پایداری شبکه های توزیع برق با تعدیل و بهینه سازی روشنایی معابر

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع برق گیلان گفت: جهت صرفه‌جویی در مصرف انرژی، روشنایی معابر اصلی، پارک‌ها و فضاهای سبز شهری و بین شهری به جزراه‌های پر خطر و مه گیر تعدیل می‌شود.

گیلان صدر: معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع برق گیلان گفت: جهت صرفه‌جویی در مصرف انرژی، روشنایی معابر اصلی، پارک‌ها و فضاهای سبز شهری و بین شهری به جزراه‌های پر خطر و مه گیر تعدیل می‌شود.

وی گفت به دنبال کاهش دمای هوا و افزایش مصرف حامل‌های انرژی به عنوان منابع حرارتی و در راستای پشتیبانی از زیرساخت‌های انرژی و جلوگیری از کمبود سوخت در نیروگاه‌های برق سراسر کشور، وزارت نیرو طرح‌های متعددی را در دستور کار خود قرار داده است که کاهش و تعدیل روشنایی معابر درون و برون شهری از جمله مهم‌ترین این طرح‌ها است.

جوهری اظهار داشت: اجرای این طرح از سوی شرکت‌های توزیع برق سراسر کشور، به منظور جلوگیری از بروز وقفه در ارائه خدمات به شهروندان در حوزه انرژی بالاخص برق دنبال میشود.

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع برق گیلان اذعان داشت: طرح تعدیل به معنای خاموش کردن معابر نیست، بلکه تنها اصلاح آن است و در این روش هیچ معبری خاموش نخواهد شد بلکه در نقاط کم خطر و نیز پارک‌ها و فضاهای سبز که روشنائی‌های بیش از حد استاندارد و معمول دارند اجرا و پیاده‌سازی می‌شود.

وی بیان داشت: هم استانی‌های محترم می‌توانند با صرفه جوئی در مصرف گاز و برق و اقداماتی ساده چون پوشیدن لباس گرم در منزل، خاموش کردن لامپهای اضافه، پوشاندن دریچه کولر، کاهش دمای پکیج یا بخاری، درزگیری پنجره‌های ساختمان و. . ما را در جهت ارائه خدمات مطلوب‌تر به مشترکین ارجمند یاری رسانده و موجب کاهش ۱۰ درصدی مصرف گاز در کشور شوند.

جوهری تاکید کرد: راحت‌ترین راه جهت اطلاع از خاموشی‌های با برنامه شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان استفاده از اپلیکیشن برق من می‌باشد و مشترکین محترم می‌توانند جهت نصب این اپلیکیشن کاربردی به تارنمای اینترنتی این شرکت به نشانی www.gilanpdc.ir یا کافه بازار مراجعه نمایند.

نوشته مشابه

خارج کردن تومور شکمی از بدن کودک ۱۰ساله در مرکز آموزشی و درمانی ۱۷ شهریور رشت

خارج کردن تومور شکمی از بدن کودک ۱۰ساله در مرکز آموزشی و درمانی ۱۷ شهریور رشت

رئیس مرکز آموزشی و درمانی ۱۷ شهریور رشت از انجام موفق عمل جراحی خروج تومور شکمی از بدن کودک دختر ۱۰ساله در این مرکز آموزشی درمانی خبر داد. به گزارش گیلان صدر و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان (گیل‌وب‌دا)؛ دکتر سعید سادات منصوری – رئیس مرکز...

تقاطع غیرهمسطح میدان امام حسین (ع) به پیشرفت فیزیکی ۷ درصدی رسید

تقاطع غیرهمسطح میدان امام حسین (ع) به پیشرفت فیزیکی ۷ درصدی رسید

شهردار رشت از پیشرفت فیزیکی ۷ درصدی پروژه تقاطع غیر همسطح امام حسین (ع) «از طرح های عمرانی میثاق» خبر داد. به گزارش گیلان صدر؛ رحیم شوقی» شهردار رشت با اشاره به اجرای پروژه‌های عمرانی طرح میثاق اظهار کرد: این طرح‌ها با هدف روان‌سازی و برطرف شدن گره‌های ترافیکی شهری...

برگزاری آزمون ارزیابی شایستگی مدیران اداره کل صمت گیلان

برگزاری آزمون ارزیابی شایستگی مدیران اداره کل صمت گیلان

به گزارش گیلان صدر و به نقل از روابط عمومی گروه دانش بنیان کاشف این برنامه در روزهای ۲۸ و ۲۹ فروردین سالجاری در رشت اجرا شد. بر اساس این گزارش، طبق بخشنامه دستورالعمل نحوه ارزیابی و توسعه شایستگی های عمومی مدیران حرفه ای، دستگاه های اجرایی موظفند شایستگی های...

کشف بیش از ۹۱ میلیارد ریال نوشیدنی قاچاق از انبار یک شرکت در رشت

کشف بیش از ۹۱ میلیارد ریال نوشیدنی قاچاق از انبار یک شرکت در رشت

فرمانده انتظامی گیلان از کشف حجم قابل توجهی از نوشیدنی های قاچاق به ارزش بیش از ۹۱ میلیارد ریال در بازرسی از انبار یک شرکت در شهرستان رشت خبر داد. به گزارش گیلان صدر؛ سردار عزیزالله ملکی روز چهارشنبه با تشریح پیامدهای منفی قاچاق بر اقتصاد کشور، مبارزه با قاچاق...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار

اخبار پربازدید

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.