در حوزه گردشگری باید به خودباوری برسیم

معاون گردشگری اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان گفت: در حوزه گردشگری باید به خودباوری برسیم.

به گزارش گیلان صدر، حمیدرضا آذرپور معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان در همایش جامعه هتلداران گیلان اظهار داشت: گردشگری صنعت دوستی و محبت است و صنعتی است که می تواند فرهنگ، آوا و سنت کشور و استان را انتقال دهد.

وی افزود: انسجامی که به دنبال آن بودیم روز به روز در بین جامعه هتلداران پر رنگ تر می شود و نمود آن برگزاری نخستین همایش هتلداران استان گیلان است.

آذرپور ادامه داد: ظرفیت هایی که در کشور و استان گیلان با توجه به منابع انسانی و متخصصانی که در این عرصه هستند می تواند تجلی یابد.

وی با اشاره به دغدغه هایی هتلداران و فعالان گردشگری گفت: اگر هر کدام از فعالان گردشگری بدانند که چگونه می توانند از معضلات با استفاده از توانمندی ها و پتانسیل ها رهایی یابند مطمئنا موانع را پشت سر خواهند گذشت.

وی خاطر نشان کرد: ما باید پاسخگوی نسل آینده باشیم که چقدر از ظرفیت های کشور برای توسعه استفاده کرده ایم و تلاش در این راه نیازمند خودباوری است.

آذرپور عنوان کرد: جامعه هتلداران گیلان با سیاست گذاری های جدید توانسته در کشور حرف های خوبی برای گفتن داشته باشد و مایه مباهات این استان است.

وی اظهار داشت: روابط دو سویه با سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری می تواند راهگشای بسیاری از مسایل در حوزه ی گردشگری باشد.

در حوزه ی سرمایه گذاری همکاران این حوزه از هیچگونه تلاش و کمکی دریغ نخواهند کرد اما برخی از قوانین و مقررات به نوعی مانع است که می توان با مطالبه ی فعالان صنعت گردشگری این قوانین را در سطح ملی از طریق پیگیری مسوولین تسهیل کرد.

برنا

نوشته مشابه

شهردار لاهیجان از برگزاری رویداد ملی عکاسی با محوریت چای در این شهر خبر داد

شهردار لاهیجان از برگزاری رویداد ملی عکاسی با محوریت چای در این شهر خبر داد

شهردار لاهیجان از برگزاری رویداد ملی عکاسی با محوریت چای در این شهر خبر داد.شهردار لاهیجان از برگزاری رویداد ملی عکاسی با محوریت چای در این شهر خبر داد. به گزارش گیلان صدر و به نقل از اداره ارتباطات و اموربین الملل شهرداری لاهیجان، رضا زنده دل در گفت و...

تقویت تعاملات و اعتمادسازی بیشتر هدف اصلی نشست با شرکای اجتماعی است

تقویت تعاملات و اعتمادسازی بیشتر هدف اصلی نشست با شرکای اجتماعی است

در نشستی مشترک با حضور مدیرکل و معاون منابع بیمه ای تامین اجتماعی گیلان با اعضای هیات مدیره انجمن مدیران صنایع استان ، مهمترین دغدغه های جامعه کارفرمایی و موضوعات کاری مورد تبادل نظر قرار گرفت . به گزارش گیلان صدر و به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی...

ضرورت بازسازی ساختمان های تاریخی رشت

ضرورت بازسازی ساختمان های تاریخی رشت

رئیس شورای شهر رشت با بیان اینکه معماری های بسیار زیبایی در رشت وجود دارد گفت: در شهر رشت معماری های بسیار زیبایی مربوط به ادوار گذشته وجود دارد که نشان دهنده پیشینه معماری است و تاکید داریم چنین ساختمان هایی باید بازسازی شوند. به گزارش گیلان صدر و به...

آغاز عملیات اجرایی پروژه 18 واحدی مسکن ویژه اقشار کم درآمد در شفت

آغاز عملیات اجرایی پروژه 18 واحدی مسکن ویژه اقشار کم درآمد در شفت

مدیرکل بنیاد مسکن گیلان از آغاز عملیات اجرایی پروژه 18 واحدی مسکن ویژه اقشار کم درآمد و تحت پوشش نهادهای حمایتی در شفت خبر داد. به گزارش گیلان صدر و به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گیلان، مهندس حامد دائمی با اشاره به فرمان تاریخی امام...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار

اخبار پربازدید

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.