درخواست های سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان در دیدار با معاون آموزشی وزیر بهداشت

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان در نشست مشترک با معاون آموزشی وزیر بهداشت، خواستار توجه ویژه وزارت خانه متبوع جهت فراهم کردن زمینه لازم برای توسعه نظام آموزش و همچنین افزایش ظرفیت‌ها برای جذب دانشجویان خارجی شد.

گیلان صدر: دکتر محمدتقی آشوبی-سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان با حضور در وزارت بهداشت، با دکتر ابوالفضل باقری‌فر – معاون آموزشی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دیدار و گفت‌وگو کرد.

دکتر آشوبی در نشست مشترک با معاون آموزشی وزیر بهداشت، ضمن تبیین آخرین وضعیت نظام آموزشی دانشگاه علوم پزشکی گیلان ، خواستار توجه وزارت متبوع مبنی بر ایجاد محیط آموزشی مبتنی بر استانداردهای آموزش پزشکی و آموزش‌های جامعه محور شد.
دکتر آشوبی به موقعیت ژئوپولتیکی گیلان در منطقه اشاره کرد و خواستار توجه وزارت بهداشت به ویژه معاونت آموزشی برای افزایش ظرفیت جذب دانشجویان خارجی و خلق ثروت با ارزآوری آن‌ها شد.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان همچنین با اشاره به افزایش ظرفیت پذیرش تخصص‌های پزشکی در کشور، زیرساخت‌های آموزشی دانشگاه علوم پزشکی گیلان را نامتناسب با ظرفیت ایجاد شده دانست و از معاون آموزشی وزیر خواست تا با حمایت‌های خود سطح نظام آموزشی استان را ارتقاء ببخشد.
توسعه رشته‌های بین رشته‌ای در گیلان به ویژه با مشارکت سایر دانشگاه‌ها مبتنی بر نیاز جامعه از دیگر محورهایی بود که سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان در نشست مشترک با معاون آموزشی وزیر بهداشت مطرح و پیگیری کرد.

نوشته مشابه

تمام تلاش‌ها برای کاهش رنج بیماران خاص و صعب‌العلاج به کار گرفته شود

تمام تلاش‌ها برای کاهش رنج بیماران خاص و صعب‌العلاج به کار گرفته شود

رئیس دانشگاه علوم پزشکی در جلسه کارگروه استانی صندوق بیماری‌های خاص و صعب‌العلاج گیلان با تأکید بر تلاش همه‌جانبه در حمایت از بیماران خاص و صعب‌العلاج، گفت: باید تمام تلاش خود را به کار گرفت تا رنج بیماری برای بیماران صعب‌العلاج و خاص، تشدید نشود. به گزارش گیلان صدر: صندوق...

جشن های نوروزی با حرکت کاروان المان های نوروزی شهرداری لاهیجان آغاز شد

جشن های نوروزی با حرکت کاروان المان های نوروزی شهرداری لاهیجان آغاز شد

جشن های نوروزی با حرکت کاروان المان های نوروزی شهرداری لاهیجان آغاز شد. به گزارش گیلان صدر و به نقل از اداره ارتباطات و اموربین الملل شهرداری لاهیجان، این کاروان شامل المان های نوروزی صبح روز دوشنبه در سطح شهر لاهیجان به حرکت درآمدند و مورد استقبال شهروندان قرار گرفتند....

نگاه منطقه‌ای و تمرکز بر واقعیت‌ها؛ شرط تحقق توسعه

نگاه منطقه‌ای و تمرکز بر واقعیت‌ها؛ شرط تحقق توسعه

قاسم رضائیان، رئیس اتاق رشت در یادداشتی ضمن تأکید بر واقع‌گرایی و هماهنگی برای تحقق توسعه، نگاه منطقه‌ای و تمرکز بر واقعیت‌ها و آمار دقیق را از شروط رسیدن به توسعه عنوان کرد. دوره دهم هیات نمایندگان اتاق ایران تقریباً با برنامه هفتم توسعه مصادف شده که این تقارن، فرصت...

سرای تجاری ایرانیان در آستراخان روسیه متعلق به اتاق بازرگانی ایران است

سرای تجاری ایرانیان در آستراخان روسیه متعلق به اتاق بازرگانی ایران است

به گزارش گیلان صدر و به نقل از مدیریت روابط عمومی اتاق بازرگانی گیلان: استان گیلان دارای ظرفیت های ارزشمندی بوده و بیش از یک قرن با اتحاد جماهیرشوری سابق و فدراسیون روسیه کنونی دارای روابط تجاری می باشد . استان گیلان با داشتن ظرفیت های زیرساخت لجستیکی دریایی و...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار

اخبار پربازدید

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.