• درباره ما
  • تماس با ما
شنبه, آبان ۳, ۱۴۰۴
  • Login
  • خانه
  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • سلامت
  • فرهنگی
  • پرونده ویژه
  • یادداشت
  • طنز
  • سایر رسانه ها
No Result
View All Result
گیلان صدر
No Result
View All Result

خدمات رسانی ۲۵۰ نفر به مسافرین نوروزی منطقه آزاد انزلی

۱۴ فروردین ۱۴۰۳
in اخبار ادارات, اسلایدشو, اقتصادی
0
خدمات رسانی ۲۵۰ نفر به مسافرین نوروزی منطقه آزاد انزلی

به گزارش گیلان صدر و به نقل از مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی،با تمهیدات صورت گرفته از سوی ستاد هماهنگی گردشگری و خدمات سفر این منطقه حدود ۲۵۰ نفر از پرسنل خدمات رسان درون و بیرون سازمانی در بخش های مختلف به گردشگران نوروز رمضانی ۱۴۰۳ خدمات ارائه کردند.

نکته جالب توجه رویکرد خدمات رسانی سازمان منطقه آزاد انزلی در سالجاری،حضور تمام وقت مدیریت عالی سازمان، به عنوان رییس ستاد هماهنگی گردشگری و خدمات سفر، جهت راهبری و نظارت میدانی بر عملکرد و نحوه خدمات رسانی به گردشگران نوروزی بود.

براین اساس همکاران معاونت فنی-عمرانی و مدیریت شهرسازی با محوریت مدیریت پشتیبانی سازمان و پیمانکاران، از نیمه بهمن ماه سال گذشته افزایش و بهسازی زیرساخت های لازم را در اولویت کاری قرار دادند‌. این مهم در قالب هایی چون گسترش فضای پارکینگ ها، نوسازی مبلمان شهری، بهسازی و نصب نمادهای حجمی مناسبتی این ایام، زیباسازی محیط و فضای سبز، بهسازی شبکه روشنایی و نورپردازی منطقه صورت گرفت و طی ایام تعطیلات نوروزی نیز تداوم داشت.

از سوی دیگر پرسنل حراست فیزیکی سازمان با همکاری پلیس راه و راهور مدیریت ترافیک فاز تجارت و گردشگری و مسیرهای مواصلاتی منطقه با شهرهای همجوار را به صورت شبانه روزی انجام دادند تا در مقاطع شلوغی حضور مسافرین نوروزی، گردشگران زمان کمتری را در ترافیک سپری نمایند.

بنابراین گزارش فعالیت ۲۴ ساعته نیروهای امداد و نجات و ایمنی از مهمترین محورهای فعالیت اعضای ستاد هماهنگی گردشگری و خدمات سفر منطقه آزاد انزلی به منظور حفظ ایمنی و سلامت مسافرین است که از سوی پرسنل مراکز آتش نشانی و اورژانس منطقه ارائه گردید.

مرکز ثقل خدمات رسانی به گردشگران در ایام نوروز، مدیریت فرهنگی،اجتماعی، گردشگری بود که در قالب جانشینی رییس و دبیرخانه ستاد، مسئولیت هماهنگی میان اعضاء، پیگیری و نظارت بر خدمات رسانی واحد‌های گردشگری و تفریحی منطقه را به صورت تمام وقت بر عهده داشت. به مجموعه های خدمات رسان فوق باید مدیریت های معاونت توسعه مدیریت به ویژه مدیریت پشتیبانی، شرکت توسعه سرمایه گذاری منطقه یا تمرکز بر میزبانی رویدادهای نمایشگاهی و کنسرت های موسیقی و همچنین مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل سازمان را نیز اضافه کرد.

آخرین عضو ارائه دهنده خدمات در ستاد هماهنگی گردشگری و خدمات سفر منطقه آزاد انزلی، همکاران معاونت اقتصادی منطقه است که در راستای پاسخگویی به سئوالات گردشگران جهت راهنمایی و مشاوره های سرمایه گذاری در ستاد حضور پیدا کردند.

