قبل از هر نوع اظهار نظر درباره بودجه با متخصصان مشورت کنید

محمدی با توجه به پیچیدگی امر بودجه از خواص درخواست کرد که قبل از هر نوع اظهار نظر با متخصصان و متولیان امر مشورت کرده تا ناخواسته و ندانسته موجب تشویش افکار عمومی نشوند.

به گزارش گیلان صدر، درپی مصاحبه محمدحسین قربانی درخصوص حذف یارانه چای از بودجه ۹۸، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی گیلان ضمن تکذیب موضوع توضیحاتی ارائه داد.

کیوان محمّدی با بیان اینکه سیاست حمایتی دولت در بخش کشاورزی و ازجمله چای باجدیت بیشتر ادامه خواهد داشت گفت: این سیاست‌ها درچند سال اخیر آنچنان موجب امیدواری چایکاران عزیز شده که حدود۴۰۰۰ هکتار باغات رها شده، مجدداً به چرخه تولید اضافه شده‌اند.

وی در ادامه گفت: در بودجه ۹۸ با تجمیع چند عنوان حدوداً ۷۵۰ میلیارد یارانه برای چای و چند محصول دیگر در نظر گرفته شده در حالی‌که یارانه چایکاران درسال‌های اخیر بین۱۲۰ تا ۱۵۰ میلیارد تومان بود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی گیلان اذعان داشت: درشیوه جدید (بودجه۹۸) دست دولت در کمک به صنعت چای و محصولات دیگر به مراتب بازتر از سال‌های گذشته خواهد بود.

وی با توجه به پیچیدگی امر بودجه از خواص درخواست کرد که قبل از هر نوع اظهار نظر با متخصصان و متولیان امر مشورت کرده تا ناخواسته و ندانسته موجب تشویش افکار عمومی نشوند.

نوشته مشابه

رشت میزبان اختتامیه جشنواره بین المللی تئاتر صاحبدلان در هفته رشت

رشت میزبان اختتامیه جشنواره بین المللی تئاتر صاحبدلان در هفته رشت

رئیس شورای اسلامي شهر رشت با بیان اینکه رشت در هنر تئاتر از سبقه پُر افتخاری برخوردار است گفت: تفاهم نامه برگزاری اختتامیه سیزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر صاحبدلان به میزبانی شهر رشت با مدیر کل هنرهای نمایشی وزارت ارشاد کشور منعقد شد. به گزارش گیلان صدر و به نقل...

نقش پررنگ بخش خصوصی در اشتغال زایی استان گیلان

نقش پررنگ بخش خصوصی در اشتغال زایی استان گیلان

به گزارش گیلان صدر قاسم رضائیان ، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی گیلان در دیدار با دکتر هادی حق شناس استاندار ضمن عرض تبریک و آرزوی موفقیت به استاندار جدید بابت پذیرش این مسؤولیت خطیر اظهار داشت: استان ما از لحاظ اقتصادی وابسته به بخش خصوصی است و...

طرح توسعه منطقه آزاد انزلی به تصویب رسید

طرح توسعه منطقه آزاد انزلی به تصویب رسید

به گزارش گیلان صدر ؛به نقل از مدیریت روابط‌عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد انزلی، در جلسه صبح امروز یکشنبه ۲۹ مهرماه ۱۴۰۳ نمایندگان مجلس شورای اسلامی با اکثریت قاطع با اصلاحات لایحه توسعه منطقه آزاد انزلی به‌منظور رفع ایرادات شورای نگهبان موافقت نمودند . بر اساس این لایحه...

توسعه همکاری‌های منطقه آزاد انزلی و اتاق بازرگانی اصفهان

توسعه همکاری‌های منطقه آزاد انزلی و اتاق بازرگانی اصفهان

برگزاری نشست مشترک مدیران بندری و اقتصادی منطقه آزاد انزلی با فعالین اقتصادی استان اصفهان صورت پذیرفت. به گزارش گیلان صدر: همگام با راهبرد سازمان منطقه آزاد انزلی جهت تقویت حضور فعالان بخش خصوصی استان‌های صنعتی برتر کشور، نشست حضوری مدیران سازمان، رؤسای کمیسیون‌ها و جمع کثیری از فعالان اقتصادی...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار

اخبار پربازدید

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.