همایش آموزشی پدافند غیر عامل صنعت برق

با حضور محمدعلی ویشکاهی مدیرکل پدافندغیرعامل استانداری گیلان همایش آموزشی پدافند غیرعامل در صنعت برق به میزبانی شرکت توزیع برق گیلان برگزار شد.

گیلان‌صدر: در این همایش محمدتقی مهدیزاده مدیرعامل شرکت توزیع برق استان گیلان گفت: با توجه به اهمیت و جایگاه ویژه برق در همه بخش های کشور، اجرای برنامه های پدافند غیرعامل در این حوزه به منظور پیشگیری از بحران و آسیب نقش حیاتی دارد.

وی ضمن تشریح تهدیدات و آسیب پذیری های حوزه صنعت برق، به مصون سازی ، ارتقاء تاب آوری و تداوم کارکردهای در این حضوره تاکید کرد و افزود: حفاظت و پایداری صنعت برق یکی از مهم ترین موضوعات و اولویت پدافند غیرعامل است.

همچنین در این همایش محمدعلی ویشکاهی گفت: پدافند غیر عامل به مجموعه اقداماتی اطلاق می گردد که به کارگیری جنگ افزار نیاز ندارد و با اجرای آن می توان از وارد شدن خسارات مالی به تجهیزات حیاتی و حساس نظامی و غیر نظامی و تلفات انسانی جلوگیری نموده و یا میزان این خسارت و تلفات را به حداقل ممکن کاهش داد.

وی با اشاره به اهمیت اجرای برنامه های پدافند غیرعامل در حوزه صنعت برق و انرژی خواستار برنامه ریزی دقیق جهت اجرای برنامه های این حوزه شد و گفت: این برنامه ها باید در قالب اضطراری ، کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت جهت دستیابی به اهداف پدافند غیرعامل در این صنعت اجرایی شود.

شهرام فلاح رئیس گروه مدیریت بحران و پدافند غیرعامل توزیع برق گیلان نیز ضمن ارایه گزارشی از اقدامات پدافند غیرعامل در سطح این شرکت ، توجه ویژه به رعایت الزامات پدافند غیرعامل در این صنعت را امری ضروری دانست و بر برنامه ریزی جهت اجرایی کردن برنامه های ارایه شده از طرف سازمان پدافند غیرعامل تاکید کرد.

گفتنی است جمعی از معاونین ، مدیران ستادی و امورهای بهره برداری در این همایش حضور داشتند و طی آن قاسمی مدرس حوزه پدافند غیرعامل به ارائه و تدریس در خصوص نقش و جایگاه پدافند غیرعامل پرداخت.

نوشته مشابه

شهردار لاهیجان از برگزاری رویداد ملی عکاسی با محوریت چای در این شهر خبر داد

شهردار لاهیجان از برگزاری رویداد ملی عکاسی با محوریت چای در این شهر خبر داد

شهردار لاهیجان از برگزاری رویداد ملی عکاسی با محوریت چای در این شهر خبر داد.شهردار لاهیجان از برگزاری رویداد ملی عکاسی با محوریت چای در این شهر خبر داد. به گزارش گیلان صدر و به نقل از اداره ارتباطات و اموربین الملل شهرداری لاهیجان، رضا زنده دل در گفت و...

تقویت تعاملات و اعتمادسازی بیشتر هدف اصلی نشست با شرکای اجتماعی است

تقویت تعاملات و اعتمادسازی بیشتر هدف اصلی نشست با شرکای اجتماعی است

در نشستی مشترک با حضور مدیرکل و معاون منابع بیمه ای تامین اجتماعی گیلان با اعضای هیات مدیره انجمن مدیران صنایع استان ، مهمترین دغدغه های جامعه کارفرمایی و موضوعات کاری مورد تبادل نظر قرار گرفت . به گزارش گیلان صدر و به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی...

معرفی ۲۰۰ بسته سرمایه‌گذاری جدید در اكسپو ۲۰۲۴

معرفی ۲۰۰ بسته سرمایه‌گذاری جدید در اكسپو ۲۰۲۴

دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی خبر داد: برای نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ حدود ۲۰۰ بسته‌ سرمایه‌گذاری برای پیشنهاد به سرمایه‌گذاران خارجی در حال آماده‌‌سازی است. به گزارش گیلان صدر و به نقل از مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی؛ حجت الله عبدالملکی در...

ضرورت بازسازی ساختمان های تاریخی رشت

ضرورت بازسازی ساختمان های تاریخی رشت

رئیس شورای شهر رشت با بیان اینکه معماری های بسیار زیبایی در رشت وجود دارد گفت: در شهر رشت معماری های بسیار زیبایی مربوط به ادوار گذشته وجود دارد که نشان دهنده پیشینه معماری است و تاکید داریم چنین ساختمان هایی باید بازسازی شوند. به گزارش گیلان صدر و به...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار

اخبار پربازدید

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.