• درباره ما
  • تماس با ما
یکشنبه, آبان ۴, ۱۴۰۴
  • Login
  • خانه
  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • سلامت
  • فرهنگی
  • پرونده ویژه
  • یادداشت
  • طنز
  • سایر رسانه ها
No Result
View All Result
گیلان صدر
No Result
View All Result

روابط عمومی محور توسعه در هر سازمان؛ عملکرد روابط‌عمومی‌ها به هویت‌بخشی سازمان‌ها منجر می‌شود

۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰
in اجتماعی, اسلایدشو
0
روابط عمومی محور توسعه در هر سازمان؛ عملکرد روابط‌عمومی‌ها به هویت‌بخشی سازمان‌ها منجر می‌شود

شهردار رشت روابط عمومی را محور توسعه در هر سازمان و نهادی دانست و گفت: عملکرد روابط‌عمومی‌ها به هویت‌بخشی سازمان‌ها منجر می‌شود.

گیلان صدر: سید محمد احمدی شهردار رشت امروز (سه‌شنبه ۲۸ اردیبهشت) در نشستی که با مسئولان روابط عمومی مرکز، مناطق و سازمان‌های شهرداری رشت به مناسبت هفته روابط عمومی و ارتباطات برگزار شد، اظهار داشت: روابط عمومی نقش مهمی در تعیین، شکل دهی و برنامه‌ریزی برای اجرای سیاست‌های راهبردی یک سازمان ایفا می‌کند.

وی اطلاع‌رسانی مناسب و به موقع فعالیت‌، عملکرد و برنامه‌های سازمان‌ها را از جمله وظایف مهم روابط عمومی دانست و با بیان اینکه این حوزه نقش مهمی در پاسخگویی به افکار عمومی بر عهده دارد تصریح کرد: انتظار من از مجموعه روابط عمومی این است که فعالیت‌هایشان به روز و حرفه‌ای باشد.

احمدی با تاکید بر اینکه امروزه مطالبات شهروندان از دستگاه خدمت‌رسان شهرداری تغییر یافته و شکل گسترده‌تری به خود گرفته  است بیان داشت: مجموعه روابط عمومی باید بتواند با یک نگاه جامع و با تحلیل مناسب ضمن پیگیری مطالبات مردمی عملکرد سازمان خویش را به خوبی منعکس سازد.

احمدی ضرورت آموزش مستمر کارکنان روابط عمومی شهرداری را مورد تاکید قرار داد و با اشاره به اینکه روابط عمومی‌ها منجر به هویت بخشی سازمان خود می‌شوند ابراز داشت: روابط عمومی در پیکان اطلاع‌رسانی سازمان مربوطه قرار دارد بنابراین می‌تواند چشم‌انداز بلند مدت مجموعه خود را ترسیم کند.

شهردار رشت نقش رسانه‌های الکترونیکی و شبکه‌های مجازی در اطلاع‌رسانی و آگاهی مردم را نیز بسیار حائز اهمیت دانست و اضافه کرد:  کسانی که در حوزه روابط عمومی فعالیت می‌کنند، باید در هر زمان و هر مکان آماده باشند چرا که به خصوص در شهرداری و سازمان‌های زیرمجموعه آن، فعالیت‌ها به صورت شبانه‌روزی است.

احمدی روابط عمومی را محور توسعه در هر سازمان و نهاد تلقی کرد و بیان داشت: جایگاه و نقش روابط عمومی‌ها در توسعه ارتباطات بر کسی پوشیده نیست و بر همین اساس تقویت و ارتقا دانش ارتباطات نیز در جامعه اصلی مهم محسوب می‌شود.

مرتضی عاطفی مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت نیز در ابتدای این جلسه گزارشی از عملکرد مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری رشت ارائه داد و همچنین مسئولان روابط عمومی مناطق و سازمان‌های شهرداری به بیان دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود پرداختند.

در انتهای این جلسه با اهدای لوح تقدیر توسط شهردار رشت از مسئولان روابط عمومی شهرداری قدردانی به عمل آمد.

 
Tags: روابط عمومیسید محمد احمدیشهرداری رشتگیلان صدرهفته روابط عمومی و ارتباطات

نوشته مشابه

بازگشت چهره‌ مسئله‌دار به شهرداری رشت

بازگشت چهره‌ مسئله‌دار به شهرداری رشت

by shahed
۳ آبان ۱۴۰۴
0

اختصاصی/ گیلان صدر: رشت این روزها به جای بوی توسعه، بوی معامله می‌دهد. شهری که باید از خاک بلند می‌شد، دوباره در گرد و غبار روابط شخصی و منافع پشت‌پرده دفن شده است. در تازه‌ترین انتصاب بحث‌برانگیز، مجید رضایی — همان فردی که دو سال بدون تأیید صلاحیت رسمی در...

پورسینا؛ قلبی که دانشگاه رهایش کرد

پورسینا؛ قلبی که دانشگاه رهایش کرد

by shahed
۱ آبان ۱۴۰۴
0

اختصاصی/ گیلان صدر/ مهتا صدری: در گیلان، اگر کسی استخوانش بشکند، آخرش راهش به پورسینا می‌افتد. تنها سانتر تروما و ارتوپدی استان؛ همان جایی که از تصادف جاده فومن گرفته تا سقوط از داربست در لاهیجان، همه در نهایت باید بیایند همین‌جا — به امید یک جراحی ارزان و دولتی...

ابهامات و تخلفات عامدانه در معاونت فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی گیلان

ابهامات و تخلفات عامدانه در معاونت فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی گیلان

by shahed
۲۹ مهر ۱۴۰۴
0

اختصاصی/ گیلان صدر: به نظر می‌رسد معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، این روزها عامدانه قانون را دور می‌زند. همان معاونتی که حدود یکسال پیش؛ در مراسم معارفه عبدالله عموزاد، دکتر فردین مهرابیان در مقام معاون فرهنگی و دانشجویی، آن را «الگوی قانون‌مداری و صیانت از حقوق بیت‌المال»...

