• درباره ما
  • تماس با ما
پنجشنبه, آبان ۲۲, ۱۴۰۴
  • Login
  • خانه
  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • سلامت
  • فرهنگی
  • پرونده ویژه
  • یادداشت
  • طنز
  • سایر رسانه ها
No Result
View All Result
گیلان صدر
No Result
View All Result

تلفیق بازاریابی نوین و سنتی؛ ایده جذاب برای کسب درآمد

۲۴ مرداد ۱۴۰۲
in اسلایدشو, اقتصادی
0
تلفیق بازاریابی نوین و سنتی؛ ایده جذاب برای کسب درآمد

بازاریابی دیجیتال یا دیجیتال مارکتینگ از دو دهه پیش تاکنون به عنوان زیرمجموعه‌ای از مدیریت بازاریابی و نیز مدیریت تبلیغات مورد اشاره قرار می‌گیرد، اما با توجه به توسعه فناوری اطلاعات طی سال های اخیر، افزایش متوسط زمان آنلاین بودن کاربران، استفاده گسترده از موبایل و افزایش ضریب نفوذ اینترنت در جهان، امروزه به عنوان یک دانش و تخصص مستقل مورد توجه قرار می‌گیرد.

به گزارش گیلان صدر: شاطرآقایی، کارشناس بازارهای مارکتینگ، اظهار داشت: امروزه رشته دیجیتال مارکتینگ در دانشگاه‌ها جای خود را باز کرده و حتی دانشگاه‌های متعددی در جهان دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی اینترنتی را در سطح کارشناسی ارشد ارائه می‌ دهند، اما این تنها رویکرد موجود برای مشخص کردن مفهوم دیجیتال مارکتینگ نیست و رویکرد دیگر این است که دیجیتال مارکتینگ را به عنوان مجموعه‌ای از ابزارها و تکنیک‌ها می‌شناسند.

وی با بیان اینکه دیجیتال مارکتینگ تفاوت هایی با بازار سنتی دارد، گفت: بازاریابی سنتی معمولا به این صورت است که تبلیغات به صورت چاپی، ارتباط تلفنی با مشتریان یا به صورت فیزیکی و حضوری انجام می‌شود، اما نقطه مقابل آن بازاریابی دیجیتال کاملا به صورت آنلاین و الکترونیکی رخ می‌دهد. این بدان معناست که شرکت‌ها و برندها امکانات بسیار بیشتری برای دسترسی به مشتریان بیشتر از جمله ایمیل، ویدئو، شبکه‌های اجتماعی و موتورهای جستجو در اختیار دارند.

مجتبی شاطرآقایی بیان کرد: در بسیاری از شرکت‌ها و سازمانها، دیجیتال مارکتینگ به عنوان یک روش واقعاً موثر برای جذب، تعامل و همچنین فروش آنلاین، استفاده می‌شود. در تمام مراحل دیجیتال مارکتینگ، آگاهی از برند حرف اول و آخر را می‌زند و یک اصل به شمار می‌آید. محتوای دیجیتال و بازاریابی آن به قدری در میان کسب و کارها رایج است که اکنون مصرف کنندگان از کسب و کارها انتظار دارند تا یکی از ابزارهای دیجیتال را در اختیار داشته باشند و بسیاری از کسب و کارها این ابزارها را راهی برای جلب اعتماد مشتری می‌دانند.

به گفته وی، با اینکه بازاریابی دیجیتال روش‌ها و استراتژی‌های بسیاری برای انجام، پیش روی شما قرار داده است، اما با این حال می‌توانید خلاقیت به خرج دهید و سراغ روش‌های نوین و همچنین مواردی بروید که باقی کسب و کارها از آن نتیجه گرفته اند. با استفاده از دیجیتال مارکتینگ، می‌توانید از ابزارهایی مانند داشبورد تجزیه و تحلیل برای نظارت بر موفقیت و بازگشت سرمایه در کمپین‌های خود استفاده کنید.

