• درباره ما
  • تماس با ما
جمعه, آبان ۲, ۱۴۰۴
  • Login
  • خانه
  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • سلامت
  • فرهنگی
  • پرونده ویژه
  • یادداشت
  • طنز
  • سایر رسانه ها
No Result
View All Result
گیلان صدر
No Result
View All Result

دستگاه ها خود را برای مطالبه گری بعد از پایان کرونا آماده کنند

۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹
in اجتماعی, اخبار مهم, فرهنگی
0
فیروز فاضلی

مدیرکل ارشاد گیلان بااشاره به ایجاد مطالبه گری در بخش ها و حوزه های مختلف بعد از پایان کرونا، تأکید کرد: دستگاه ها باید خود را برای پاسخگویی به این مطالبات به اندازه سهم خود آماده کنند.

به گزارش گیلان صدر، فیروز فاضلی پیش از ظهر یکشنبه در بیست و یکمین جلسه کمیته فضای مجازی و رسانه ستاد مقابله با کرونا در اداره کل ارشاد گیلان با اشاره به رفتار سازی در این ایام، اظهار کرد: با توجه به بازگشایی برخی از مشاغل و همچنین تردد شهروندان در سطح شهر بعد از حدود دو ماه قرنطینه خانگی باید نوع رفتار در سطح جامعه با توجه به شرایط موجود فرهنگ سازی شود.

وی در ادامه به زمان نامعلوم پایان بحران کرونا در کشور و حتی جهان اشاره کرد و افزود: این بحران از نظر فرهنگی و رسانه‌ای همچنان ادامه خواهد داشت و در صورت عدم رعایت و رفتار سازی درست در سطح جامعه احتمال بازگشت به وضعیت اول و از بین رفتن انسجام ایجاد شده در میان همه ارکان اعم از مردم و مسئولان وجود دارد.

مدیرکل ارشاد گیلان با بیان اینکه در ایام شیوع کرونا حوزه‌ها و بخش‌های فرهنگی، هنری، دینی و آموزشی و حتی روابط شخصی افراد نیز فضای دیگری از نوع فعالیت‌ها و رفتارها را تجربه کرده است، گفت: این احتمال وجود دارد که با پایان این شرایط نیز این تجربه سبب ایجاد نوعی گسست در روال عادی انجام کارهای در این بخش‌ها شود.

وی با اشاره به اینکه باید از هم اکنون خود را برای مرحله باز اندیشی انتقادی (مطالبه گری و پرسش گری جامعه) آماده کنیم، تصریح کرد: قطعاً بعد از گذشت از این مرحله پرسشگری و مطالبه گری در سطح آحاد جامعه افزایش خواهد یافت که در این مرحله همه دستگاه‌ها برای پاسخگویی نقش آفرین خواهند بود.

فاضلی با تأکید بر لزوم افزایش آستانه تحمل به ویژه در میان مسئولان در برابر پرسشگری و مطالبه گری، گفت: همه دستگاه‌ها، حوزه‌ها و بخش‌ها باید در کنار یکدیگر به اندازه سهم خود در برابر این مطالبه گری انتقادی پاسخگو باشند.

وی با بیان اینکه هیچکدام از دستگاه‌ها و حوزه‌ها بعد از این برهه زمانی نباید خود را مبرا از پاسخگویی در برابر پرسش‌ها بدانند و از مسئولیت و نقش دستگاه متبوعه خود شانه خالی کنند، افزود: دستگاه‌ها باید از همین امروز به شناسایی معضلات، مشکلات و کمبودها و نواقص حوزه‌های خود اقدام کرده و خود را برای پاسخگویی آماده کنند.

مدیرکل ارشاد گیلان با تأکید بر اینکه از سوی دیگر نباید پرسشگری‌ها و مطالبات با انتقاد از یک دستگاه و سازمان همراه باشد، اظهار کرد: واقعیت‌ها، نوع و سهم وظایف دستگاه‌ها نیز باید در مطالبه گری و پرسش‌ها مد نظر قرار گیرد.
مهر

Tags: کروناگیلان صدرمدیرکل ارشاد گیلانمطالبه گری

نوشته مشابه

پورسینا؛ قلبی که دانشگاه رهایش کرد

پورسینا؛ قلبی که دانشگاه رهایش کرد

by shahed
۱ آبان ۱۴۰۴
0

اختصاصی/ گیلان صدر/ مهتا صدری: در گیلان، اگر کسی استخوانش بشکند، آخرش راهش به پورسینا می‌افتد. تنها سانتر تروما و ارتوپدی استان؛ همان جایی که از تصادف جاده فومن گرفته تا سقوط از داربست در لاهیجان، همه در نهایت باید بیایند همین‌جا — به امید یک جراحی ارزان و دولتی...

ابهامات و تخلفات عامدانه در معاونت فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی گیلان

ابهامات و تخلفات عامدانه در معاونت فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی گیلان

by shahed
۲۹ مهر ۱۴۰۴
0

اختصاصی/ گیلان صدر: به نظر می‌رسد معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، این روزها عامدانه قانون را دور می‌زند. همان معاونتی که حدود یکسال پیش؛ در مراسم معارفه عبدالله عموزاد، دکتر فردین مهرابیان در مقام معاون فرهنگی و دانشجویی، آن را «الگوی قانون‌مداری و صیانت از حقوق بیت‌المال»...

