فرمانده انتظامي استان با اشاره به ۱۵ هزار تماس شهروندان با سامانه “۱۹۷” بازرسی پلیس گیلان در ۶ ماهه گذشته از افزايش ۱۰ درصدي تقدير از عملكرد مجموعه انتظامی استان خبر داد.
به گزارش گیلان صدر؛ سردار “عزیزاله ملکی” ارتباط شهروندان با سامانه “۱۹۷” بازرسی مجموعه انتظامی را پل ارتباطي براي ارزيابي عملكرد پليس در برقراري نظم و امنيت در جامعه عنوان كرد و اظهار داشت: اعتماد مردم به مجموعه انتظامي، پشتوانهاي مهم و ارزشمند است.
وي در تشريح عملكرد سامانه “۱۹۷” نظارت همگاني بازرسي فرماندهي انتظامي استان گفت: در ۶ ماهه گذشته، ۱۵ هزار تماس توسط شهروندان با سامانه “۱۹۷” در قالب تقدير، انتقاد، شكايت و پيشنهاد و درخواست برقرار شده است.
فرمانده انتظامي استان گيلان در ادامه تصريح كرد: از اين تعداد تماس در مقايسه با مدت مشابه سال گذشته، شاهد افزايش ۱۰ درصدي تقدير، كاهش ۷ درصدي انتقاد و كاهش ۲۰ درصدي شكايت از عملكرد پليس بودهايم.
اين مقام ارشد انتظامي افزود: تماس شهروندان با سامانه “۱۹۷” موجب شده كه مسئولان و كاركنان خدوم انتظامي نسبت به رفع كاستيها و تقويت نقاط قوت اهتمام و پيگيري لازم را داشته تا موجبات افزايش رضايتمندي مردم از عملكرد پليس فراهم شود.
سردار ملکی بيان داشت: همچنين در راستاي مطرح كردن درخواست شهروندان از طريق تماس با سامانه “۱۹۷” در قالب معضلات اجتماعي، پليس استان توانسته ۲۲۵ توزيع كننده مواد مخدر و ۲ نفر اراذل و اوباش را دستگير، ۲۶۲ كيلوگرم انواع مواد مخدر و ۳۵ قبضه سلاح شكاري فاقد مجوز را کشف و ۳۵ دستگاه وسيله نقليه متخلف را توقيف كند.
گفتني است، شهروندان ميتوانند با مراجعه حضوري به آدرس رشت – ميدان انتظام – بلوار شيون فومني – مجتمع انتظامي شهيدپاينده – طبقه اول – دفتر نظارت همگاني (۱۹۷) بازرسي فرماندهي انتظامي استان گيلان و يا تماس تلفني با شماره ۱۹۷، هرگونه انتقاد، پيشنهاد، شكايت و تقدير از عملكرد پليس را مطرح كنند.