گیلان ۷۶ درصد مشترک خانگی و ۴ درصد مشترک صنعتی دارد

مهدیزاده گفت: در استان گیلان ۷۶ درصد مشترکان در تعرفه خانگی هستند که ۴۹ درصد مصرف برق کل استان را به خود اختصاص می‌دهند و ۴ درصد مشترک صنعتی در گیلان داریم که ۱۷ درصد مصرف برق کل استان مربوط به این بخش می‌باشد.

گیلان صدر: حضور در ستاد شرکت و تشکیل جلسه با مدیرعامل و معاونین شرکت توزیع برق استان گیلان برنامه پایانی حمیدرضا پیرپیران معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر طی سفر یکروزه به گیلان بود.

طی این نشست پیرپیران عملکرد مناسب صنعت برق در ایام پرباری شبکه را یک سرمایه ارزشمند و مایه افتخار صنعت برق دانست و ابراز امیدواری کرد: صنعت برق با ثبت یک رکورد مناسب، پیک تابستان امسال را با موفقیت پشت سرگذاشتیم.

وی افزود: قدرشناسی و اظهار لطف مسئولان و مردم عزیز نسبت به عملکرد صنعت برق، بزرگترین پاداش برای ما محسوب می‌شود و قطعاً در بارگاه الهی، اندوخته‌ای ارزشمند و مشوق ما برای ادامه این راه پر برکت است.

پیرپیران گفت: با توجه به وضعیت دما و احتمال افزایش بار شبکه، همچنان بخش عمده کار باقی است و هرگونه قصور می‌تواند نتایج ارزشمند حاصل شده را به تلخی بدل کند و لذا باید روند اقدامات تا آخر کار تداوم داشته باشد.

معاون هماهنگی توزیع توانیر، تجارب کسب شده مدیریت مصرف در پیک امسال را نیازمند تحلیل نقاط قوت و نقاط قابل بهبود و تدوین نقشه راه جامع برای سال‌های آتی عنوان کرد.

وی با قدردانی از تلاشگران بخش توزیع، آمادگی صنعت برق برای رویارویی با موج گرما و لزوم تداوم اجرای برنامه‌های مدیریت بار و مصرف انرژی را مورد تاکید قرار داد.

پیرپیران با اشاره به عملکرد خوب شرکت‌های توزیع در حوزه مصارف روشنایی، تکمیل ظرفیت‌ها در این حوزه را خواستار شد و بهبود مصارف روشنایی به ویژه در کارخانه‌ها و شرکت‌های دولتی و مراکز مذهبی مانند مساجد و امامزاده‌ها را مستلزم تهیه دستورالعمل دانست و بر بررسی راهکارهای تعدیل انرژی در حوزه‌های مختلف مصرف از سوی کمیته‌های بهره‌وری انرژی و کاهش تلفات تاکید کرد.

همچنین در این نشست محمدتقی مهدیزاده گفت: پایش و نظارت کامل شرایط برق در استان با هماهنگی امور دیسپاچینگ و فوریت‌های برق توسط معاونت بهره برداری و دیسپاچینگ و سایر معاونت‌های ذی ربط بصورت روزانه در حال انجام است و تمامی نیروهای عملیاتی این شرکت و حتی پیمانکاران طرف قرارداد در آماده باش ۲۴ساعته قرار دارند.

مهدیزاده در مورد هوشمندسازی و کنترل‌پذیری خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۶۰ درصد مشترکین صنعتی رویت‌پذیر هستند و به ازای رعایت الگوی مصرف به صنایع پاداش تعلق خواهد گرفت.

مدیرعامل توزیع برق گیلان با اشاره به تعیین میزان مصرف ادارات گفت: براساس توافق، ادارات موظف شدند در ساعات اداری نسبت به سال گذشته ۳۰ درصد کاهش مصرف داشته باشند و در ساعات غیر اداری نیز باید ۶۰ درصد کاهش مصرف اعمال شود و برای تحقق این مهم ۱۰۰اکیپ در استان گیلان برای پایش ادارات و دستگاه‌های اجرایی را کنترل و نظارت می‌کنند و تاکنون بالغ بر ۲۰۰ مورد اخطار قطع و چندین مرحله قطع برق ادارات پرمصرف صورت پذیرفته است.

