ضرورت مدیریت هوشمند مصرف برق

گیلان‌صدر: این جلسات به منظور جلوگیری از اتلاف وقت و هزینه بصورت ویدئوکنفراس با حضور تمامی امورهای تابعه برگزار می‌شود و در این نشست، امورهای توزیع برق چهار رشت، ماسال و املش به ارائه گزارش عملکرد خود پرداختند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان در این جلسه اظهار داشت: افزایش همگرایی و همفکری، استفاده از تجربیات موفق امورهای توزیع برق از مهمترین اهداف این جلسات است و مصوبات آن باید بصورت جدی پیگیری و بصورت دوره‌ای گزارش شود.

وی اذعان داشت: به طبع هر دستگاه خدمت رسان با چالش‌هایی مواجه است و ضروری است امورهای اجرایی چالش‌های اصلی و اساسی خود که نقش مهمی در تامین رضایت مردم دارد را در اولویت اجرا قرار دهند.

رئیس هیئت مدیره شرکت توزیع برق گیلان افزود: تبیین سیاست‌های ستادی و پیگیری اجرای آن‌ها، جلوگیری از انحراف معیار و رصد و پایش عملکرد امورها جز اهداف اصلی این شرکت در خلال برگزاری این جلسات است.

مهدیزاده گفت: برخورد مناسب با مشترکین و پاسخگویی صحیح به آن‌ها درخواست اصلی ما از امورهای اجرایی می‌باشد زیرا با توجه به برخی نقصان‌های موجود، تکریم ارباب رجوع در جلب رضایت مشترکین ضروری و حیاتی است.

وی بر هوشمندسازی و کنترل‌پذیری مشترکین تاکید کرد و افزود: با توجه به شرایط صنعت برق، اعمال مدیریت مصرف برق هوشمند کاملا مورد نیاز است و تمامی امورهای تابعه شرکت باید تلاش وافری را در این خصوص اعمال کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گیلان در ادامه به سامانه برق من اشاره و تاکید کرد: مشترکان برق با نصب اپلیکیشن برق من و ورود به این سامانه می‌توانند گزینه «انتخاب پله مصرف» را برگزیده و پله مصرفشان را تعیین کنند و با مراجعه به گزینه قبض، جزئیات قبض الکترونیک دوره قبل خود را مطالعه کرده و بر مبنای آن نسبت به انتخاب پله دوره آتی خود تصمیم‌گیری کرده و علاوه بر امکان پرداخت آنلاین صورتحساب از تمامی خدمات شرکت توزیع نیروی برق گیلان بصورت غیرحضوری بهره‌مند شوند.

گفتنی است در این نشست معاونین، سرپرست توزیع برق شهرستان رشت و جمعی از مدیران ستادی شرکت نقطه نظرات حوزه کاری خود در باب موضوعاتی همچون گذر از پیک تابستان، جلوگیری از سرقت سیم، تکریم ارباب رجوع، وصول مطالبات، احداث شبکه باکابل خودنگهدار و برکناری شبکه فرسوده و مدیریت هزینه‌ها باتوجه به بودجه انقباضی از سوی وزارت نیرو بیان کردند و مدیران و کارکنان امورهای توزیع برق چهار رشت، ماسال و املش نیز به ارائه عملکرد، برنامه‌های آتی و تشریح چالش‌های خدمت‌رسانی پرداختند.

نوشته مشابه

سال ۱۴۰۴، نقطه عطفی برای جذب سرمایه‌ گذار در شهر رشت خواهد بود

سال ۱۴۰۴، نقطه عطفی برای جذب سرمایه‌ گذار در شهر رشت خواهد بود

جلسه‌ای با محوریت تعیین تکلیف قراردادها و پروژه‌های در دست اقدام بخش سرمایه گذاری، با حضور دکتر رحیم شوقی شهردار رشت، جمعی از معاونین، مدیران مناطق و مدیران سازمان‌ها برگزار شد به گزارش گیلان صدر؛ رحیم شوقی شهردار رشت با اشاره به نام‌گذاری سال ۱۴۰۴ به‌عنوان «سال سرمایه‌گذاری» از سوی مقام...

برگزاری رویداد فرهنگی ورزشی كاپیتان

برگزاری رویداد فرهنگی ورزشی كاپیتان

به گزارش گیلان صدر و به نقل از مدیریت روابط‌عمومی و امور بین‌الملل هم‌زمان با سالگرد درگذشت بازیکن افسانه‌ای تاریخ فوتبال گیلان و کشور، و نخستین کاپیتان شهرستانی تیم ملی فوتبال ایران، مرحوم سیروس قایقران، حوزه فرهنگی، اجتماعی و گردشگری این سازمان با همکاری و هیئت‌های ورزشی منطقه، اقدام به...

آغاز عملیات لایروبی اسکله مارینا بعد از رکوددرراستای کمک به فعالین اقتصادی

آغاز عملیات لایروبی اسکله مارینا بعد از رکوددرراستای کمک به فعالین اقتصادی

به گزارش گیلان صدر و به نقل از مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی؛ سید ابراهیم میرحسینی، معاون عمرانی و زیربنایی سازمان از آغاز عملیات لایروبی اسکله مارینا بعد از رکود شش ساله فعالیت های این مجموعه زیرساختی خبر داد و اظهار داشت: رسوب ایجاد...

ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به حدود ۲۴۴ هزار نفر در طرح نوروزی گیلان

ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به حدود ۲۴۴ هزار نفر در طرح نوروزی گیلان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان، در نخستین نشست هیئت رییسه دانشگاه از خدمات گسترده ارائه‌شده در ایام نوروز ۱۴۰۴ خبر داد و گفت: با تلاش‌های کادر بهداشت، درمان و فوریت‌های پزشکی در نوروز امسال به ۲۴۳ هزار و ۹۲۷ نفر خدمات سلامت محور ارائه شد. به گزارش گیلان صدر و...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار

اخبار پربازدید

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.