در این میان نظارت بر اجرای قانون و مقررات در قالب فعالیت گروههای پایش و نظارت میدانی بر رعایت قیمت و سلامت کالاها توسط مدیریت های بازرگانی و غذا و دارو سازمان با مشارکت تشکل های بخش خصوصی منطقه صورت گرفت.

لازم به ذکر است هر روز از دوران تعطیلات نوروزی یکی از معاونین و مدیران سازمان به عنوان رییس کشیک و نماینده ویژه مدیرعامل، مدیریت ستاد هماهنگی گردشگری و خدمات سفر منطقه آزاد انزلی را عهده داشتند. بنابراین گزارش نیروی انتظامی و دریابانی، گمرک، شبکه بانکی، بیمه ای و اعضای دو تشکل بخش خصوصی منطقه در تعطیلات نوروزی به عنوان عضوی از ستاد به خدمات رسانی پرداختند.

Tags: خدمت رسانی به مسافران نوروزیگیلان صدرمنطقه آزاد انزلی

نوشته مشابه

پورسینا؛ قلبی که دانشگاه رهایش کرد

پورسینا؛ قلبی که دانشگاه رهایش کرد

by shahed
۱ آبان ۱۴۰۴
0

اختصاصی/ گیلان صدر/ مهتا صدری: در گیلان، اگر کسی استخوانش بشکند، آخرش راهش به پورسینا می‌افتد. تنها سانتر تروما و ارتوپدی استان؛ همان جایی که از تصادف جاده فومن گرفته تا سقوط از داربست در لاهیجان، همه در نهایت باید بیایند همین‌جا — به امید یک جراحی ارزان و دولتی...

ابهامات و تخلفات عامدانه در معاونت فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی گیلان

ابهامات و تخلفات عامدانه در معاونت فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی گیلان

by shahed
۲۹ مهر ۱۴۰۴
0

اختصاصی/ گیلان صدر: به نظر می‌رسد معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، این روزها عامدانه قانون را دور می‌زند. همان معاونتی که حدود یکسال پیش؛ در مراسم معارفه عبدالله عموزاد، دکتر فردین مهرابیان در مقام معاون فرهنگی و دانشجویی، آن را «الگوی قانون‌مداری و صیانت از حقوق بیت‌المال»...

ادعای بی پایه و اساس معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی گیلان؛ از توهم رضایتمندی تا واقعیت اعتراضات

ادعای بی پایه و اساس معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی گیلان؛ از توهم رضایتمندی تا واقعیت اعتراضات

by shahed
۲۷ مهر ۱۴۰۴
0

دو سال پس از ادعای فردین مهرابیان درباره «رضایت دانشجویان»، شواهد میدانی و اعتراضات در خوابگاه‌ها، تغذیه و خدمات رفاهی نشان می‌دهد که آن ادعا چیزی جز تبلیغات بی مصرف نبوده است. اختصاصی/گیلان صدر: در بررسی اخبار رسمی منتشرشده از سوی پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان (وب‌دا)، به مراسم...

صادقی خمامی، مدیر عاملی که قانون را دور زد!

صادقی خمامی، مدیر عاملی که قانون را دور زد!

by shahed
۲۷ مهر ۱۴۰۴
0

کارمند توانیر چطور بدون استعفا مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان شده و میلیاردها تومان را امضا می‌کند؟ اختصاصی/ گیلان صدر : پس از افشاگری گیلان‌صدر درباره تخلفات آشکار در شرکت توزیع برق گیلان، همچنان مدیرعامل این شرکت، دکتر صادقی خمامی، به کار خود ادامه می‌دهد — بدون هیچ‌گونه برخورد یا...

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار

پورسینا؛ قلبی که دانشگاه رهایش کرد

ابهامات و تخلفات عامدانه در معاونت فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی گیلان

ادعای بی پایه و اساس معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی گیلان؛ از توهم رضایتمندی تا واقعیت اعتراضات

صادقی خمامی، مدیر عاملی که قانون را دور زد!

چهرهٔ ظاهراً ارزشی، تهدیدِ واقعی!

گیلان، صدرنشین فساد؛ بازرسی سرگرم گزارش‌ سازی

گام اول شهر هوشمند رشت؟ پلاک‌کوچی!

