• درباره ما
  • تماس با ما
دوشنبه 3 شهریور 1404
  • Login
  • خانه
  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • سلامت
  • فرهنگی
  • پرونده ویژه
  • یادداشت
  • طنز
  • سایر رسانه ها
No Result
View All Result
گیلان صدر
No Result
View All Result

مردمی كردن گردشگری یكی از مهمترین راهبردهای سازمان است

29 آذر 1402
in اخبار ادارات, اسلایدشو, اقتصادی
0
مردمی كردن گردشگری یكی از مهمترین راهبردهای سازمان است

محمد سجاد سیاهکارزاده، رییس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی در نخستین جلسه ستاد هماهنگی گردشگری و خدمات سفر این منطقه که با حضور معاونین و مدیران عضو تشکیل شد؛ اولویت نوروز 1403 منطقه آزاد انزلی را مردمی کردن گردشگری عنوان کرد و اظهار داشت: برگزاری نخستین نشست ستاد به منظور هماهنگی و هم افزایی بیش از پیش اقدام مناسبی در راستای خدمات رسانی بهینه به مردم و مسافرین نوروزی محسوب می شود.

به گزارش گیلان صدر،
و به نقل از مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی، وی با اشاره براهمیت ارائه خدمات و اجرای برنامه های متنوع فرهنگی، گردشگری متناسب با نوروز، تصریح کرد که همزمانی سال جدید با ماه مبارک رمضان فرصت مناسبی جهت ترویج شعائر دینی، فرهنگ غذایی و مناسبات اجتماعی این ماه مبارک میان بازدیدکنندگان نوروزی است.

سیاهکارزاده اضافه کرد: با عنایت به اینکه در یک بازه زمانی اندک حجم بسیار زیاد و متنوعی از کارها به صورت همزمان در حوزه‌های مختلف مرتبط با گردشگری به وقوع می پیوندد؛ اهمیت ارائه خدمات بهینه نوروزی را بیش از پیش نمایان می شود.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی یکی از شاخص های مردمی کردن گردشگری را بهره گیری از بسترهای نوین ارتباطی به منظور استفاده از نظرات مسافرین نوروزی در فرآیندهای خدمات رسانی اعلام و افزود: بهره برداری از نظام نظرسنجی که در ایجاد و به روزرسانی آن می توان از توانمندی علمی پژوهشی دانشگاه ها بهره برد؛ بهمراه اعمال نظرات کارگشای مردم می تواند در افزایش رضایتمندی و اقبال مسافرین در ایام دیگر سال نیز موثر باشد.

وی پیشنهادات و دستوراتی جهت بهینه‌سازی و تسهیل در هماهنگی امور و برنامه های نوروزی ارائه نمود و گفت: هم افزایی میان نهادی درون سازمان با سایرنهادهای شهرستانی و استانی، پایش تجربیات کاری سال‌های گذشته، پویا کردن چک لیست در قبال میزان پیشرفت و اجرای کارها، رفع برخی مشکلات در تأمین فضای لازم برای تردد و پارک خودروها و افزایش زمان حضور مسافرین در منطقه می تواند زمینه خوشنودی حداکثری و خلق خاطره خوش از حضور و بهره مندی از امکانات، خدمات و رویدادهای در حال اجرای منطقه آزاد انزلی در ایام نوروز رمضانی سال آتی را فرآهم آورد.

رییس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی با تاکید بر مردمی تر کردن طرح سفر کارت اظهار داشت: باید به سمت جهت دهی فرهنگی براساس آموزه های دینی اسلامی ایرانی خانواده ها و زوجین جوان جهت استفاده از تسهیلات سفر کارت حرکت نمود و در این میان مشارکت بانک عامل، فعالین اقتصادی و گردشگری منطقه نیز حائز اهمیت است.

گفتنی است در این نشست اعضای ستاد گزارشی از اقدامات و برنامه های خود ارائه نموده و به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات خود در زمینه بهره برداری حداکثری از نوروز 1403 پرداختند

Tags: خدمات سفر منطقه آزاد انزلیستاد هماهنگی گردشگریسیاهکارزادهگیلان صدرمنطقه آزاد انزلی

نوشته مشابه

آغاز روند جبران خسارت و بازسازی ونوس با حمایت بانکی و بیمه‌ای

آغاز روند جبران خسارت و بازسازی ونوس با حمایت بانکی و بیمه‌ای

by shahed
3 شهریور 1404
0

با حضور رییس کل بازرسی استان،جلسه شورای بانک‌های گیلان در منطقه آزاد انزلی تشکیل شد: رفع دغدغه های مالی كسبه مجتمع ونوس در دستور كار قرار گرفت به گزارش گیلان صدر و به نقل از مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی،در ادامه برنامه های حمایتی...

افتتاح ۵۸۰ پروژه برق‌رسانی و بهینه‌سازی در گیلان با اعتبار بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان

افتتاح ۵۸۰ پروژه برق‌رسانی و بهینه‌سازی در گیلان با اعتبار بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان

by shahed
3 شهریور 1404
0

شرکت توزیع برق گیلان از افتتاح ۵۸۰ پروژه برق رسانی و بهینه سازی تاسیسات شهری و روستایی در هفته دولت سال جاری با اعتباری بیش ۴۰۰ میلیارد تومان خبر داد. به گزارش گیلان صدر: با تلاش ، پیگیری و همدلی مدیران ارشد ستادی، اجرایی و کارکنان دست اندرکار شرکت توزیع...