ادعای بی پایه و اساس معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی گیلان؛ از توهم رضایتمندی تا واقعیت اعتراضات

ادعای بی پایه و اساس معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی گیلان؛ از توهم رضایتمندی تا واقعیت اعتراضات

by shahed
۲۷ مهر ۱۴۰۴
0

دو سال پس از ادعای فردین مهرابیان درباره «رضایت دانشجویان»، شواهد میدانی و اعتراضات در خوابگاه‌ها، تغذیه و خدمات رفاهی نشان می‌دهد که آن ادعا چیزی جز تبلیغات بی مصرف نبوده است. اختصاصی/گیلان صدر: در بررسی اخبار رسمی منتشرشده از سوی پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان (وب‌دا)، به مراسم...

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار

بازگشت چهره‌ مسئله‌دار به شهرداری رشت

پورسینا؛ قلبی که دانشگاه رهایش کرد

ابهامات و تخلفات عامدانه در معاونت فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی گیلان

ادعای بی پایه و اساس معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی گیلان؛ از توهم رضایتمندی تا واقعیت اعتراضات

صادقی خمامی، مدیر عاملی که قانون را دور زد!

چهرهٔ ظاهراً ارزشی، تهدیدِ واقعی!

گیلان، صدرنشین فساد؛ بازرسی سرگرم گزارش‌ سازی

گام اول شهر هوشمند رشت؟ پلاک‌کوچی!

سال‌ها مسئولیت بدون صلاحیت و نهادهای نظارتی در سکوت/رییس دانشگاه تماشاگر بی‌قانونی یا شریک آن؟

«یُفسِدون فی الأرض…» و ما هنوز از خود می‌پرسیم: چه شد که امنیت، به ابزار تهدید و کنترل بدل شد؟

برگزاری رویداد هنری با موضوع پسماند توسط شهرداری لاهیجان

تحقیق و تفحصی که گم شد؛ موکب خدام‌العتره و سکوت مدیریت شهری

اخبار پربازدید

افشاگری گیلان‌صدر: مدیرعاملی که قانون نمی‌شناسد و میلیاردها تومان زیر امضاهای بدون اعتبار+ مستندات

افشاگری گیلان‌صدر: مدیرعاملی که قانون نمی‌شناسد و میلیاردها تومان زیر امضاهای بدون اعتبار+ مستندات

۸ مهر ۱۴۰۴
شش سال سکوت مدعی‌العموم؛ رودخانه‌ها، تالاب و سراوان همچنان قربانی

شش سال سکوت مدعی‌العموم؛ رودخانه‌ها، تالاب و سراوان همچنان قربانی

۶ مهر ۱۴۰۴
سال‌ها مسئولیت بدون صلاحیت و  نهادهای نظارتی در سکوت/رییس دانشگاه تماشاگر بی‌قانونی یا شریک آن؟

سال‌ها مسئولیت بدون صلاحیت و نهادهای نظارتی در سکوت/رییس دانشگاه تماشاگر بی‌قانونی یا شریک آن؟

۲۱ مهر ۱۴۰۴
صادقی خمامی، مدیر عاملی که قانون را دور زد!

صادقی خمامی، مدیر عاملی که قانون را دور زد!

۲۷ مهر ۱۴۰۴
ادعای بی پایه و اساس معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی گیلان؛ از توهم رضایتمندی تا واقعیت اعتراضات

ادعای بی پایه و اساس معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی گیلان؛ از توهم رضایتمندی تا واقعیت اعتراضات

۲۷ مهر ۱۴۰۴
ابهامات و تخلفات عامدانه در معاونت فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی گیلان

ابهامات و تخلفات عامدانه در معاونت فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی گیلان

۲۹ مهر ۱۴۰۴

اخبار پر اشتراک

  • راه اندازی سامانه نوبت دهی تلفن همراه در مراکز درمانی تامین اجتماعی گیلان

    راه اندازی سامانه نوبت دهی تلفن همراه در مراکز درمانی تامین اجتماعی گیلان

    1792 shares
    Share 717 Tweet 448
  • مسئولان استان پاسخگو باشند/نهاد صادر کننده مجوز خانه عفاف فخر در گیلان کیست؟

    1659 shares
    Share 664 Tweet 415
  • اولین مرکز اختلالات اُتیسم استان با سرمایه گذاری بخش خصوصی در رشت افتتاح شد

    1419 shares
    Share 568 Tweet 355
  • هشدار در خصوص خطر اپلیکیشن لایکی برای نوجوانان/در لایکی هیچ مرز اخلاقی مشخصی وجود ندارد

    1288 shares
    Share 515 Tweet 322
  • شرح فاجعه؛ نامهٔ آسیا ابتهاج به مسعود بهنود

    1263 shares
    Share 505 Tweet 316

گیلان صدر

دسترسی سریع

  • درباره ما
  • تماس با ما

شبکه های اجتماعی

کلیه حقوق مادی و معنوی مطالب این پایگاه خبری_تحلیلی محفوظ میباشد.

استفاده از مطالب با ذکر منبع بلا مانع میباشد . انتشار مطالب به معنی تایید محتوای آنها نیست |  سئو کیورد

No Result
View All Result
  • خانه
  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • سلامت
  • فرهنگی
  • پرونده ویژه
  • یادداشت
  • طنز
  • سایر رسانه ها

eRasaneh_Trustseal(82722, true);

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In