ادامه روند پایدار سازی شبکه های توزیع برق در گیلان

طی آیینی با حضور جمعی از مسئولین استان و شرکت توزیع نیروی برق گیلان طرح جهادی تبدیل شبکه فرسوده سیمی به کابل خودنگهدار در روستای جیره سر چوکام از توابع شهرستان خمام اجرا شد.

گیلان صدر:محمد اسماعیل هنرمند مدیر عامل توزیع نیروی برق گیلان در این آیین گفت: امروز و در ادامه تلاش ها برای پایدار سازی شبکه های توزیع برق استان، ۲۵۰۰ متر شبکه مسی فرسوده در روستای جیره سر چوکام شهرستان خمام با اعتباری معادل ۲۰۰۰ میلیون ریال به کابل خودنگهدار تبدیل شد.

وی خاطرنشان کرد: در اجرای این طرح ۲۵ نفر از همکاران، ۶ اکیپ عملیاتی با ۱۱ خودروی سبک و سنگین معادل ۱۰۰ نفر ساعت به فعالیت پرداختند.

مدیرعامل توزیع برق گیلان تاکید کرد: در شهرستان خمام از ابتدای سال و در راستای اجرای طرح مذکور،  ۱۰٫۵ کیلومتر شبکه فرسوده با اعتباری به مبلغ ۸۵۰۰ میلیون ریال به کابل خودنگهدار تبدیل شده است.

وی افزود: از آغاز سال گذشته به منظور پایداری شبکه و تامین انرژی برق مشترکین در سطح گیلان طرح جهادی تبدیل شبکه فرسوده مسی به کابل خودنگهدار در حال اجرا می باشد.

هنرمند اظهار داشت: در فاز اول اجرای این طرح ۱۰۰۰ کیلومتر شبکه فرسوده با صرف هزینه ۱۲۰ میلیارد تومان به کابل خود نگهدار مجهز شد و در فاز دوم نیز ۱۰۰۰ کیلومتر دیگر با اعتبار ۱۴۰ میلیارد تومان در گیلان آغاز شده است.

مدیر عامل ضمن تشکر از صبر و شکیبایی مشترکین تصریح کرد: با توجه به شرایط ویژه امسال در صنعت برق از جمله بروز خشکسالی و کمبود بارش ها، افزایش دمای زودرس، استخراج غیرمجاز رمز ارزها و عدم توازن تولید و مصرف، رعایت راهکارهای مدیریت مصرف از سوی مشترکین  از جمله تنظیم ترموستات کولر بر روی دمای آسایش (۲۵ درجه به بالا) و عدم استفاده از وسایل پرمصرف برق در ساعت اوج مصرف به صنعت برق جهت تامین برق پایدار کمک شایانی می کنند.

وی در همین راستا  به پویش مردمی مدیریت کولرها اشاره و خاطرنشان کرد: مردم شریف استان بین ساعت ۲ تا ۳ بعد ازظهر کولرها را فقط به مدت ۱۵ دقیقه خاموش کنند تا پیک مصرف کاهش یافته و همگان بتوانند از این لوازم سرمایشی در کل استان استفاده کنند.

گفتنی است در این مراسم جبار کوچکی نژاد نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی، علی اکبر جوهری معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت و آرش واقف رئیس اداره توزیع برق خمام و جمعی دیگر از مسئولان شهرستان حضور داشتند.

نوشته مشابه

شهردار لاهیجان از برگزاری رویداد ملی عکاسی با محوریت چای در این شهر خبر داد

شهردار لاهیجان از برگزاری رویداد ملی عکاسی با محوریت چای در این شهر خبر داد

شهردار لاهیجان از برگزاری رویداد ملی عکاسی با محوریت چای در این شهر خبر داد.شهردار لاهیجان از برگزاری رویداد ملی عکاسی با محوریت چای در این شهر خبر داد. به گزارش گیلان صدر و به نقل از اداره ارتباطات و اموربین الملل شهرداری لاهیجان، رضا زنده دل در گفت و...

تقویت تعاملات و اعتمادسازی بیشتر هدف اصلی نشست با شرکای اجتماعی است

تقویت تعاملات و اعتمادسازی بیشتر هدف اصلی نشست با شرکای اجتماعی است

در نشستی مشترک با حضور مدیرکل و معاون منابع بیمه ای تامین اجتماعی گیلان با اعضای هیات مدیره انجمن مدیران صنایع استان ، مهمترین دغدغه های جامعه کارفرمایی و موضوعات کاری مورد تبادل نظر قرار گرفت . به گزارش گیلان صدر و به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی...

معرفی ۲۰۰ بسته سرمایه‌گذاری جدید در اكسپو ۲۰۲۴

معرفی ۲۰۰ بسته سرمایه‌گذاری جدید در اكسپو ۲۰۲۴

دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی خبر داد: برای نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ حدود ۲۰۰ بسته‌ سرمایه‌گذاری برای پیشنهاد به سرمایه‌گذاران خارجی در حال آماده‌‌سازی است. به گزارش گیلان صدر و به نقل از مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی؛ حجت الله عبدالملکی در...

ضرورت بازسازی ساختمان های تاریخی رشت

ضرورت بازسازی ساختمان های تاریخی رشت

رئیس شورای شهر رشت با بیان اینکه معماری های بسیار زیبایی در رشت وجود دارد گفت: در شهر رشت معماری های بسیار زیبایی مربوط به ادوار گذشته وجود دارد که نشان دهنده پیشینه معماری است و تاکید داریم چنین ساختمان هایی باید بازسازی شوند. به گزارش گیلان صدر و به...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار

اخبار پربازدید

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.