انتقاد استاندار گیلان از عملکرد برخی دستگاه‌ها در حفظ املاک دولتی

استاندار گیلان با بیان اینکه مشکلات حوزه جوانان در واقع مشکلاتی عمومی به شمار می آید،توجه به مهارت افزایی برای رفع نابسامانی در حوزه جوانان را ضروری خواند.

به گزارش گیلان صدر، پیش از ظهر امروز نشست ستاد ساماندهی امور جوانان به ریاست دکتر مصطفی سالاری برگزار شد.

در این نشست سالاری با اشاره به نقش جوانان در آینده سازی کشور بر لزوم ارائه طرح های پیشنهادی در حوزه جوانان از سوی مدیران دستگاه های اجرایی و فعالان اجتماعی تاکید کرد.

وی با بیان اینکه مشکلات حوزه جوانان در واقع مشکلاتی عمومی به شمار می آید، توجه به رفع موانع در حوزه های توسعه محور را یک ضرورت برای بهبود نابسامانی در حوزه جوانان خواند.

نماینده عالی دولت در گیلان طرح خلاقانه برای بهبود وضعیت جوانان و افزایش سطح مهارت آموزی در این گروه سنی را امری مهم دانست و تصریح کرد:ایراد جویی و بیان مشکلات کاری بسیار آسان است و در جریان خدمت رسانی به یقین مشکلاتی در اجرا و ساختار وجود دارد که هر یک از افراد جامعه به سهم خود می توانند در حل آن اثرگذار باشند.

وی مسئولیت پذیری عمومی، ترویج نگاه توسعه گرا ،انسجام و هم افزایی و مطالعات موضوعی را تلاشی در مسیر بهبود مشکلات موجود در کشور دانست.

استاندار گیلان همچنین به نقش مهارت آموزی با هدف تولید و اشتغال اشاره و اظهار داشت:مدرک گرایی موجب کاهش میزان مهارت و توانمندی در جوانان شده و همین عدم توازن بین نیازمندی های بازار کار با سطح مهارتی جوانان آسیب های اجتماعی در سطح گسترده را به دنبال دارد.

سالاری خاطرنشان کرد: امروز در موضوعات مرتبط با جوانان سرفصل های آموزشی و شیوه ارائه آن تکراری و منسوخ است، لذا با توجه به دسترسی آسان و ارزان شبکه های اجتماعی، درگاه های الکترونیک و رسانه های جمعی می توان نسبت به بهبود فرایند دانش افزایی عمومی و ارائه موضوعات کاربردی گام برداشت.

وی در خصوص راه اندازی خانه جوان در گیلان، تعریف چارچوب و هدف برای اجرای فعالیت ها در این خانه را مورد تاکید قرار داد و افزود: در تامین مکان برای استقرار این مرکز با ساخت و ساز جدید به شدت مخالفم و اعتقاد دارم که تاسیسات و املاک دولتی در استان می تواند تامین کننده امکانات جدید باشد.

استاندار گیلان در پایان با انتقاد از عملکرد برخی دستگاه ها در حفظ املاک دولتی و عدم همکاری آنها برای کمک به دیگر دستگاه ها یادآور شد: بر اساس قانون تمامی املاک دستگاه های اجرایی و نهادهای دولتی متعلق به دولت و جزو حقوق عمومی است و نمی توان با عنوان ملک اختصاصی از بهره برداری مطلوب آن به نفع دولت و ملت جلوگیری کرد.

نوشته مشابه

کشف بیش از ۹۱ میلیارد ریال نوشیدنی قاچاق از انبار یک شرکت در رشت

کشف بیش از ۹۱ میلیارد ریال نوشیدنی قاچاق از انبار یک شرکت در رشت

فرمانده انتظامی گیلان از کشف حجم قابل توجهی از نوشیدنی های قاچاق به ارزش بیش از ۹۱ میلیارد ریال در بازرسی از انبار یک شرکت در شهرستان رشت خبر داد. به گزارش گیلان صدر؛ سردار عزیزالله ملکی روز چهارشنبه با تشریح پیامدهای منفی قاچاق بر اقتصاد کشور، مبارزه با قاچاق...

چینی ها از بسته های سرمایه گذاری در منطقه آزاد انزلی استقبال کردند

چینی ها از بسته های سرمایه گذاری در منطقه آزاد انزلی استقبال کردند

یک هیئت تجاری خارجی از کشور چین با مدیر عامل سازمان منطقه آزاد انزلی دیدار و پیرامون انجام سرمایه گذاری در این منطقه به مذاکره پرداختند. به گزارش گیلان صدر؛ در این نشست رییس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی با معرفی ویژگی های ممتاز جغرافیایی این منطقه...

955 واحد مسکن روستایی در گیلان افتتاح می شود

955 واحد مسکن روستایی در گیلان افتتاح می شود

مدیرکل بنیاد مسکن گیلان گفت: همزمان با آغاز دهه حساب 100 امام و بنیاد مسکن 955 واحد مسکن روستایی با اعتبار بیش از هفت میلیارد ریال در مناطق مختلف گیلان به بهره برداری می رسد. به گزارش گیلان صدر و به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان...

مهار آتش سوزی خانه ویلایی در سلیمان داراب رشت

مهار آتش سوزی خانه ویلایی در سلیمان داراب رشت

حادثه آتش سوزی منزل مسکونی به ساعت 11:51صبح امروز دوشنبه 27 فروردین 1403 به مرکز فرماندهی آتش نشانی رشت اطلاع داده شد. به گزارش گیلان صدر: شهرام مومنی رییس سازمان آتش نشانی رشت گفت: با توجه به سازه های متراکم آن منطقه سریعا 8 خودروی اطفایی و آبرسان به محل...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار

اخبار پربازدید

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.