیره شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان گفت: ﮐﻤﺒﻮد اﻧﺮژی اﻟﮑﺘﺮﯾﮑﯽ، صنعت برق کشور را ﺑﺮ آن داﺷت ﮐﻪ ﺑﺮای ﻫﻤﻪ اﺳﺘﺎنﻫﺎ ﺳﻬﻤﯿﻪای را ﻣﺸﺨﺺ کند ﮐﻪ اﯾﻦ ﺷﺮﮐﺖ ﻫﻢ ﻧﺎﮔﺰﯾﺮ ﺑﻪ رﻋﺎﯾﺖ ﺳﻬﻤﯿﻪ ﺗﻌﯿﯿﻦ ﺷﺪه بود و در اﯾﻦ راﺳﺘﺎ ﺷﺮﮐﺖ ﺗﻮزﯾﻊ ﻧﯿﺮوی ﺑﺮق اﺳﺘﺎن ﺗﻼش ﮐﺮده اﺳﺖ ﻣﺎﻧﻨﺪ ﻫﺮ ﺳﺎل در ﺑﺨﺶﻫﺎی اداری، ﺗﺠﺎری، ﮐﺸﺎورزی و ﺻﻨﻌﺘﯽ ﺑﺎ ﻣﺸﺘﺮﮐﯿﻦ ﺧﻮد ﺗﻔﺎﻫﻢﻧﺎﻣﻪﻫﺎﯾﯽ را اﻣﻀﺎ کند ﺗﺎ ﻋﻼوه ﺑﺮ ﺟﻠﻮﮔﯿﺮی از ﺧﺎﻣﻮﺷﯽﻫﺎی ﺑﺎ ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ در ﺻﻮرت ﻫﻤﮑﺎری ﻣﺸﺘﺮﮐﯿﻦ، ﭘﺎداش ﻫﻤﮑﺎری در صورتحساب ﺑﺮق آنﻫﺎ ﻟﺤﺎظ شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان خاطر نشان کرد: در آغاز فصل گرم هرسال و بمنظور پیشگیری از بروز مشکلات عدیده و خاموشی های گسترده در سطح استان ، تفاهم نامه های همکاری با مشترکین در تعرفه های معین بویژه صنایع سنگین استان منعقد می شود تا در ساعات اوج مصرف و با همکاری مشترکین مذکور ، پیک مصرف برق استان تا حد زیادی کاهش یابد.

هنرمند گفت: طی تفاهم نامه های ذکر شده در سال جاری  ۱۰۴۸۶ تفاهم نامه با مشترکین منعقد شد قریب به ۲۴ میلیارد تومان پاداش همکاری مدیریت بار مصرف به این مشترکین در قالب تخفیف بهای برق مصرفی اختصاص یافت .

وی افزود: در نتیجه عقد تفاهم نامه ها و همکاری های صورت پذیرفته در سال ۱۴۰۰  مجموعا ۱۵۶ مگاوات کاهش مصرف برق در استان بوقوع پیوست.

محمد اسماعیل هنرمند ضمن تشکر از صبر و شکیبایی مشترکین گفت: هدف اصلی و نهایی شرکت توزیع برق استان گیلان جلب رضایت مشترکین محترم است تا در طول سال بتوانند از نعمت روشنایی برق بدون کمترین مشکل بهره مند شوند

.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان تصریح کرد: همسوسازی و تعامل متقابل صنایع و این شرکت، شناسایی فرآیندهای موثر در حفظ منابع انرژی و برنامه‌ریزی برای استفاده بهتر از این منابع از فرصت‌های مهم برای توسعه صنعت برق است.

وی ضمن تاکید بر تغییر مدل رفتار مصرفی مشترکان جهت مصرف بهینه برق ، بیان داشت : مدیریت سمت تقاضا راه‌حلی قابل اعتماد برای پاسخ‌دهی به رشد تقاضای انرژی در آینده است.

Tags: پاداششرکت توزیع نیروی برق استان گیلانطرح پاسخگوئی بارگیلان صدرمحمداسماعیل هنرمند

نوشته مشابه

ابهامات و تخلفات عامدانه در معاونت فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی گیلان

ابهامات و تخلفات عامدانه در معاونت فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی گیلان

by shahed
۲۹ مهر ۱۴۰۴
0

اختصاصی/ گیلان صدر: به نظر می‌رسد معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، این روزها عامدانه قانون را دور می‌زند. همان معاونتی که حدود یکسال پیش؛ در مراسم معارفه عبدالله عموزاد، دکتر فردین مهرابیان در مقام معاون فرهنگی و دانشجویی، آن را «الگوی قانون‌مداری و صیانت از حقوق بیت‌المال»...

ادعای بی پایه و اساس معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی گیلان؛ از توهم رضایتمندی تا واقعیت اعتراضات

ادعای بی پایه و اساس معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی گیلان؛ از توهم رضایتمندی تا واقعیت اعتراضات

by shahed
۲۷ مهر ۱۴۰۴
0

دو سال پس از ادعای فردین مهرابیان درباره «رضایت دانشجویان»، شواهد میدانی و اعتراضات در خوابگاه‌ها، تغذیه و خدمات رفاهی نشان می‌دهد که آن ادعا چیزی جز تبلیغات بی مصرف نبوده است. اختصاصی/گیلان صدر: در بررسی اخبار رسمی منتشرشده از سوی پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان (وب‌دا)، به مراسم...

صادقی خمامی، مدیر عاملی که قانون را دور زد!