سال‌ها مسئولیت بدون صلاحیت و نهادهای نظارتی در سکوت/رییس دانشگاه تماشاگر بی‌قانونی یا شریک آن؟

«یُفسِدون فی الأرض…» و ما هنوز از خود می‌پرسیم: چه شد که امنیت، به ابزار تهدید و کنترل بدل شد؟

برگزاری رویداد هنری با موضوع پسماند توسط شهرداری لاهیجان

تحقیق و تفحصی که گم شد؛ موکب خدام‌العتره و سکوت مدیریت شهری

سی‌ودو سال تلاش، چند رکعت نتیجه؟

اخبار پربازدید

افشاگری گیلان‌صدر: مدیرعاملی که قانون نمی‌شناسد و میلیاردها تومان زیر امضاهای بدون اعتبار+ مستندات

افشاگری گیلان‌صدر: مدیرعاملی که قانون نمی‌شناسد و میلیاردها تومان زیر امضاهای بدون اعتبار+ مستندات

۸ مهر ۱۴۰۴
شش سال سکوت مدعی‌العموم؛ رودخانه‌ها، تالاب و سراوان همچنان قربانی

شش سال سکوت مدعی‌العموم؛ رودخانه‌ها، تالاب و سراوان همچنان قربانی

۶ مهر ۱۴۰۴
سال‌ها مسئولیت بدون صلاحیت و  نهادهای نظارتی در سکوت/رییس دانشگاه تماشاگر بی‌قانونی یا شریک آن؟

سال‌ها مسئولیت بدون صلاحیت و نهادهای نظارتی در سکوت/رییس دانشگاه تماشاگر بی‌قانونی یا شریک آن؟

۲۱ مهر ۱۴۰۴
صادقی خمامی، مدیر عاملی که قانون را دور زد!

صادقی خمامی، مدیر عاملی که قانون را دور زد!

۲۷ مهر ۱۴۰۴
ادعای بی پایه و اساس معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی گیلان؛ از توهم رضایتمندی تا واقعیت اعتراضات

ادعای بی پایه و اساس معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی گیلان؛ از توهم رضایتمندی تا واقعیت اعتراضات

۲۷ مهر ۱۴۰۴
ابهامات و تخلفات عامدانه در معاونت فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی گیلان

ابهامات و تخلفات عامدانه در معاونت فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی گیلان

۲۹ مهر ۱۴۰۴

اخبار پر اشتراک

  • راه اندازی سامانه نوبت دهی تلفن همراه در مراکز درمانی تامین اجتماعی گیلان

    راه اندازی سامانه نوبت دهی تلفن همراه در مراکز درمانی تامین اجتماعی گیلان

    1792 shares
    Share 717 Tweet 448
  • مسئولان استان پاسخگو باشند/نهاد صادر کننده مجوز خانه عفاف فخر در گیلان کیست؟

    1659 shares
    Share 664 Tweet 415
  • اولین مرکز اختلالات اُتیسم استان با سرمایه گذاری بخش خصوصی در رشت افتتاح شد

    1419 shares
    Share 568 Tweet 355
  • هشدار در خصوص خطر اپلیکیشن لایکی برای نوجوانان/در لایکی هیچ مرز اخلاقی مشخصی وجود ندارد

    1287 shares
    Share 515 Tweet 322
  • شرح فاجعه؛ نامهٔ آسیا ابتهاج به مسعود بهنود

    1263 shares
    Share 505 Tweet 316

گیلان صدر

دسترسی سریع

  • درباره ما
  • تماس با ما

شبکه های اجتماعی

کلیه حقوق مادی و معنوی مطالب این پایگاه خبری_تحلیلی محفوظ میباشد.

استفاده از مطالب با ذکر منبع بلا مانع میباشد . انتشار مطالب به معنی تایید محتوای آنها نیست |  سئو کیورد

No Result
View All Result
  • خانه
  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • سلامت
  • فرهنگی
  • پرونده ویژه
  • یادداشت
  • طنز
  • سایر رسانه ها

eRasaneh_Trustseal(82722, true);

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In