وی اظهار داشت: بهترین بازاریاب‌های دیجیتال به خوبی روی آنچه می‌خواهند در کمپین‌های دیجیتال انجام دهند و اهدافی که قرار است با مارکتینگ به آن برسند، واقف هستند. دیجیتال مارکترها بسته به اهداف استراتژی بازاریابی خود، می‌توانند از طریق کانال‌های رایگان و پولی که در اختیار دارند، اهداف خود را عملی کنند.

کارشناس بازارهای مارکتینگ گفت: یکی از روش های رایج کسب درآمد نوین « صندوق خانوادگی آوارد» بوده که بیشتر گرایش بازاریابی دیجیتال در آن نهفته است اما از بازاریابی سنتی هم بی بهره نیست و می توان تلفیقی از بازاریابی نوین و سنتی را درآن مشاهده کرد.

وی بیان داشت: در ریفرال «صندوق خانوادگی آوارد»، از قرعه کشی خبری نیست و طوری طراحی شده که همه اعضای صندوق، همزمان در یک زمان مشخص شانس برنده شدن دارند. ریفرال«صندوق خانوادگی آوارد»، یک موقعیت برد-برد را هم برای کاربران و هم برای ارائه دهندگان، با کد referral به همراه دارد.

او افزود: ریفرال مارکتینگ یک روش تبلیغاتی سازمان یافته و قدرتمند است که در این ساز و کار به ازای تبلیغ برند از سوی مشتریان به آنها پاداش داده می‌شود. در واقع صاحبان کسب و کارها سیستمی را به وجود می‌آورند که طی آن مشتریان، دوستان خود را با بیزینس مربوطه آشنا کرده و آنها را نسبت به خرید ترغیب می‌کنند.

شاطر آقایی گفت: در موارد خاص، یک کاربر ممکن است چنان مسحور ویژگی‌های عالی و سودمند یک پلتفرم خاص شود که بدون هیچ انگیزه‌ای مایل به معرفی آن باشد و گفتنی است که در«صندوق خانوادگی آوارد» اگر بدانید که بابت انجام این کار پاداش خواهید گرفت، ممکن است انگیزه بیشتری برای پیشنهاد آن به بقیه داشته باشید.

وی تصریح کرد: «صندوق خاوادگی آوارد»، با هدف کنترل تورم و تامین نیاز مالی افراد در کوتاه مدت به صورت دلار طراحی شده تا ارزش پول را حفظ کند؛ به همین دلیل در صندوق آوارد مبلغ ۵۰۰۰ دلار به عنوان وام بلاعوض پرداخت می‌شود، که برنده بدون ضامن و پرداخت اقساط می تواند دریافت کند.

شاطر آقایی ادامه داد: در این صندوق، از قرعه کشی خبری نیست و طوری طراحی شده که همه اعضا، همزمان در یک زمان مشخص شانس برنده شدن دارند. شما می‌توانید با ارسال کد ریفرال برای دیگران، چندین جریان درآمدی ایجاد کنید وشخصی که برای او کد ریفرال ارسال کردید در لینک ارسالی شما ثبت نام کند.

به گفته وی، برای شرکت در این ریفرال ابتدا باید در مورد آن اطلاعات کافی داشته باشید تا به سوالات پاسخ دهید و ویژگی‌های کلیدی آن را ارتقا دهید. با در نظر گرفتن این موضوع، اولین قدم این است که در وب سایت AWARD.FAMILY ثبت نام کنید و کد ریفرال دریافت کنید. البته برخی از مردم فکر می‌کنند که برای موفقیت در ریفرال ، باید به سختی دوستان خود را متقاعد کنند، اما اینطور نیست. زیبایی ریفرال در این است که این یک توصیه از یک منبع قابل اعتماد است.

شاطر آقایی بیان داشت: همچنین تمامی اعضای صندوق می‌توانند به صورت رایگان تا پنج سال از بیمه آتیه سازان بیمه سامان استفاده کنند که شامل خدماتی از جمله ۲۰ میلیون تومان هزینه های درمان برای ۳۰ بیماری خاص و ممتاز،۴۵ میلیون تومان سرمایه فوت به دلیل حادثه و دریافت وام تا ۹۰ درصد مبلغ سپرده گذاری بدون ضامن و کاغذ بازی اداری است.

