پایداری شبکه های توزیع برق با تعدیل و بهینه سازی روشنایی معابر

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع برق گیلان گفت: جهت صرفه‌جویی در مصرف انرژی، روشنایی معابر اصلی، پارک‌ها و فضاهای سبز شهری و بین شهری به جزراه‌های پر خطر و مه گیر تعدیل می‌شود.

گیلان صدر: معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع برق گیلان گفت: جهت صرفه‌جویی در مصرف انرژی، روشنایی معابر اصلی، پارک‌ها و فضاهای سبز شهری و بین شهری به جزراه‌های پر خطر و مه گیر تعدیل می‌شود.

وی گفت به دنبال کاهش دمای هوا و افزایش مصرف حامل‌های انرژی به عنوان منابع حرارتی و در راستای پشتیبانی از زیرساخت‌های انرژی و جلوگیری از کمبود سوخت در نیروگاه‌های برق سراسر کشور، وزارت نیرو طرح‌های متعددی را در دستور کار خود قرار داده است که کاهش و تعدیل روشنایی معابر درون و برون شهری از جمله مهم‌ترین این طرح‌ها است.

جوهری اظهار داشت: اجرای این طرح از سوی شرکت‌های توزیع برق سراسر کشور، به منظور جلوگیری از بروز وقفه در ارائه خدمات به شهروندان در حوزه انرژی بالاخص برق دنبال میشود.

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع برق گیلان اذعان داشت: طرح تعدیل به معنای خاموش کردن معابر نیست، بلکه تنها اصلاح آن است و در این روش هیچ معبری خاموش نخواهد شد بلکه در نقاط کم خطر و نیز پارک‌ها و فضاهای سبز که روشنائی‌های بیش از حد استاندارد و معمول دارند اجرا و پیاده‌سازی می‌شود.

وی بیان داشت: هم استانی‌های محترم می‌توانند با صرفه جوئی در مصرف گاز و برق و اقداماتی ساده چون پوشیدن لباس گرم در منزل، خاموش کردن لامپهای اضافه، پوشاندن دریچه کولر، کاهش دمای پکیج یا بخاری، درزگیری پنجره‌های ساختمان و. . ما را در جهت ارائه خدمات مطلوب‌تر به مشترکین ارجمند یاری رسانده و موجب کاهش ۱۰ درصدی مصرف گاز در کشور شوند.

جوهری تاکید کرد: راحت‌ترین راه جهت اطلاع از خاموشی‌های با برنامه شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان استفاده از اپلیکیشن برق من می‌باشد و مشترکین محترم می‌توانند جهت نصب این اپلیکیشن کاربردی به تارنمای اینترنتی این شرکت به نشانی www.gilanpdc.ir یا کافه بازار مراجعه نمایند.

نوشته مشابه

شهردار لاهیجان از برگزاری رویداد ملی عکاسی با محوریت چای در این شهر خبر داد

شهردار لاهیجان از برگزاری رویداد ملی عکاسی با محوریت چای در این شهر خبر داد

شهردار لاهیجان از برگزاری رویداد ملی عکاسی با محوریت چای در این شهر خبر داد.شهردار لاهیجان از برگزاری رویداد ملی عکاسی با محوریت چای در این شهر خبر داد. به گزارش گیلان صدر و به نقل از اداره ارتباطات و اموربین الملل شهرداری لاهیجان، رضا زنده دل در گفت و...

تقویت تعاملات و اعتمادسازی بیشتر هدف اصلی نشست با شرکای اجتماعی است

تقویت تعاملات و اعتمادسازی بیشتر هدف اصلی نشست با شرکای اجتماعی است

در نشستی مشترک با حضور مدیرکل و معاون منابع بیمه ای تامین اجتماعی گیلان با اعضای هیات مدیره انجمن مدیران صنایع استان ، مهمترین دغدغه های جامعه کارفرمایی و موضوعات کاری مورد تبادل نظر قرار گرفت . به گزارش گیلان صدر و به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی...

معرفی ۲۰۰ بسته سرمایه‌گذاری جدید در اكسپو ۲۰۲۴

معرفی ۲۰۰ بسته سرمایه‌گذاری جدید در اكسپو ۲۰۲۴

دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی خبر داد: برای نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ حدود ۲۰۰ بسته‌ سرمایه‌گذاری برای پیشنهاد به سرمایه‌گذاران خارجی در حال آماده‌‌سازی است. به گزارش گیلان صدر و به نقل از مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی؛ حجت الله عبدالملکی در...

ضرورت بازسازی ساختمان های تاریخی رشت

ضرورت بازسازی ساختمان های تاریخی رشت

رئیس شورای شهر رشت با بیان اینکه معماری های بسیار زیبایی در رشت وجود دارد گفت: در شهر رشت معماری های بسیار زیبایی مربوط به ادوار گذشته وجود دارد که نشان دهنده پیشینه معماری است و تاکید داریم چنین ساختمان هایی باید بازسازی شوند. به گزارش گیلان صدر و به...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار

اخبار پربازدید

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.