تاکید بر اهمیت شرکت های دانش بنیان

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گیلان گفت: شرکت‌های دانش‌بنیان عاملی مهم در فرآیند تولید صنعتی، ایجاد اشتغال و ارزش افزوده بالایی برای حوزه صنعت به دنبال دارند.

گیلان صدر: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان با رئیس پارک علم و فناوری استان دیدار و گفتگو کرد.

مهدی محبوبی حسن کیاده مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان در نشستی با علی باستی رئیس پارک علم و فناوری استان، بر جایگاه و حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان تاکید کرد و گفت: شرکت شهرک‌های صنعتی استان از شرکت‌های دانش‌بنیان حمایت مستمر دارد زیرا نقش این شرکت‌ها در کاهش هزینه‌های تولید و در نتیجه ارتقای محصولات تولیدی واحدهای صنعتی بسیار اثرگذار است.

وی افزود: یکی از برنامه‌های اصلی شرکت شهرک‌های صنعتی، دانش بنیان‌سازی واحدهای صنعتی به کمک شرکت‌های دانش بنیان بوده تا ضمن ارتقاء توان رقابتی و بهبود کیفیت محصول، بسترسازی برای رقابت در بازارهای صادراتی بیشتر فراهم شود.

محبوبی با اشاره به نقش مهم شرکت‌های دانش بنیان در رشد و توسعه محصولات واحدهای صنعتی، ادامه داد: حمایت از محصولات تولیدی مستلزم اطمینان بیشتر در بین مشتریان داخلی و خارجی بوده و شرکت‌های دانش‌بنیان در این میان قادر هستند نقش مطلوبی در راستای فرآیند اعتمادسازی ایفا کرده و گام‌های موثری برای واحدهای صنعتی و تولیدی در زمینه‌های مختلف به خصوص صادرات بردارند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان با اشاره به سیاست‌های دولت و حمایت‌ها و برنامه‌های سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران برای شرکت‌های دانش‌بنیان، افزود: دولت با ابلاغ مشوق‌های لازم و اعطای تسهیلات مورد نیاز و سازمان صنایع کوچک با دستور العمل‌های مختلف و تسهیل کارها، این راه را برای ورود شرکت‌های دانش‌بنیان به عرصه‌های تولید و صنعت بیش از گذشته فراهم کردند و شرکت‌ها و هم واحدهای صنعتی و تولیدی باید از این فرصت استفاده کنند.

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گیلان، خاطر نشان کرد: بدون تردید در سال تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین باید دستاوردها و محصولات علمی و تحقیقاتی بیشتری از شرکت‌های دانش بنیان بعنوان کالا در اختیار صنایع بزرگ، بنگاههای اقتصادی خرد، کوچک و متوسط و نیز سرمایه گذاران قرار گیرد تا زمینه رشد، توسعه و رونق اقتصادی در واحدهای صنعتی و تولیدی بیش از پیش شود و نیز ارزش افزوده بالایی هم برای شرکت‌های دانش بنیان به همراه آورد.

نوشته مشابه

چینی ها از بسته های سرمایه گذاری در منطقه آزاد انزلی استقبال کردند

چینی ها از بسته های سرمایه گذاری در منطقه آزاد انزلی استقبال کردند

یک هیئت تجاری خارجی از کشور چین با مدیر عامل سازمان منطقه آزاد انزلی دیدار و پیرامون انجام سرمایه گذاری در این منطقه به مذاکره پرداختند. به گزارش گیلان صدر؛ در این نشست رییس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی با معرفی ویژگی های ممتاز جغرافیایی این منطقه...

955 واحد مسکن روستایی در گیلان افتتاح می شود

955 واحد مسکن روستایی در گیلان افتتاح می شود

مدیرکل بنیاد مسکن گیلان گفت: همزمان با آغاز دهه حساب 100 امام و بنیاد مسکن 955 واحد مسکن روستایی با اعتبار بیش از هفت میلیارد ریال در مناطق مختلف گیلان به بهره برداری می رسد. به گزارش گیلان صدر و به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان...

مهار آتش سوزی خانه ویلایی در سلیمان داراب رشت

مهار آتش سوزی خانه ویلایی در سلیمان داراب رشت

حادثه آتش سوزی منزل مسکونی به ساعت 11:51صبح امروز دوشنبه 27 فروردین 1403 به مرکز فرماندهی آتش نشانی رشت اطلاع داده شد. به گزارش گیلان صدر: شهرام مومنی رییس سازمان آتش نشانی رشت گفت: با توجه به سازه های متراکم آن منطقه سریعا 8 خودروی اطفایی و آبرسان به محل...

عملیات وعده صادق خواب را از چشم  رژیم جعلی صهیونیستی ربوده است

عملیات وعده صادق خواب را از چشم رژیم جعلی صهیونیستی ربوده است

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان در حمایت و تشکر از اقدام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در یادداشتی اعلام کرد : اقدام تنبیهی سپاه پاسداران علیه رژیم منحوس صهیونیستی با تدبیر فرمانده معظم کل قوا و همت غیورمردان سبزپوش سپاه، استخوان‌های رژیم صهیونیستی را در...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار

اخبار پربازدید

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.