شهرک‌های صنعتی نقش مهمی در اشتغال و رونق اقتصادی منطقه دارند

جبار کوچکی‌نژاد، نماینده مردم شهرستان‌های رشت و خمام در مجلس اظهار کرد: شهرک‌های صنعتی نقش مهمی در اشتغال و رونق اقتصادی منطقه دارند و با توجه به قابلیت‌های استان می‌بایست به دنبال جذب سرمایه گذاران صنعتی باشیم.

گیلان صدر: جبار کوچکی‌نژاد، نماینده مردم شهرستان‌های رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی و فریبرز سعیدی‌کیا مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گیلان طی نشستی در خصوص وضعیت واحدهای صنعتی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی گیلان و اهمیت و جایگاه صنایع کوچک در استان به گفتگو پرداختند.

در این نشست که با حضور اعضای هیئت مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی استان برگزار شده بود، کوچکی‌نژاد در خصوص اهمیت و جایگاه شهرک‌های صنعتی و جذب سرمایه‌گذار بیان داشت: شهرک‌های صنعتی نقش مهمی در اشتغال و رونق اقتصادی منطقه دارند و با توجه به قابلیت‌های استان می‌بایست به دنبال جذب سرمایه گذاران صنعتی باشیم.

وی در خصوص شناسایی و جذب سرمایه گذاران واقعی، گفت: جذب سرمایه‌گذار بسیار مهم و حائز اهمیت است اما سرمایه‌گذاری که، از جنس و بدنه صنعت باشد به عبارتی یک سرمایه گذار واقعی باشد و تمام توان خود را برای احیای صنعت استان به کار گیرد.

نماینده مردم شهرستان‌های رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی در ادامه افزود: با توجه به ویژگی‌ها و قابلیت‌هایی که استان گیلان دارد، می‌بایست به دنبال جذب سرمایه‌گذاران صنعتی باشیم، این در حالی می‌باشد که، صنعتگر مورد حمایت همه جانبه مسئولان استانی قرار گیرد و در حال حاضر صنایع کوچک بهترین راه حل برای رونق اقتصاد است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گیلان ضمن تشکر از زحمات و پیگیری‌های کوچکی‌نژاد، نماینده مردم شهرستان‌های رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی و حضور وی در شرکت شهرک‌های صنعتی استان گیلان، با اشاره به اهمیت برقراری ارتباط مطلوب با نمایندگان محترم مجلس، اظهار داشت: تعامل با نهاد بسیار مهم مجلس شورای اسلامی با توجه به دیدگاه‌ها و نظرات مختلف نمایندگان محترم کاری بسیار مهم است.

وی در ادامه تصریح کرد: ارتباط و تعامل مطلوبی با نمایندگان محترم مجلس برای تشریح وضعیت صنایع کوچک برقرار گردیده که جا دارد از لطف و عنایت و زحمات نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی تقدیر و تشکر داشته باشم.

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی استان گیلان در ادامه افزود: تلاش جمعی مجموعه همکاران در شهرک‌های صنعتی در جهت ایجاد فضای مناسب برای سرمایه‌گذاری است.

لازم به ذکر است در پایان این نشست مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی استان گیلان با اهداء لوح تقدیری از زحمات، تلاش‌ها و پیگیری‌های جبار کوچکی‌نژاد در خصوص کسب اعتبارات لازم به جهت ایجاد زیرساخت‌های مناسب در شهرک صنعتی سفیدرود رشت و ناحیه صنعتی لشت نشا و پیگیری‌های مستمر وی با وزارت جهاد کشاورزی در خصوص انتقال سند ناحیه صنعتی لشت نشا و خدمات صادقانه و مجدانه او به صاحبان صنایع این خادمین بی‌منت عرصه صنعت تقدیر و تشکر کردند.

نوشته مشابه

۱۵۰ هزار نفر در نوروز امسال از خدمات سلامت‌ محور گیلان بهره بردند

۱۵۰ هزار نفر در نوروز امسال از خدمات سلامت‌ محور گیلان بهره بردند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: در نوروز امسال، 150 هزار نفر از خدمات مراکز سلامت‌ محور استان بهره بردند که حدود ۱۲ هزار خدمت در غالب بستری و جراحی بوده است. به گزارش گیلان صدر دکتر «محمد تقی آشوبی» رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان امروز در جمع خبرنگاران با...

دستمزد مبنای کسر حق‏ بیمه در سال 1403 از سوی سازمان تامین اجتماعی ابلاغ گردید

دستمزد مبنای کسر حق‏ بیمه در سال 1403 از سوی سازمان تامین اجتماعی ابلاغ گردید

حداقل دستمزد روزانه مبنای حق بیمه بیمه شدگان مشمول قانون کار و تامین اجتماعی در سال 1403 برابر دو میلیون و سیصد و هشتاد و هشت هزار و هفتصد و بیست و هشت ریال میباشد که ارقام کمک هزینه های رفاهی انگیزشی ، کمک هزینه مسکن ، پایه سنواتی نیز...

در 15 سال گذشته تعداد مستمری بگیران تحت پوشش استان 200 درصد رشد داشته است

در 15 سال گذشته تعداد مستمری بگیران تحت پوشش استان 200 درصد رشد داشته است

تعداد مستمری بگیران تامین اجتماعی گیلان به عنوان اصلی ترین گروه تعهد گیرندگان سازمانی در پانزده سال اخیر سه برابر شده است و بازنشستگان و بازماندگان بزرگترین سهم را در میزان این رشد دارا هستند . به گزارش گیلان صدر و به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی اداره...

دومین کنگره ملی «منییرایران – تازه‌های اختلالات شنوایی و تعادل» به میزبانی رشت برگزار می‌شود

دومین کنگره ملی «منییرایران – تازه‌های اختلالات شنوایی و تعادل» به میزبانی رشت برگزار می‌شود

دبیر علمی کنگره ملی «منییرایران - تازه‌های اختلالات شنوایی و تعادل» از برگزاری دومین دوره این کنگره به میزبانی رشت خبر داد. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی گیلان صدر و به نقل از دانشگاه علوم پزشکی گیلان (گیل‌وب‌دا)؛ دکتر شادمان نعمتی - دبیر علمی کنگره ملی «منییرایران - تازه‌های اختلالات شنوایی...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار

اخبار پربازدید

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.