وی گفت: در استان گیلان ۷۶ درصد مشترکان در تعرفه خانگی هستند که ۴۹ درصد مصرف برق کل استان را به خود اختصاص می‌دهند و ۴ درصد مشترک صنعتی در گیلان داریم که ۱۷ درصد مصرف برق کل استان مربوط به این بخش می‌باشد.

مهدیزاده تاکید کرد: تفاهم نامه‌های مثبت و کارآمدی با صنایع استان برقرار شده است تا همکاری لازم برای گذر از پیک تابستان صورت پذیرد که اینکار نتایج بسیار مثبت و ملموسی در مدیریت بار مصرف برق داشته است.

مدیرعامل توزیع برق گیلان همراهی مسئولین استان و مردم شریف گیلان را در کنار تلاش شبانه روزی کارکنان، جز عوامل اصلی موفقیت شرکت توزیع برق گیلان تا این مقطع از فصل پیک دانست و خواستار تدوام این موارد برای جلب رضایت مشترکین شد.

گفتنی است در این نشست جمعی از معاونین و مدیران شرکت توزیع برق گیلان حضور داشتند و عملکرد این شرکت در ایام پیک و مبحث مدیریت بار مصرفی مورد ارائه و بررسی قرار گرفت

نوشته مشابه

ضرایب دستمزد مبنای کسر حق بیمه رانندگان و کارگران ساختمانی در سال جدید اعلام شد

ضرایب دستمزد مبنای کسر حق بیمه رانندگان و کارگران ساختمانی در سال جدید اعلام شد

ضرایب دستمزد مبنای کسر حق بیمه رانندگان در سال 1403 بین 1/1 تا 1/65 برابر حداقل دستمزد ماهانه و بر اساس درون یا برون شهری بودن فعالیت و نوع وسیله نقلیه و ضرایب دستمزد برای کارگران ساختمانی بین 1/3 تا 1/9 برابر حداقل حقوق و بر مبنای سطح مهارت می...

۱۵۰ هزار نفر در نوروز امسال از خدمات سلامت‌ محور گیلان بهره بردند

۱۵۰ هزار نفر در نوروز امسال از خدمات سلامت‌ محور گیلان بهره بردند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: در نوروز امسال، 150 هزار نفر از خدمات مراکز سلامت‌ محور استان بهره بردند که حدود ۱۲ هزار خدمت در غالب بستری و جراحی بوده است. به گزارش گیلان صدر دکتر «محمد تقی آشوبی» رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان امروز در جمع خبرنگاران با...

دستمزد مبنای کسر حق‏ بیمه در سال 1403 از سوی سازمان تامین اجتماعی ابلاغ گردید

دستمزد مبنای کسر حق‏ بیمه در سال 1403 از سوی سازمان تامین اجتماعی ابلاغ گردید

حداقل دستمزد روزانه مبنای حق بیمه بیمه شدگان مشمول قانون کار و تامین اجتماعی در سال 1403 برابر دو میلیون و سیصد و هشتاد و هشت هزار و هفتصد و بیست و هشت ریال میباشد که ارقام کمک هزینه های رفاهی انگیزشی ، کمک هزینه مسکن ، پایه سنواتی نیز...

در 15 سال گذشته تعداد مستمری بگیران تحت پوشش استان 200 درصد رشد داشته است

در 15 سال گذشته تعداد مستمری بگیران تحت پوشش استان 200 درصد رشد داشته است

تعداد مستمری بگیران تامین اجتماعی گیلان به عنوان اصلی ترین گروه تعهد گیرندگان سازمانی در پانزده سال اخیر سه برابر شده است و بازنشستگان و بازماندگان بزرگترین سهم را در میزان این رشد دارا هستند . به گزارش گیلان صدر و به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی اداره...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار

اخبار پربازدید

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.