روابط عمومی سازمان صمت گیلان ، صدایی خاموش در مقابل رسانه ها

جای بسی تاسف است که از سوی سازمان بزرگ و تاثیر گذاری چون سازمان صمت که از ادغام سه سازمان بزرگ صنعت، معدن و تجارت که بسیار هم خبر ساز هستند بوجود آمده، شاهد این سکوت و انزوای خبری مطلق باشیم و مدیران محترم این سازمان چنین فضای خاموشی را از جنبه اطلاع رسانی انتخاب کنند !البته شاید مدیران سازمان صمت برای اینکه پاسخگوی مطالبات مردم در خصوص گرانی های افسار گسیخته ی قیمت های کالاهای اساسی و نایاب شدن روغن در طی روزهای اخیر در استان و گران شدن نجومی آرد و نان و ماکارونی و شکر این مدل از مدیربت خاموش و تک صدایی را بیشتر دوست داشته باشند تا اینکه مرتبا بخواهند نشست خبری یا مصاحبه مطبوعاتی با خبرنگاران چالشی برگزار کنند برای این مدیران بهتر است که با خبرنگاران همسویی که از عملکردشان بزرگنمایی می کنند ارتباط داشته باشند و وقت خود را صرف رسانه هایی که نقد منصفانه دارند نکنند .

نکته جالب توجه این است که در مصاحبه ای که در تاریخ هشتم آبان سال گذشته مدیر روابط عمومی سازمان صمت با خبرنگار ایلنا داشته است از کسب رتبه عالی روابط عمومی سازمان صمت گیلان در کشور خبر داده است.

محمد بداشتی، در این خبر از اعلام نتایج ارزیابی روابط عمومی های سازمان‌های صمت استان‌ها و شرکت‌های زیر مجموعه، توسط وزارت صمت خبر داده و اذعان نموده : طی ارزیابی های صورت گرفته در مهرماه سال جاری روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان حائز کسب رتبه عالی در بین ۳۱ استان کشور شد.

مسئول روابط عمومی سازمان صمت گیلان کسب این رتبه در سطح ملی را ارزشمند توصیف کرده است و گفته: در این ارزیابی که بر اساس ۳۰ شاخص برنامه راهبردی مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت صمت انجام شد، استان گیلان با کسب امتیاز ۹۳ در بین سایر سازمان های صمت و شرکت های تابعه کشور در رتبه عالی کشوری قرار گرفت.

وی مهمترین شاخص‌های این ارزیابی از سوی وزارت صمت، نشر محتوای مرتبط با وزارتخانه در پورتال سازمان، شبکه های اجتماعی و پیام‌رسان‌های داخلی، تهیه و تدوین کتابچه و بروشور، تهیه اخبار، انتشار و انعکاس آن در رسانه‌های مکتوب و الکترونیکی و همچنین انتشار بازدید های مهم سازمان در صدا و سیمای مرکز استان و ارسال آن جهت درج در پایگاه خبری رسمی وزارت صمت (شاتا نیوز) است.

به گفته محمد بداشتی خلاقیت در اطلاع رسانی با بکارگیری ابزارهای نوین رسانه ای، پویایی در شیوه های خبری و برگزاری تورهای صنعتی از مولفه های مهم این ارزیابی بوده است.

البته تورهای صنعتی که آقای بداشتی به آن اشاره کرده است دقیقا با حضور خبرنگارانی بوده است که از عملکرد وی و سازمان متبوعش تمجید و بزرگنمایی کرده اند و قطعا این رسانه های بله قربان گو سهم مهمی در کسب این مقام در راستای فعالیت آقای بداشتی داشته اند.

در مقایسه با عملکرد روابط عمومی سازمان صمت که سیستم تک صدایی و مونولوگ را در عرصه اطلاع رسانی انتخاب کرده است عملکرد روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی استان و روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی  گیلان که این دو سازمان فعالیتی نزدیک به فعالیت سازمان صمت دارند قابل قبول و ارتباط این دو روابط عمومی با اصحاب رسانه جای تقدیر دارد

نوشته مشابه

اهدای اعضای بدن جوان ۱۸ ساله گیلانی به سه بیمار

اهدای اعضای بدن جوان ۱۸ ساله گیلانی به سه بیمار

مسئول واحد فراهم‌آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: جوان ۱۸ ساله دچار مرگ مغزی در استان به سه بیمار نیازمند به پیوند عضو زندگی دوباره بخشید. به گزارش گیلان صدر: دکتر سیامک ریماز، مسئول واحد فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گیلان اظهار کرد: بیستمین...

صاحب دلان فرصتی برای شکوفایی و معرفی استعدادهای هنری گیلان و رشت است

صاحب دلان فرصتی برای شکوفایی و معرفی استعدادهای هنری گیلان و رشت است

شهردار رشت با اشاره به اهمیت جشنواره بین المللی صاحب دلان گفت: صاحب دلان فرصتی برای شکوفایی و معرفی استعدادهای هنری گیلان و رشت است. به گزارش گیلان صدر: رحیم شوقی در نشست هماهنگی برگزاری جشنواره تئاتر صاحب دلان رشت اظهار کرد: جشنواره صاحب دلان فرصت بی نظیر برای شهر...

خدمات رایگان دندانپزشکی در محله آب آسیاب رشت ارائه شد

خدمات رایگان دندانپزشکی در محله آب آسیاب رشت ارائه شد

۳۱ دانش آموز در محله کم برخوردار آب آسیاب رشت، خدمات رایگان دندانپزشکی دریافت کردند. به گزارش گیلان صدر و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان(گیل وب دا)؛در ادامه خدمات درمانی عملیاتی دندانپزشکی رایگان سطح دو در محله کم‌برخودار آب آسیاب، ‌‌دکتر رضا قرباندوست‌ -رئیس‌ گروه...

رسیدگی به شکایات درمانی در سامانه ۱۹۰

رسیدگی به شکایات درمانی در سامانه ۱۹۰

مدیر نظارت و اعتبار بخشی دانشگاه علوم پزشکی گیلان اظهار داشت:سامانه ۱۹۰ وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به عنوان مرکز ملی پاسخگویی و رسیدگی به شکایات این وزارتخانه به پرسش‌های مردم در حوزه‌های مختلف بهداشتی، درمانی و دارویی پاسخ می‌دهد. به گزارش گیلان صدر و به نقل از پایگاه...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار

اخبار پربازدید

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.