صادقی خمامی، مدیر عاملی که قانون را دور زد!

by shahed
۲۷ مهر ۱۴۰۴
0

کارمند توانیر چطور بدون استعفا مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان شده و میلیاردها تومان را امضا می‌کند؟ اختصاصی/ گیلان صدر : پس از افشاگری گیلان‌صدر درباره تخلفات آشکار در شرکت توزیع برق گیلان، همچنان مدیرعامل این شرکت، دکتر صادقی خمامی، به کار خود ادامه می‌دهد — بدون هیچ‌گونه برخورد یا...

چهرهٔ ظاهراً ارزشی، تهدیدِ واقعی!

چهرهٔ ظاهراً ارزشی، تهدیدِ واقعی!

by shahed
۲۶ مهر ۱۴۰۴
0

رفتارهای خارج از چارچوب اخلاقی و بی‌عملی حراست با وجود مستندات قطعی، حضور این فرد در مسئولیت فرهنگی را به خطر تبدیل کرده است. اختصاصی/ گیلان صدر: فردی که روزگاری در بخش گزینش یکی از نهادها بود و حالا مسئول فرهنگی است، هر روز با چهره‌ای ظاهراً ارزشی جلوی چشم...

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار

ابهامات و تخلفات عامدانه در معاونت فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی گیلان

ادعای بی پایه و اساس معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی گیلان؛ از توهم رضایتمندی تا واقعیت اعتراضات

صادقی خمامی، مدیر عاملی که قانون را دور زد!

چهرهٔ ظاهراً ارزشی، تهدیدِ واقعی!

گیلان، صدرنشین فساد؛ بازرسی سرگرم گزارش‌ سازی

گام اول شهر هوشمند رشت؟ پلاک‌کوچی!

سال‌ها مسئولیت بدون صلاحیت و نهادهای نظارتی در سکوت/رییس دانشگاه تماشاگر بی‌قانونی یا شریک آن؟

«یُفسِدون فی الأرض…» و ما هنوز از خود می‌پرسیم: چه شد که امنیت، به ابزار تهدید و کنترل بدل شد؟

برگزاری رویداد هنری با موضوع پسماند توسط شهرداری لاهیجان

تحقیق و تفحصی که گم شد؛ موکب خدام‌العتره و سکوت مدیریت شهری

سی‌ودو سال تلاش، چند رکعت نتیجه؟

نگاهی به عملکرد مدیرکل بانوان استانداری گیلان؛ زنان استان هنوز منتظر اقدام واقعی

اخبار پربازدید

افشاگری گیلان‌صدر: مدیرعاملی که قانون نمی‌شناسد و میلیاردها تومان زیر امضاهای بدون اعتبار+ مستندات

افشاگری گیلان‌صدر: مدیرعاملی که قانون نمی‌شناسد و میلیاردها تومان زیر امضاهای بدون اعتبار+ مستندات

۸ مهر ۱۴۰۴
شش سال سکوت مدعی‌العموم؛ رودخانه‌ها، تالاب و سراوان همچنان قربانی

شش سال سکوت مدعی‌العموم؛ رودخانه‌ها، تالاب و سراوان همچنان قربانی

۶ مهر ۱۴۰۴
سال‌ها مسئولیت بدون صلاحیت و  نهادهای نظارتی در سکوت/رییس دانشگاه تماشاگر بی‌قانونی یا شریک آن؟

سال‌ها مسئولیت بدون صلاحیت و نهادهای نظارتی در سکوت/رییس دانشگاه تماشاگر بی‌قانونی یا شریک آن؟

۲۱ مهر ۱۴۰۴
صادقی خمامی، مدیر عاملی که قانون را دور زد!

صادقی خمامی، مدیر عاملی که قانون را دور زد!

۲۷ مهر ۱۴۰۴
ادعای بی پایه و اساس معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی گیلان؛ از توهم رضایتمندی تا واقعیت اعتراضات

ادعای بی پایه و اساس معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی گیلان؛ از توهم رضایتمندی تا واقعیت اعتراضات

۲۷ مهر ۱۴۰۴
ابهامات و تخلفات عامدانه در معاونت فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی گیلان

ابهامات و تخلفات عامدانه در معاونت فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی گیلان

۲۹ مهر ۱۴۰۴

اخبار پر اشتراک

  • راه اندازی سامانه نوبت دهی تلفن همراه در مراکز درمانی تامین اجتماعی گیلان

    راه اندازی سامانه نوبت دهی تلفن همراه در مراکز درمانی تامین اجتماعی گیلان

    1792 shares
    Share 717 Tweet 448
  • مسئولان استان پاسخگو باشند/نهاد صادر کننده مجوز خانه عفاف فخر در گیلان کیست؟

    1659 shares
    Share 664 Tweet 415
  • اولین مرکز اختلالات اُتیسم استان با سرمایه گذاری بخش خصوصی در رشت افتتاح شد

    1419 shares
    Share 568 Tweet 355
  • هشدار در خصوص خطر اپلیکیشن لایکی برای نوجوانان/در لایکی هیچ مرز اخلاقی مشخصی وجود ندارد

    1286 shares
    Share 514 Tweet 322
  • شرح فاجعه؛ نامهٔ آسیا ابتهاج به مسعود بهنود

    1263 shares
    Share 505 Tweet 316

گیلان صدر

دسترسی سریع

  • درباره ما
  • تماس با ما

شبکه های اجتماعی

کلیه حقوق مادی و معنوی مطالب این پایگاه خبری_تحلیلی محفوظ میباشد.

استفاده از مطالب با ذکر منبع بلا مانع میباشد . انتشار مطالب به معنی تایید محتوای آنها نیست |  سئو کیورد

No Result
View All Result
  • خانه
  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • سلامت
  • فرهنگی
  • پرونده ویژه
  • یادداشت
  • طنز
  • سایر رسانه ها

eRasaneh_Trustseal(82722, true);

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In