همایش آموزشی پدافند غیر عامل صنعت برق

با حضور محمدعلی ویشکاهی مدیرکل پدافندغیرعامل استانداری گیلان همایش آموزشی پدافند غیرعامل در صنعت برق به میزبانی شرکت توزیع برق گیلان برگزار شد.

گیلان‌صدر: در این همایش محمدتقی مهدیزاده مدیرعامل شرکت توزیع برق استان گیلان گفت: با توجه به اهمیت و جایگاه ویژه برق در همه بخش های کشور، اجرای برنامه های پدافند غیرعامل در این حوزه به منظور پیشگیری از بحران و آسیب نقش حیاتی دارد.

وی ضمن تشریح تهدیدات و آسیب پذیری های حوزه صنعت برق، به مصون سازی ، ارتقاء تاب آوری و تداوم کارکردهای در این حضوره تاکید کرد و افزود: حفاظت و پایداری صنعت برق یکی از مهم ترین موضوعات و اولویت پدافند غیرعامل است.

همچنین در این همایش محمدعلی ویشکاهی گفت: پدافند غیر عامل به مجموعه اقداماتی اطلاق می گردد که به کارگیری جنگ افزار نیاز ندارد و با اجرای آن می توان از وارد شدن خسارات مالی به تجهیزات حیاتی و حساس نظامی و غیر نظامی و تلفات انسانی جلوگیری نموده و یا میزان این خسارت و تلفات را به حداقل ممکن کاهش داد.

وی با اشاره به اهمیت اجرای برنامه های پدافند غیرعامل در حوزه صنعت برق و انرژی خواستار برنامه ریزی دقیق جهت اجرای برنامه های این حوزه شد و گفت: این برنامه ها باید در قالب اضطراری ، کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت جهت دستیابی به اهداف پدافند غیرعامل در این صنعت اجرایی شود.

شهرام فلاح رئیس گروه مدیریت بحران و پدافند غیرعامل توزیع برق گیلان نیز ضمن ارایه گزارشی از اقدامات پدافند غیرعامل در سطح این شرکت ، توجه ویژه به رعایت الزامات پدافند غیرعامل در این صنعت را امری ضروری دانست و بر برنامه ریزی جهت اجرایی کردن برنامه های ارایه شده از طرف سازمان پدافند غیرعامل تاکید کرد.

گفتنی است جمعی از معاونین ، مدیران ستادی و امورهای بهره برداری در این همایش حضور داشتند و طی آن قاسمی مدرس حوزه پدافند غیرعامل به ارائه و تدریس در خصوص نقش و جایگاه پدافند غیرعامل پرداخت.

نوشته مشابه

تمام تلاش‌ها برای کاهش رنج بیماران خاص و صعب‌العلاج به کار گرفته شود

تمام تلاش‌ها برای کاهش رنج بیماران خاص و صعب‌العلاج به کار گرفته شود

رئیس دانشگاه علوم پزشکی در جلسه کارگروه استانی صندوق بیماری‌های خاص و صعب‌العلاج گیلان با تأکید بر تلاش همه‌جانبه در حمایت از بیماران خاص و صعب‌العلاج، گفت: باید تمام تلاش خود را به کار گرفت تا رنج بیماری برای بیماران صعب‌العلاج و خاص، تشدید نشود. به گزارش گیلان صدر: صندوق...

جشن های نوروزی با حرکت کاروان المان های نوروزی شهرداری لاهیجان آغاز شد

جشن های نوروزی با حرکت کاروان المان های نوروزی شهرداری لاهیجان آغاز شد

جشن های نوروزی با حرکت کاروان المان های نوروزی شهرداری لاهیجان آغاز شد. به گزارش گیلان صدر و به نقل از اداره ارتباطات و اموربین الملل شهرداری لاهیجان، این کاروان شامل المان های نوروزی صبح روز دوشنبه در سطح شهر لاهیجان به حرکت درآمدند و مورد استقبال شهروندان قرار گرفتند....

نگاه منطقه‌ای و تمرکز بر واقعیت‌ها؛ شرط تحقق توسعه

نگاه منطقه‌ای و تمرکز بر واقعیت‌ها؛ شرط تحقق توسعه

قاسم رضائیان، رئیس اتاق رشت در یادداشتی ضمن تأکید بر واقع‌گرایی و هماهنگی برای تحقق توسعه، نگاه منطقه‌ای و تمرکز بر واقعیت‌ها و آمار دقیق را از شروط رسیدن به توسعه عنوان کرد. دوره دهم هیات نمایندگان اتاق ایران تقریباً با برنامه هفتم توسعه مصادف شده که این تقارن، فرصت...

سرای تجاری ایرانیان در آستراخان روسیه متعلق به اتاق بازرگانی ایران است

سرای تجاری ایرانیان در آستراخان روسیه متعلق به اتاق بازرگانی ایران است

به گزارش گیلان صدر و به نقل از مدیریت روابط عمومی اتاق بازرگانی گیلان: استان گیلان دارای ظرفیت های ارزشمندی بوده و بیش از یک قرن با اتحاد جماهیرشوری سابق و فدراسیون روسیه کنونی دارای روابط تجاری می باشد . استان گیلان با داشتن ظرفیت های زیرساخت لجستیکی دریایی و...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار

اخبار پربازدید

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.