تصویب کمک ۵۰۰ میلیون تومانی به سپیدرود | رشت ۱۱ دستگاه اتوبوس فعال دارد

گیلان صدر: رئیس شورای اسلامی شهر رشت عصر امروز در پنجاه و ششمین جلسه علنی شورا در ساختمان جلسات شورای رشت با گرامی‌داشت هفته نیروی انتظامی اظهار کرد: نقش سبز جامگان نیروی انتظامی در حفظ و تامین امنیت کشور بسیار اساسی است و رهبر معظم انقلاب درباره نقش مهم نیروی انتظامی فرمودند: نیروی انتظامی یکی از ستون‌های استوار امنیت در کشور است.

محمد حسین واثق کارگرنیا با تبریک آغاز هفته وحدت افزود: هفدهم مهر ماه مصادف با دوازدهم ربیع‌الاول به روایت اهل سنت، میلاد با سعادت حضرت محمد (ص) است که از سوی بنیانگذار انقلاب حضرت امام خمینی (ره) به نام هفته وحدت نامگذاری شده است و امام راحل درباره اهمیت نامگذاری این هفته فرمودند: این عید بزرگ سر منشا تمام برکات در عالم است و مرکز وحدت مسلمین است.

وی با اشاره به ارسال لایحه‌ای مبنی بر کمک مالی به تیم فوتبال سپیدرود رشت بیان کرد: لایحه کمک مالی به مبلغ پانصد میلیون تومان به تیم فوتبال سپیدرود رشت به شورا ارسال شده و این موضوع را برای تصمیم گیری به رای می‌گذارم.

رئیس شورای رشت به دیدار اخیر با استاندار گیلان اشاره کرد و گفت: استاندار گیلان از وضعیت پسماند رشت ناراضی است و اعلام کرد که ما برای پسماند اعتبار لازم را در اختیار داریم اما متاسفانه با وجود آنکه یکصد میلیارد تومان چند ماه گذشته به حساب شهرداری رشت واریز شد اما به دلیل نا کارامدی مدیران اقدامات موثر و رضایتبخشی صورت نگرفته است.

اعضای شورا با لایحه پرداخت کمک مالی به تیم فوتبال سپیدرود رشت به مبلغ پانصد میلیون تومان موافقت کردند.

شهر رشت یازده دستگاه اتوبوس فعال دارد

عضو دیگر شورای رشت نیز در این جلسه با اشاره به اینکه به هر دلیلی در سال‌های گذشته پیرامون خرید اتوبوس اتفاقات خوبی رقم نخورده است، اظهار کرد: شورا باید حتما به روند خرید اتوبوس توسط شهرداری رشت نظارت دقیق داشته باشد.

مسعود عباس نژاد با بیان اینکه موضوع خرید اتوبوس برای شهر رشت بسیار حائز اهمیت است، افزود: شهر رشت در حال حاضر یازده دستگاه اتوبوس فعال دارد و این یک فاجعه است و امیدواریم از فرصتی که وزارت کشور در اختیار شهرداری‌های سراسر کشور قرار داده، شهرداری رشت نیز به درستی استفاده کند.

حمایت دولت به منظور خرید اتوبوس برای شهرداری‌ها

سید شمس شفیعی یکی دیگر از اعضای شورای رشت نیز در این جلسه با اشاره به اینکه با حمایت دولت قرار است تعدادی اتوبوس جدید برای شهرداری‌های مختلف کشور خریداری شود، اظهار کرد: بخشی از اعتبار لازم به منظور خرید این اتوبوس‌ها قرار است توسط شهرداری‌ها پرداخت شود و با توجه به تعداد اتوبوس‌های موجود و فعال در رشت، شهرداری باید پرداخت اعتبار لازم را در اولویت کاری قرار دهد تا وضعیت حمل و نقل عمومی تا حدودی ساماندهی شود.

در این جلسه به مناسبت هفته نیروی انتظامی با اهدای لوح یادبودی توسط هادی رمضانی نائب رئیس شورای رشت به نمایندگی از مجموعه اعضای شورا، از محمد حسین واثق کارگرنیا رئیس شورای اسلامی شهر رشت به عنوان پیشکسوت نیروی انتظامی به پاس سال‌ها خدمت در این مجموعه انتظامی تجلیل شد.

نوشته مشابه

ضرایب دستمزد مبنای کسر حق بیمه رانندگان و کارگران ساختمانی در سال جدید اعلام شد

ضرایب دستمزد مبنای کسر حق بیمه رانندگان و کارگران ساختمانی در سال جدید اعلام شد

ضرایب دستمزد مبنای کسر حق بیمه رانندگان در سال 1403 بین 1/1 تا 1/65 برابر حداقل دستمزد ماهانه و بر اساس درون یا برون شهری بودن فعالیت و نوع وسیله نقلیه و ضرایب دستمزد برای کارگران ساختمانی بین 1/3 تا 1/9 برابر حداقل حقوق و بر مبنای سطح مهارت می...

۱۵۰ هزار نفر در نوروز امسال از خدمات سلامت‌ محور گیلان بهره بردند

۱۵۰ هزار نفر در نوروز امسال از خدمات سلامت‌ محور گیلان بهره بردند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: در نوروز امسال، 150 هزار نفر از خدمات مراکز سلامت‌ محور استان بهره بردند که حدود ۱۲ هزار خدمت در غالب بستری و جراحی بوده است. به گزارش گیلان صدر دکتر «محمد تقی آشوبی» رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان امروز در جمع خبرنگاران با...

دستمزد مبنای کسر حق‏ بیمه در سال 1403 از سوی سازمان تامین اجتماعی ابلاغ گردید

دستمزد مبنای کسر حق‏ بیمه در سال 1403 از سوی سازمان تامین اجتماعی ابلاغ گردید

حداقل دستمزد روزانه مبنای حق بیمه بیمه شدگان مشمول قانون کار و تامین اجتماعی در سال 1403 برابر دو میلیون و سیصد و هشتاد و هشت هزار و هفتصد و بیست و هشت ریال میباشد که ارقام کمک هزینه های رفاهی انگیزشی ، کمک هزینه مسکن ، پایه سنواتی نیز...

در 15 سال گذشته تعداد مستمری بگیران تحت پوشش استان 200 درصد رشد داشته است

در 15 سال گذشته تعداد مستمری بگیران تحت پوشش استان 200 درصد رشد داشته است

تعداد مستمری بگیران تامین اجتماعی گیلان به عنوان اصلی ترین گروه تعهد گیرندگان سازمانی در پانزده سال اخیر سه برابر شده است و بازنشستگان و بازماندگان بزرگترین سهم را در میزان این رشد دارا هستند . به گزارش گیلان صدر و به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی اداره...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار

اخبار پربازدید

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.