پرسش‌های بی‌پاسخ؛ سکوتی به ضرر مردم رشت

پرسش‌های بی‌پاسخ؛ سکوتی به ضرر مردم رشت

by shahed
1 شهریور 1404
0

اختصاصی/ گیلان صدر: با گذشت چند هفته از انتشار گزارش‌های گیلان‌صدر درباره حمایت‌های شهرداری رشت از موکب خدام‌ العتره، پاسخی از سوی مدیران شهری یا نهادهای مرتبط داده نشده است. این سکوت در حالی ادامه دارد که بر اساس قوانین کشور، نهادهای عمومی مکلف به شفافیت و پاسخگویی هستند. بی‌توجهی...

تنظیم بازار یا تنظیم وعده‌ها؟

تنظیم بازار یا تنظیم وعده‌ها؟

by shahed
30 مرداد 1404
0

اختصاصی/ گیلان صدر:وزیر جهاد کشاورزی در سفر یک روزه اش به گیلان، با اعتمادبه‌نفس اعلام کرد: «امسال روند تنظیم بازار برنج و چای دقیق‌تر و به موقع انجام می‌شود.» این جمله روی کاغذ قشنگ است، اما در کوچه و بازار گیلان، معنایش چیزی جز تناقض و طعنه ندارد. برنج ایرانی...

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار

آغاز روند جبران خسارت و بازسازی ونوس با حمایت بانکی و بیمه‌ای

افتتاح ۵۸۰ پروژه برق‌رسانی و بهینه‌سازی در گیلان با اعتبار بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان

پرسش‌های بی‌پاسخ؛ سکوتی به ضرر مردم رشت

تنظیم بازار یا تنظیم وعده‌ها؟

اختتامیه سومین مسابقه سراسری عکاسی «امروز عاشورا» در منطقه آزاد انزلی | معرفی برگزیدگان و یادبود استاد فرشچیان

توسعه همکاری‌های هوایی در گیلان با محوریت منطقه آزاد انزلی

آغاز ساماندهی ۴۰ سال دفن سنتی زباله در لاهیجان با ۳۵ میلیارد تومان

صندلی‌هایی که با رأی مردم خالی نمی‌شوند!

بحران زباله در گیلان؛ تصمیمی که بحران را جابه‌جا کرد، نه حل

بحران جمعیت و ستادهای بدون خروجی

عیادت استاندار گیلان از جنگلبان مجروح تالش؛ تأکید بر برخورد قاطع با قاچاقچیان مسلح

آمار جدید نصب کنتورهای هوشمند برق در گیلان

اخبار پربازدید

بازگشت مرد باروتی به شهرداری رشت/ محمود باقری خطیبانی مشاور اجرایی شهردار رشت شد

بازگشت مرد باروتی به شهرداری رشت/ محمود باقری خطیبانی مشاور اجرایی شهردار رشت شد

14 آبان 1398
جنگل ها و چالش تغییرات اقلیمی

جنگل ها و چالش تغییرات اقلیمی

11 مرداد 1404
شهرداری رشت، وظایف قانونی و هزینه‌کردهای خارج‌ازمتن

شهرداری رشت، وظایف قانونی و هزینه‌کردهای خارج‌ازمتن

15 مرداد 1404
پرسش‌های بی‌پاسخ؛ سکوتی به ضرر مردم رشت

پرسش‌های بی‌پاسخ؛ سکوتی به ضرر مردم رشت

1 شهریور 1404
وقتی همه «خبرنگار» می‌شوند؛ بحران خبررسانی در گیلان

وقتی همه «خبرنگار» می‌شوند؛ بحران خبررسانی در گیلان

19 مرداد 1404
برنامه‌ ویژه شب اربعین در لاهیجان با حضور چهره‌های مذهبی

برنامه‌ ویژه شب اربعین در لاهیجان با حضور چهره‌های مذهبی

15 مرداد 1404

اخبار پر اشتراک

  • راه اندازی سامانه نوبت دهی تلفن همراه در مراکز درمانی تامین اجتماعی گیلان

    راه اندازی سامانه نوبت دهی تلفن همراه در مراکز درمانی تامین اجتماعی گیلان

    1787 shares
    Share 715 Tweet 447
  • مسئولان استان پاسخگو باشند/نهاد صادر کننده مجوز خانه عفاف فخر در گیلان کیست؟

    1651 shares
    Share 660 Tweet 413
  • اولین مرکز اختلالات اُتیسم استان با سرمایه گذاری بخش خصوصی در رشت افتتاح شد

    1416 shares
    Share 566 Tweet 354
  • هشدار در خصوص خطر اپلیکیشن لایکی برای نوجوانان/در لایکی هیچ مرز اخلاقی مشخصی وجود ندارد

    1278 shares
    Share 511 Tweet 320
  • شرح فاجعه؛ نامهٔ آسیا ابتهاج به مسعود بهنود

    1260 shares
    Share 504 Tweet 315

گیلان صدر

دسترسی سریع

  • درباره ما
  • تماس با ما

شبکه های اجتماعی

کلیه حقوق مادی و معنوی مطالب این پایگاه خبری_تحلیلی محفوظ میباشد.

استفاده از مطالب با ذکر منبع بلا مانع میباشد . انتشار مطالب به معنی تایید محتوای آنها نیست |  سئو کیورد

No Result
View All Result
  • خانه
  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • سلامت
  • فرهنگی
  • پرونده ویژه
  • یادداشت
  • طنز
  • سایر رسانه ها

eRasaneh_Trustseal(82722, true);

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In