همزمان با چهل سالگی انقلاب اسلامی؛ جشنواره نقاشی «چهل سال عزت درخت انقلاب» در رشت برگزار می‌شود

مهیار فتحی پور، مدیر روابط عمومی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان گیلان با اشاره به برگزاری جشنواره نقاشی “چهل سال عزت درخت انقلاب”، گفت: در این جشنواره کاغذهایی با طرح برگ درخت در اختیار دانش آموزان قرار می گیرد که آنها می بایست این برگ ها را رنگ آمیزی کنند.

فتحی پور ادامه داد: رنگ آمیزی این برگ ها بر اساس رنگ های معین شده می باشد که هر کدام نماینگر یکی از شاخصه های انقلاب می باشد.

مدیر روابط عمومی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان گیلان، افزود: در واقع دانش آموزان می بایست با پاسخ به این سوال که کدام شاخصه انقلاب در نظرشان بیشتر به ایران اسلامی عزت داده است، طبق رنگ گزینه مورد نظر برگ موجود در کاغذ را نقاشی کنند.

وی، با بیان اینکه برگه های نقاشی بین مدارس رشت توزیع گردیده است، خاطرنشان کرد: دانش آموزان پس از رنگ آمیزی و برش کادر دور برگ، آن را در روز راهپیمایی به درخت موجود در غرفه اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان واقع در محل تجمع پایانی راهپیمایی نصب خواهند نمود.

مدیر روابط عمومی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان گیلان، ادامه داد: به تمامی افرادی که برگ نقاشی خود را به غرفه اتحادیه تحویل نمایند، هدیه خواهند گرفت.

وی همچنین از برگزاری پویش ملی و جشنواره آدمک سازی و دست سازه راهپیمایی «پنبه دانه» خبر داد و گفت: طی آن دانش آموزان با مفاهیم به دست آورده از متن بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با بسیجیان در ورزشگاه آزادی، دست سازه و آدمک هایی را آماده کرده و در راهپیمایی به نمایش می گذارند.

فتحی پور تصریح کرد: دانش آموزان می توانند با ارسال تصاویر مربوط به این دست سازه ها از طریق پیام رسان سروش و یا بله به نام کاربری @panbe_daneh و یا رایانامه [email protected] در این جشنواره شرکت کنند.

نوشته مشابه

دیدار مدیرعامل شرکت سهامی سفیدرود با شهردار رشت پیرامون اجرای فاز اول رینگ ۹۰ متری

دیدار مدیرعامل شرکت سهامی سفیدرود با شهردار رشت پیرامون اجرای فاز اول رینگ ۹۰ متری

مدیرعامل شرکت سهامی کشاورزی و دامپروری سفیدرود با شهردار رشت پیرامون اجرای فاز اول رینگ ۹۰ متری و با هدف ایجاد همکاری های مشترک دیدار کرد. به گزارش گیلان صدر: صبح شنبه با هدف ایجاد همکاری های مشترک «مرتضی پیر اولیا» مدیرعامل شرکت سهامی کشاورزی و دامپروری سفیدرود با «رحیم...

انعقاد تفاهم‌نامه احداث زباله‌سوز در بندرکیاشهر

انعقاد تفاهم‌نامه احداث زباله‌سوز در بندرکیاشهر

,شهردار کیاشهر از انعقاد تفاهم‌نامه احداث زباله‌سوز کوچک‌مقیاس توسط شهرداری بندر کیاشهر و شرکت فناوران زمین‌پاک خبر داد. به گزارش گیلان صدر: «مرتضی عاطفی» شهردار کیاشهر از احداث زباله‌سوز در این شهر بندری خبر داد و ضمن توضیح انجام تست اولیه این دستگاه در تهران اظهار کرد: نصب و راه‌اندازی...

آغاز به کار رسمی اجرای فیبر نوری در بندر کیاشهر

آغاز به کار رسمی اجرای فیبر نوری در بندر کیاشهر

«مرتضی عاطفی» شهردار: بندر کیاشهر جزو ده شهر اول گیلان در پروژه اجرای فیبر نوری استان است. اجرای فیبر نوری گامی مهم و عملیاتی برای مبدل شدن به شهر هوشمند خواهد بود. به‌گزارش گیلان صدر: اجرای فیبر نوری در این شهر بندری، با حضور مدیر کل ارتباطات استان گیلان، فرماندار...

شهردا‎ر لاهیجان از اعلام فراخوان سیزدهمین دوره جشنواره تئاتر خیابانی شهروند خبر داد

شهردا‎ر لاهیجان از اعلام فراخوان سیزدهمین دوره جشنواره تئاتر خیابانی شهروند خبر داد

به گزارش گیلان صدر و به نقل از اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری لاهیجان، رضا زنده دل در گفت و گویی افزود: شهرداری و شوراي اسلامی شهر لاهيجان با مشاركت اداره كل هنرهای نمايشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامی گيلان و انجمن...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار

اخبار پربازدید

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.