ادعای بی پایه و اساس معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی گیلان؛ از توهم رضایتمندی تا واقعیت اعتراضات

ادعای بی پایه و اساس معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی گیلان؛ از توهم رضایتمندی تا واقعیت اعتراضات

by shahed
۲۷ مهر ۱۴۰۴
0

دو سال پس از ادعای فردین مهرابیان درباره «رضایت دانشجویان»، شواهد میدانی و اعتراضات در خوابگاه‌ها، تغذیه و خدمات رفاهی نشان می‌دهد که آن ادعا چیزی جز تبلیغات بی مصرف نبوده است. اختصاصی/گیلان صدر: در بررسی اخبار رسمی منتشرشده از سوی پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان (وب‌دا)، به مراسم...

صادقی خمامی، مدیر عاملی که قانون را دور زد!

صادقی خمامی، مدیر عاملی که قانون را دور زد!

by shahed
۲۷ مهر ۱۴۰۴
0

کارمند توانیر چطور بدون استعفا مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان شده و میلیاردها تومان را امضا می‌کند؟ اختصاصی/ گیلان صدر : پس از افشاگری گیلان‌صدر درباره تخلفات آشکار در شرکت توزیع برق گیلان، همچنان مدیرعامل این شرکت، دکتر صادقی خمامی، به کار خود ادامه می‌دهد — بدون هیچ‌گونه برخورد یا...

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار

پورسینا؛ قلبی که دانشگاه رهایش کرد

ابهامات و تخلفات عامدانه در معاونت فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی گیلان

ادعای بی پایه و اساس معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی گیلان؛ از توهم رضایتمندی تا واقعیت اعتراضات

صادقی خمامی، مدیر عاملی که قانون را دور زد!

چهرهٔ ظاهراً ارزشی، تهدیدِ واقعی!

گیلان، صدرنشین فساد؛ بازرسی سرگرم گزارش‌ سازی

گام اول شهر هوشمند رشت؟ پلاک‌کوچی!

سال‌ها مسئولیت بدون صلاحیت و نهادهای نظارتی در سکوت/رییس دانشگاه تماشاگر بی‌قانونی یا شریک آن؟

«یُفسِدون فی الأرض…» و ما هنوز از خود می‌پرسیم: چه شد که امنیت، به ابزار تهدید و کنترل بدل شد؟

برگزاری رویداد هنری با موضوع پسماند توسط شهرداری لاهیجان

تحقیق و تفحصی که گم شد؛ موکب خدام‌العتره و سکوت مدیریت شهری

سی‌ودو سال تلاش، چند رکعت نتیجه؟

اخبار پربازدید

افشاگری گیلان‌صدر: مدیرعاملی که قانون نمی‌شناسد و میلیاردها تومان زیر امضاهای بدون اعتبار+ مستندات

افشاگری گیلان‌صدر: مدیرعاملی که قانون نمی‌شناسد و میلیاردها تومان زیر امضاهای بدون اعتبار+ مستندات

۸ مهر ۱۴۰۴
شش سال سکوت مدعی‌العموم؛ رودخانه‌ها، تالاب و سراوان همچنان قربانی

شش سال سکوت مدعی‌العموم؛ رودخانه‌ها، تالاب و سراوان همچنان قربانی

۶ مهر ۱۴۰۴
سال‌ها مسئولیت بدون صلاحیت و  نهادهای نظارتی در سکوت/رییس دانشگاه تماشاگر بی‌قانونی یا شریک آن؟

سال‌ها مسئولیت بدون صلاحیت و نهادهای نظارتی در سکوت/رییس دانشگاه تماشاگر بی‌قانونی یا شریک آن؟

۲۱ مهر ۱۴۰۴
صادقی خمامی، مدیر عاملی که قانون را دور زد!

صادقی خمامی، مدیر عاملی که قانون را دور زد!

۲۷ مهر ۱۴۰۴
ادعای بی پایه و اساس معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی گیلان؛ از توهم رضایتمندی تا واقعیت اعتراضات

ادعای بی پایه و اساس معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی گیلان؛ از توهم رضایتمندی تا واقعیت اعتراضات

۲۷ مهر ۱۴۰۴
ابهامات و تخلفات عامدانه در معاونت فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی گیلان

ابهامات و تخلفات عامدانه در معاونت فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی گیلان

۲۹ مهر ۱۴۰۴

اخبار پر اشتراک

  • راه اندازی سامانه نوبت دهی تلفن همراه در مراکز درمانی تامین اجتماعی گیلان

    راه اندازی سامانه نوبت دهی تلفن همراه در مراکز درمانی تامین اجتماعی گیلان

    1792 shares
    Share 717 Tweet 448
  • مسئولان استان پاسخگو باشند/نهاد صادر کننده مجوز خانه عفاف فخر در گیلان کیست؟

    1659 shares
    Share 664 Tweet 415
  • اولین مرکز اختلالات اُتیسم استان با سرمایه گذاری بخش خصوصی در رشت افتتاح شد

    1419 shares
    Share 568 Tweet 355
  • هشدار در خصوص خطر اپلیکیشن لایکی برای نوجوانان/در لایکی هیچ مرز اخلاقی مشخصی وجود ندارد

    1287 shares
    Share 515 Tweet 322
  • شرح فاجعه؛ نامهٔ آسیا ابتهاج به مسعود بهنود

    1263 shares
    Share 505 Tweet 316

گیلان صدر

دسترسی سریع

  • درباره ما
  • تماس با ما

شبکه های اجتماعی

کلیه حقوق مادی و معنوی مطالب این پایگاه خبری_تحلیلی محفوظ میباشد.

استفاده از مطالب با ذکر منبع بلا مانع میباشد . انتشار مطالب به معنی تایید محتوای آنها نیست |  سئو کیورد

No Result
View All Result
  • خانه
  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • سلامت
  • فرهنگی
  • پرونده ویژه
  • یادداشت
  • طنز
  • سایر رسانه ها

eRasaneh_Trustseal(82722, true);

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In