بازدید معاون وزارت صمت از شهرک های صنعتی لاهیجان و سیاهکل

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت از شهرک های صنعتی لاهیجان و سیاهکل بازدید کرد.

گیلان صدر: علی رسولیان روز جمعه در سفر به استان گیلان، از امکانات زیربنایی و آخرین وضعیت زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی لاهیجان و سیاهکل بازدید کرد.

در این بازدیدها که با همراهی نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی انجام شد، توضیحات فنی و مسائل و مشکلات نگهداری زیرساخت‌های این شهرک‌های صنعتی، از جمله تصفیه خانه‌های فاضلاب ارائه و تصمیمات لازم برای اداره بهتر این مناطق توسط شرکت‌های خدماتی مربوطه اتخاذ شد.

شهرک صنعتی لاهیجان دارای ۱۸ هکتار مساحت است که ۱۳ هکتار آن زمین صنعتی و تمامی ۱۸ هکتار آن دارای سند تفکیکی است.

این شهرک صنعتی از امکانات زیربنایی آب، برق، گاز، تلفن و تصفیه خانه فاضلاب برخوردار است و ۴۱ قرارداد حق انتفاع و بهره برداری با سرمایه گذاران به مساحت ۱۳ هکتار در آن منعقد شده است.

۱۸ واحد تولیدی به بهره برداری رسیده در این شهرک صنعتی نیز با سرمایه‌گذاری ۳۲۶ میلیارد ریال برای ۱۰۱۵ نفر فرصت شغلی فراهم کرده اند.

همچنین شهرک صنعتی سیاهکل دارای ۴۷ هکتار مساحت است که ۲۷ هکتار آن زمین صنعتی و تمامی ۴۷ هکتار آن دارای سند تفکیکی است.

این شهرک صنعتی از امکانات زیربنایی آب، برق، گاز، تلفن و تصفیه خانه فاضلاب برخوردار است و ۹۹ قرارداد حق انتفاع و بهره برداری با سرمایه گذاران به مساحت ۲۳.۳۶ هکتار در آن منعقد شده است.

۶۰ واحد تولیدی به بهره برداری رسیده در این شهرک صنعتی نیز با سرمایه‌گذاری ۱۷۱۱ میلیارد ریال برای ۸۱۳ نفر فرصت شغلی فراهم کرده اند.

شهرک صنعتی سیاهکل دارای ۶ واحد کارگاهی به بهره برداری رسیده نیز می‌باشد که برای ۳۵ نفر اشتغالزایی نموده است.

مدیران حوزه مدیرعامل، حراست و روابط عمومی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی استانی و شهرستانی، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران را در سفر یک روزه به استان گیلان همراهی می‌کردند.

نوشته مشابه

خارج کردن تومور شکمی از بدن کودک ۱۰ساله در مرکز آموزشی و درمانی ۱۷ شهریور رشت

خارج کردن تومور شکمی از بدن کودک ۱۰ساله در مرکز آموزشی و درمانی ۱۷ شهریور رشت

رئیس مرکز آموزشی و درمانی ۱۷ شهریور رشت از انجام موفق عمل جراحی خروج تومور شکمی از بدن کودک دختر ۱۰ساله در این مرکز آموزشی درمانی خبر داد. به گزارش گیلان صدر و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان (گیل‌وب‌دا)؛ دکتر سعید سادات منصوری – رئیس مرکز...

تقاطع غیرهمسطح میدان امام حسین (ع) به پیشرفت فیزیکی ۷ درصدی رسید

تقاطع غیرهمسطح میدان امام حسین (ع) به پیشرفت فیزیکی ۷ درصدی رسید

شهردار رشت از پیشرفت فیزیکی ۷ درصدی پروژه تقاطع غیر همسطح امام حسین (ع) «از طرح های عمرانی میثاق» خبر داد. به گزارش گیلان صدر؛ رحیم شوقی» شهردار رشت با اشاره به اجرای پروژه‌های عمرانی طرح میثاق اظهار کرد: این طرح‌ها با هدف روان‌سازی و برطرف شدن گره‌های ترافیکی شهری...

برگزاری آزمون ارزیابی شایستگی مدیران اداره کل صمت گیلان

برگزاری آزمون ارزیابی شایستگی مدیران اداره کل صمت گیلان

به گزارش گیلان صدر و به نقل از روابط عمومی گروه دانش بنیان کاشف این برنامه در روزهای ۲۸ و ۲۹ فروردین سالجاری در رشت اجرا شد. بر اساس این گزارش، طبق بخشنامه دستورالعمل نحوه ارزیابی و توسعه شایستگی های عمومی مدیران حرفه ای، دستگاه های اجرایی موظفند شایستگی های...

کشف بیش از ۹۱ میلیارد ریال نوشیدنی قاچاق از انبار یک شرکت در رشت

کشف بیش از ۹۱ میلیارد ریال نوشیدنی قاچاق از انبار یک شرکت در رشت

فرمانده انتظامی گیلان از کشف حجم قابل توجهی از نوشیدنی های قاچاق به ارزش بیش از ۹۱ میلیارد ریال در بازرسی از انبار یک شرکت در شهرستان رشت خبر داد. به گزارش گیلان صدر؛ سردار عزیزالله ملکی روز چهارشنبه با تشریح پیامدهای منفی قاچاق بر اقتصاد کشور، مبارزه با قاچاق...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار

اخبار پربازدید

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.