اعلام جزئیات واکسیناسیون کرونا خبرنگاران گیلانی | رسانه‌ها باید به ترتیب اولویت، افراد را مشخص کنند

ابراهیم بهمنی، مدیرعامل خانه مطبوعات گیلان از جزئیات واکسیناسیون خبرنگاران گیلان بر اساس اولویت اعلامی ستاد ملی کرونا خبر داد.

گیلان صدر: ابراهیم بهمنی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه رسانه‌ها یکی از گروه‌های درگیر با ویروس کرونا بوده است، اظهار کرد: از اولین روزهای شیوع کرونا در گیلان، اصحاب رسانه پای کار مبارزه با این ویروس بوده و به آرامش رسیدن جامعه در ایام کرونایی کمک کردند.

وی با اشاره به نقش اصحاب رسانه در ایجاد امید و آرامش در جامعه در روزهای کرونایی، گفت: در روزهایی بسیاری از مردم از ترس ویروس کرونا در منازل خود قرنطینه بودند، اصحاب رسانه این استان به مراکز درمانی و بیمارستان‌ها رفته و با نشان دادن فداکاری‌های کادر درمان امید و انگیزه را به جامعه تزریق کردند.

مدیرعامل توسط مدیرعامل خانه مطبوعات گیلان از قرارگیری خبرنگاران در لیست فاز سوم تزریق واکسن کرونا در این استان خبر داد و افزود: در فاز سوم تزریق واکسن کرونا، خبرنگارانی که در نشست‌ها حضور و ضمن مصاحبه مستقیم با افراد در برنامه‌های خبری شرکت می‌کنند در نوبت واکسن کرونا در گیلان قرار گرفتند.

بهمنی با تاکید بر اینکه رسانه‌های مکتوب و غیر مکتوب گیلان باید بر اساس اولویت‌ها خبرنگاران خود را مشخص کنند، تصریح کرد: در سهمیه اعلام شده برای گیلان ضمانتی در واکسیناسیون تمامی خبرنگاران وجود نداشته و رسانه باید به ترتیب اولویت افراد را مشخص کنند.

وی با اعلام سهمیه هر رسانه برای تزریق واکسن کرونا در گیلان گفت: بر اساس آمار، روزنامه‌های محلی ۶، نمایندگی خبرگزاری‌ها پنج، سایت‌های خبری چهار، هفت‌نامه‌ها دو و نمایندگی روزنامه‌های سراسری دو و سایر رسانه‌ها یک سهمیه تزریق واکسن کرونا را دارا هستند.

به گفته مدیرعامل خانه مطبوعات گیلان اگر رسانه‌ای بیشتر از سهمیه اعلام شده خبرنگار میدانی جا مانده دارد می‌تواند در ذیل سهمیه معرفی شده اسامی آنان را قید کند تا در صورت دریافت سهمیه واکسن کرونای بیشتر اقدامات لازم در این خصوص انجام شود.

نوشته مشابه

ام آر آی بیمارستان دکتر پیروز لاهیجان به زودی آماده بهره برداری می شود

ام آر آی بیمارستان دکتر پیروز لاهیجان به زودی آماده بهره برداری می شود

در پی تلاش‌های بی‌وقفه دانشگاه علوم پزشکی گیلان، MRI بیمارستان دکتر پیروز لاهیجان نصب و راه‌اندازی شده و به‌زودی زیر بار خدمت به مردم خواهد رفت. به گزارش گیلان صدر و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی گیل ابراز، دکتر محمدتقی آشوبی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به...

بازداشت ۵۷ محكوم متواری در گيلان

بازداشت ۵۷ محكوم متواری در گيلان

رئيس پليس آگاهي استان از شناسايي و دستگيري ۵۷ نفر از محكومان متواري در طرح عملياتي يك روزه در گيلان خبر داد. به گزارش گیلان صدر: سرهنگ “عليرضا حدادي” در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري پليس هدف از اجراي طرح‌هاي انتظامي را افزايش احساس امنيت و همچنين کاهش جرايم در سطح...

اعلام برنامه های دهه کرامت در گیلان

اعلام برنامه های دهه کرامت در گیلان

مسئول کانون جوانان رضوی گیلان اذعان کرد: در ایام دهه کرامت سال جاری گیلان میزبان سه کاروان خدام حرم مطهر امام علی ابن موسی الرضا (ع) است. به گزارش گیلان صدر وبه نقل از ایده آل خبر: اسحق معبود مژدهی عصر امروز سه‌شنبه یازدهم اریبهشت در نشست خبری تشریح و...

جشن روز کارگر با حضور خانواده های کارکنان شهرداری لاهیجان برگزار شد

جشن روز کارگر با حضور خانواده های کارکنان شهرداری لاهیجان برگزار شد

جشن روز کارگر با حضور خانواده های کارکنان شهرداری لاهیجان برگزار شد. به گزارش گیلان صدر و به نقل از اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری لاهیجان این مراسم با حضور روح الله بخشی نژاد، سرپرست فرمانداری، اعضای شورای تأمین، بخشداران رودبنه و بخش مرکزی، رییس اداره کار، تعاون...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار

اخبار پربازدید

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.