وی افزود: چه به دنبال راهی کم خطر برای کسب وام باشید و چه به سادگی می‌خواهید فعالیت‌های خود را متنوع کنید، استفاده از برنامه ریفرال «صندوق خانوادگی آوارد» ایده هوشمندانه‌ای است. همچنین بسیاری از مشاغل ارائه دهنده محصولات یا خدمات، می توانند کمپین های بازاریابی ارجاعی را برای کسب و کار پیاده سازی کنند و تقریباً محدودیتی برای آنها نمی توان متصور شد ولی با این وجود برخی از کسب و کارهایی که می توانند با اجرای استراتژی بازاریابی ارجاعی، بیشترین تأثیر را بر روی بازار داشته باشند.

Tags: صندوق خانگی آواردصندوق وام خانگیکارشناس بازارهای مارکتینگکسب درآمدکسب درامدگیلان صدرمجتبی شاطر آقایی زادهوام خانگیوام ریفرال مارکتینگ

نوشته مشابه

از هشدار گذشتیم؛ حالا نوبت مطالبه است

از هشدار گذشتیم؛ حالا نوبت مطالبه است

by shahed
۲۰ آبان ۱۴۰۴
0

اختصاصی/ گیلان صدر: روز گذشته سخنگوی کمیسیون بهداشت مجلس گفت: «یک نوبت تزریق داروی سرطانی به یک میلیارد و هشتصد میلیون تومان رسیده است.» رسانه‌ها عدد را پخش کردند، اما هیچ‌کس نگفت چرا باید یک انسان برای زنده ماندن چنین بهایی بدهد؟ ما در گیلان البته نیازی به عدد نداریم؛...

بیست‌سالگی فاضلاب آستارا و وعده‌ی «تا پایان سال»

بیست‌سالگی فاضلاب آستارا و وعده‌ی «تا پایان سال»

by shahed
۱۸ آبان ۱۴۰۴
0

اخنصاصی/گیلان صدر: خبرها همیشه تکراری‌اند، فقط تاریخ‌شان عوض می‌شود. روز گذشته هم معاون فنی آبفای گیلان گفته: «تا پایان سال جاری مشکل فاضلاب آستارا رفع می‌شود.» جمله‌ای که هر چند سال یک‌بار در رسانه‌ها منتشر می‌شود، با همان ساختار، فقط با اسمِ مسئول جدید. پروژه فاضلاب آستارا، طبق آرشیو رسمی...

آیا مدیر محکوم با نفوذ سیاسی پشت پرده مصون از اجرای قانون مانده است؟

آیا مدیر محکوم با نفوذ سیاسی پشت پرده مصون از اجرای قانون مانده است؟

by shahed
۱۵ آبان ۱۴۰۴
0

اختصاصی/ گیلان‌صدر: در مرداد ۱۴۰۴، شعبه دوازدهم دادگاه تجدیدنظر استان گیلان رأی مهمی صادر کرد؛ بر اساس این حکم قطعی و لازم‌الاجرا، یکی از مدیران منتسب به یکی از نمایندگان با‌تجربه فعلی مجلس به جرم سوءاستفاده از موقعیت شغلی به پنج سال انفصال از خدمات دولتی محکوم شد. در متن...

ضرورت اعلام وضعیت اضطراری سلامت در گیلان

ضرورت اعلام وضعیت اضطراری سلامت در گیلان

by shahed
۱۴ آبان ۱۴۰۴
0

اختصاصی/ گیلان‌صدر: گیلان در وضعیت خطرناک است؛ نه بحران، بلکه فاجعه‌ای گسترده در حال وقوع. سرطان دیگر برای این استان تنها یک بیماری نیست؛ یک واقعیت روزمره است. بنا به گزارش‌هایی از سوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان و رسانه‌ها، استان در صدر استان‌های کشور با بیشترین شیوع سرطان‌های دستگاه گوارش...

