صرف ۶۰ میلیارد ریال اعتبار در راستای افزایش ضریب پایداری شبکه های توزیع برق در بخش خشکبیجار شهرستان رشت

طی آئینی با حضور مهندس جبار کوچکی نژاد عضو محترم کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات در مجلس شورای اسلامی، مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان ، طرح تبدیل شبکه فرسوده سیمی به کابل خودنگهدار در بخش خشکبیجار شهرستان رشت با اعتباری معادل 4800 میلیون ریال اجرا شد.

گیلان صدر: محمد اسماعیل هنرمند مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان در این مراسم با اشاره به اجرای طرح جهادی تبدیل شبکه سیمی به کابل خودنگهدار گفت: از آغاز سال گذشته به منظور افزایش ضریب پایداری شبکه و تامین برق مشترکین در سطح استان گیلان اجرای طرح فوق با سرعت و جدیت در حال پیگیری می باشد .

وی افزود: درفاز اول اجرای این طرح ۱۰۰۰ کیلومتر شبکه فرسوده با صرف هزینه ۱۲۰میلیارد تومان به کابل خود نگهدار مجهز شد و در فاز دوم نیز ۱۰۰۰ کیلومتر دیگر با اعتبار۱۴۰ میلیارد تومان در گیلان آغاز شده است.

هنرمند اضافه کرد: امروز در روستای چپرپرد پائین بخش خشکبیجار با اعتباری معادل ۴۸۰۰ میلیون ریال، تبدیل ۳۲۰۰  متر شبکه سیمی مسی فرسوده به کابل خود نگهدار از فاز دوم اجرای این طرح آغاز شده است.

رئیس هیئت مدیره شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان با اشاره به اقدامات انجام شده فاز اول اجرای طرح مذکور در بخش خشکبیجار شهرستان رشت گفت: در سال گذشته قریب به ۱۷ کیلومتر کابل خودنگهدار در مناطق شهری و روستایی بخش خشکبیجار  با اعتباری قریب به ۲۱ میلیارد ریال احداث شد و از ابتدای سال ۱۴۰۰ نیز تا کنون بیش از۲۴ کیلومتر دیگر شبکه فرسوده با کابل خودنگهدار با اعتباری معادل ۳۶ میلیارد ریال جایگزین شده است .

وی در پایان، افزایش قابلیت اطمینان شبکه در مقابل شرایط جوی و اتفاقات ناشی از برخورد اشیاء خارجی و همچنین کاهش خطر آتش سوزی در مناطق مشجر و جلوگیری از تخریب محیط زیست و تسهیل در ارائه سرویس امن و مطمئن به مشترکین محترم را از مزایا و محاسن شبکه با کابل هادی روکشدار(خودنگهدار) دانست .

در ادامه مهندس جبار کوچکی نژاد نماینده مردم شریف شهرستانهای رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر از کوشش های کلیه پرسنل و مدیران شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان که علی‌رغم مشکلات و محدودیتهای اقتصادی موجود و همچنین شیوع ویروس کرونا و خطرات احتمالی و مشکلات مرتبط با این بیماری ،تمامی تلاش خود را در جهت ارائه خدمات مطلوب به هم استانی های عزیز به کار گرفته اند، خواستار تداوم روند خدمات رسانی مستمر و خالصانه به مردم شریف استان شد.

گفتنی است در این مراسم مهندس سید محمد علی میری نرگسی قائم مقام اجرائی در امور شهرستان ها، مهندس سیروس هدایتی نژاد مدیر توزیع برق شهرستان رشت ، مهندس فرزین بهامین مدیر امور توزیع برق کوچصفهان ، مهندس فرهاد عنایتی سرپرست اداره توزیع برق خشکبیجار وجمعی دیگر از مسئولین محلی این بخش حضور داشتند.

نوشته مشابه

مهار آتش سوزی خانه ویلایی در سلیمان داراب رشت

مهار آتش سوزی خانه ویلایی در سلیمان داراب رشت

حادثه آتش سوزی منزل مسکونی به ساعت 11:51صبح امروز دوشنبه 27 فروردین 1403 به مرکز فرماندهی آتش نشانی رشت اطلاع داده شد. به گزارش گیلان صدر: شهرام مومنی رییس سازمان آتش نشانی رشت گفت: با توجه به سازه های متراکم آن منطقه سریعا 8 خودروی اطفایی و آبرسان به محل...

عملیات بازگشایی خیابان‌ها باید به جد پیگیری و تسریع یابد

عملیات بازگشایی خیابان‌ها باید به جد پیگیری و تسریع یابد

شهردار رشت با بیان اینکه تکمیل و اتمام پروژه‌های نیمه تمام سطح شهر ضرورت دارد، اظهار داشت: طولانی شدن پروژه‌ها نارضایتی مردم را به دنبال دارد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی گیلان صدر؛ جلسه شورای معاونان و مدیران مناطق پنج‌گانه شهری ظهر شنبه به ریاست «رحیم شوقی» شهردار رشت برگزار...

اجرای عملیات روکش و ترمیم آسفالت محدوده مسکن مهر

اجرای عملیات روکش و ترمیم آسفالت محدوده مسکن مهر

شهردار رشت از اجرای روکش و ترمیم آسفالت محدوده شهرک مهر خبر داد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی گیلان صدر؛ به نقل از مدیریت ارتباطات شهرداری رشت، رحیم شوقی در تشریح این خبر اظهار کرد: اجرای روکش و ترمیم آسفالت محدوده شهرک مهر در دستور کار قرار دارد. وی با...

پرداخت حق بیمه برای بیمه شدگان گروههای مختلف بر اساس دستمزد سال جدید میسر می باشد

پرداخت حق بیمه برای بیمه شدگان گروههای مختلف بر اساس دستمزد سال جدید میسر می باشد

با اعمال آخرین تغییرات دستمزدی سال جدید ، تمامی بیمه شدگان اختیاری ، مشاغل آزاد ، زنان خانه دار ، رانندگان و کارگران ساختمانی و ... میتوانند نسبت به پرداخت حق بیمه های خود در سالجاری اقدام نمایند . به گزارش گیلان صدر و به نقل از روابط عمومی اداره...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار

اخبار پربازدید

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.