ادای احترام مسئولان گیلان به مقام شامخ شهدا | افتتاح افزون بر یک هزار و ۲۰۰ پروژه

استاندار گیلان در نخستین روز از دهه مبارک فجر، با حضور در گلزار شهدای رشت، ضمن قرائت فاتحه و اهداء گل، به مقام شامخ شهیدان والامقام ادای احترام کرد.

گیلان صدر: در نخستین روز از دهه مبارک فجر استاندار گیلان با همراهی معاونان استاندار، فرماندار رشت و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی استان در گلزار شهدای رشت حضور یافت و با قرائت فاتحه و اهدای گل، به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

اسدالله عباسی امروز (سه شنبه) در نخستین روز دهه فجر در جشن ملی ۱۴۰۰ در گلزار شهدای شهر رشت افزود: از برکات انقلاب اسلامی اینست که حکومت مردم سالاری دینی حاکم بر کشور ماست و امام راحل حکومت طاغوت را به مردمی تبدیل کرد و «ما می‌توانیم» را جایگزین تسلیم در برابر استکبار کرد.

وی اضافه کرد: وظیفه داریم آرمان‌های امام راحل و منویات مقام رهبری را تحقق ببخشیم و پرچم عزت مسلمانان و نظام جمهوری اسلامی را به اهتزاز در آوریم.

وی اظهار داشت: آن چه ما مکلفیم باید در راستای آرمان‌های امام (ره) قدم بگذاریم و پرچم ولایتمداری را بالا بگیریم و برای مقابله با زیاده خواهان، با اتحاد موانع را از پیش رو برداریم.

نماینده عالی دولت در گیلان گفت: اگر امروز در امنیت و تمامیت ارضی کشور توانستیم استقلال‌مان را حفظ کنیم به برکت خون شهداست و توانستیم در دنیای اسلام موفق و سربلند باشیم.

عباسی افزود: امرور رئیس جمهوری اسلامی ایران، در کاخ کرملین رئیس جمهوری روسیه را برای ادای فرایض معنوی و دینی منتظر می‌گذارد و اینها نشان از عزت اعتقادات و باورهای دینی ماست و باید به خود ببالیم در کشوری نفس می‌کشیم که فضای معنوی همه جا را عطر آگین کرده است.

عباسی ادامه داد: امروز حضور و اتحاد مردم ما زبانزد عام و خاص است و در کشوری زندگی می‌کنیم که آنچه بدست آورده‌ایم را حفظ کردیم و همچنان عزم رسیدن به قله‌های سعادت داریم.

استاندار گیلان با بیان اینکه امروز در مقام مقایسه در حوزه‌های مختلف در بین ۱۰ کشور اول جهان قرار داریم افزود: امروز اقتصاد دچار مشکل است اما مردم بدلیل اعتقادات و آرمان‌های امام، مقاومت می‌کنند و به دشمن اجازه نمی‌دهند به مسایل اعتقادی وارد شود و باهم برای سازندگی تلاش می‌کنیم و برای کم کردن فاصله بین مردم و مسئولان، اهتمام داریم.

وی اظهار داشت: دشمنان تلاش می‌کنند فرصت‌ها را از ما بگیرند اما خوشبختانه بر خلاف نیت شوم آنان، امروز ارتباط ما با کشورهای اکو، شانگهای و اتحادیه اوراسیا برقرار شده و سفر رئیس جمهوری ما به روسیه فرصت‌های بالای اقتصادی را فراهم آورده است.

وی ادامه داد: در خصوص صادرات نفتی و غیر نفتی در شرایط خوبی هستیم و وضعیت ارزی ما بهبود پیدا کرده است.
استاندار گفت: سفر رئیس جمهوری به گیلان، فضا را برای خدمت فراهم کرده است.

وی یادآور شد: احیای تالاب انزلی، رهاسازی ساحل، ساماندهی پسماند، رودخانه‌های زرجوب و گوهررود، پروژه‌های عمران، راه آهن و کشاورزی اعتبارات خوبی پیش بینی شده و باید فرصت بدهید مشکلات و استعدادها شناسایی و موانع یک به یک برچیده شود تا به قله‌های سعادت دست یابیم.

در دهه فجر امسال با اهتمام همه دستگاه ها، افزون بر یک هزار و ۲۰۰ پروژه بالغ بر سه هزار و ۲۵۰ میلیارد تومان در بخش های مختلف به بهره برداری می رسد.

نوشته مشابه

شهردار لاهیجان از برگزاری رویداد ملی عکاسی با محوریت چای در این شهر خبر داد

شهردار لاهیجان از برگزاری رویداد ملی عکاسی با محوریت چای در این شهر خبر داد

شهردار لاهیجان از برگزاری رویداد ملی عکاسی با محوریت چای در این شهر خبر داد.شهردار لاهیجان از برگزاری رویداد ملی عکاسی با محوریت چای در این شهر خبر داد. به گزارش گیلان صدر و به نقل از اداره ارتباطات و اموربین الملل شهرداری لاهیجان، رضا زنده دل در گفت و...

تقویت تعاملات و اعتمادسازی بیشتر هدف اصلی نشست با شرکای اجتماعی است

تقویت تعاملات و اعتمادسازی بیشتر هدف اصلی نشست با شرکای اجتماعی است

در نشستی مشترک با حضور مدیرکل و معاون منابع بیمه ای تامین اجتماعی گیلان با اعضای هیات مدیره انجمن مدیران صنایع استان ، مهمترین دغدغه های جامعه کارفرمایی و موضوعات کاری مورد تبادل نظر قرار گرفت . به گزارش گیلان صدر و به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی...

معرفی ۲۰۰ بسته سرمایه‌گذاری جدید در اكسپو ۲۰۲۴

معرفی ۲۰۰ بسته سرمایه‌گذاری جدید در اكسپو ۲۰۲۴

دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی خبر داد: برای نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ حدود ۲۰۰ بسته‌ سرمایه‌گذاری برای پیشنهاد به سرمایه‌گذاران خارجی در حال آماده‌‌سازی است. به گزارش گیلان صدر و به نقل از مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی؛ حجت الله عبدالملکی در...

ضرورت بازسازی ساختمان های تاریخی رشت

ضرورت بازسازی ساختمان های تاریخی رشت

رئیس شورای شهر رشت با بیان اینکه معماری های بسیار زیبایی در رشت وجود دارد گفت: در شهر رشت معماری های بسیار زیبایی مربوط به ادوار گذشته وجود دارد که نشان دهنده پیشینه معماری است و تاکید داریم چنین ساختمان هایی باید بازسازی شوند. به گزارش گیلان صدر و به...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار

اخبار پربازدید

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.