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار

از هشدار گذشتیم؛ حالا نوبت مطالبه است

بیست‌سالگی فاضلاب آستارا و وعده‌ی «تا پایان سال»

آیا مدیر محکوم با نفوذ سیاسی پشت پرده مصون از اجرای قانون مانده است؟

ضرورت اعلام وضعیت اضطراری سلامت در گیلان

زباله‌گردی؛ نماد پیشرفت یا شرم ملی؟

صدور قرار مجرمیت برای یکی از شهرداران غرب گیلان

وقتی درخواست عدالت در گیلان به تهران فرستاده شد

دوندگی میان شیفت و خستگی؛ پرستار در گیلان با غریزه بقا دوام می‌آورد

بحرانِ درمان یا بحرانِ مدیریت؟/ بحرانی که با یک گزارش رسانه‌ای حل شد!

بازگشت چهره‌ مسئله‌دار به شهرداری رشت

پورسینا؛ قلبی که دانشگاه رهایش کرد

ابهامات و تخلفات عامدانه در معاونت فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی گیلان

اخبار پربازدید

صادقی خمامی، مدیر عاملی که قانون را دور زد!

صادقی خمامی، مدیر عاملی که قانون را دور زد!

۲۷ مهر ۱۴۰۴
آیا مدیر محکوم با نفوذ سیاسی پشت پرده مصون از اجرای قانون مانده است؟

آیا مدیر محکوم با نفوذ سیاسی پشت پرده مصون از اجرای قانون مانده است؟

۱۵ آبان ۱۴۰۴
ادعای بی پایه و اساس معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی گیلان؛ از توهم رضایتمندی تا واقعیت اعتراضات

ادعای بی پایه و اساس معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی گیلان؛ از توهم رضایتمندی تا واقعیت اعتراضات

۲۷ مهر ۱۴۰۴
بازگشت چهره‌ مسئله‌دار به شهرداری رشت

بازگشت چهره‌ مسئله‌دار به شهرداری رشت

۳ آبان ۱۴۰۴
ابهامات و تخلفات عامدانه در معاونت فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی گیلان

ابهامات و تخلفات عامدانه در معاونت فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی گیلان

۲۹ مهر ۱۴۰۴
سال‌ها مسئولیت بدون صلاحیت و  نهادهای نظارتی در سکوت/رییس دانشگاه تماشاگر بی‌قانونی یا شریک آن؟

سال‌ها مسئولیت بدون صلاحیت و نهادهای نظارتی در سکوت/رییس دانشگاه تماشاگر بی‌قانونی یا شریک آن؟

۲۱ مهر ۱۴۰۴

اخبار پر اشتراک

  • راه اندازی سامانه نوبت دهی تلفن همراه در مراکز درمانی تامین اجتماعی گیلان

    راه اندازی سامانه نوبت دهی تلفن همراه در مراکز درمانی تامین اجتماعی گیلان

    1797 shares
    Share 719 Tweet 449
  • مسئولان استان پاسخگو باشند/نهاد صادر کننده مجوز خانه عفاف فخر در گیلان کیست؟

    1659 shares
    Share 664 Tweet 415
  • اولین مرکز اختلالات اُتیسم استان با سرمایه گذاری بخش خصوصی در رشت افتتاح شد

    1419 shares
    Share 568 Tweet 355
  • هشدار در خصوص خطر اپلیکیشن لایکی برای نوجوانان/در لایکی هیچ مرز اخلاقی مشخصی وجود ندارد

    1290 shares
    Share 516 Tweet 323
  • شرح فاجعه؛ نامهٔ آسیا ابتهاج به مسعود بهنود

    1264 shares
    Share 506 Tweet 316

گیلان صدر

دسترسی سریع

  • درباره ما
  • تماس با ما

شبکه های اجتماعی

کلیه حقوق مادی و معنوی مطالب این پایگاه خبری_تحلیلی محفوظ میباشد.

استفاده از مطالب با ذکر منبع بلا مانع میباشد . انتشار مطالب به معنی تایید محتوای آنها نیست |  سئو کیورد

No Result
View All Result
  • خانه
  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • سلامت
  • فرهنگی
  • پرونده ویژه
  • یادداشت
  • طنز
  • سایر رسانه ها

eRasaneh_Trustseal(82722, true);

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In