تاکیدات چندین باره مسئولین بر رفع مشکلات شهری!

استاندار گیلان مردم شهر رشت را شایسته دریافت بهترین خدمات عنوان کرد و با تأکید بر ضرورت هماهنگی دستگاه‌ها برای تسهیل امور شهروندان گفت: چاره‌اندیشی برای ساماندهی زباله و رفع ترافیک، خواسته بحق رشتوندان است.

گیلان صدر: اسدالله عباسی در دیدار اعضای شورای شهر رشت، با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سردار سلیمانی و نیز دوازدهم دی ماه روز رشت اظهار داشت: اگر بخواهم راجع به این کلانشهر، شورای مشورتی داشته باشم؛ نمایندگان مردم در شورا، بهترین افراد هستند.

وی با اشاره به دیدار استانداران و نمایندگان استان های شمالی در مجلس شورای اسلامی با رئیس جمهوری، ساماندهی رودخانه های زرجوب و گوهررود و معضل زباله سراوان را از موضوعاتی عنوان کرد که در این دیدار، بیان داشته است.

وی ادامه داد: آیت الله رئیسی نیز تأکید داشتند که برای مسئله پسماند، باید راه حل اساسی اندیشیده شود.

استاندار گیلان سوء مدیریت و ضعف سیستمی اداره استان در گذشته را یادآور شد و گفت: نگاه من به کلانشهر رشت، وسیع و عمیق است و تأکید دارم که باید با برنامه، کارها سامان یابد.

وی ساماندهی ترافیک شهر رشت را بعد از معضل پسماند، خواسته بحق شهروندان از نمایندگان خود در شورا و دیگر مسئولان ذکر و بر اهتمام همگان برای رسیدگی به این خواسته مردم تأکید کرد.

عباسی افزایش ضریب رشد و توسعه را موضوعی مهم خواند و ادامه داد: بایستی حرکت به سمت اهداف را به‌تدریج شتاب ببخشیم.

وی هماهنگی دستگاه ها برای تسهیل امور شهروندان را مورد تأکید قرار داد و افزود: رشت، باید در سطح استان الگوی شایسته شهرسازی بوده و بلندمرتبه سازی در این کلانشهر، متناسب با الگوهای اندیشیده شده باشد.

محله محوری، اثرگذاری فعالیت های فرهنگی، ساماندهی بافت های فرسوده شهری در قالب طرح بازآفرینی و ارائه تسهیلات و ساماندهی بازارچه های محلی از دیگر موارد مورد تأکید استاندار گیلان بود.

عباسی تصریح کرد: برای رفع مشکلات مذکور، علاوه بر پشتیبانی های استانی، از ظرفیت های ملی نیز استفاده می شود.

ساماندهی بافت‌های فرسوده و ساخت و ساز در اراضی نسقی، ترافیک شهری، مدیریت پسماند و موضوعات فرهنگی، از جمله مواردی بود که در ابتدای این دیدار توسط اعضای شورای اسلامی رشت بیان شد.

زباله، پسماند، ترافیک، آلودگی روخانه های رشت، زمینهای نسقی و… بخشی از مشکلات یک یا چند دهه اخیر رشت هستند که در دولتهای مختلف و در زمان استانداران و دوره های مختلف شورا بارها بیان شده بدون اینکه خروجی خاص و مثبتی برای مردم داشته باشد.

نوشته مشابه

کشف بیش از ۹۱ میلیارد ریال نوشیدنی قاچاق از انبار یک شرکت در رشت

کشف بیش از ۹۱ میلیارد ریال نوشیدنی قاچاق از انبار یک شرکت در رشت

فرمانده انتظامی گیلان از کشف حجم قابل توجهی از نوشیدنی های قاچاق به ارزش بیش از ۹۱ میلیارد ریال در بازرسی از انبار یک شرکت در شهرستان رشت خبر داد. به گزارش گیلان صدر؛ سردار عزیزالله ملکی روز چهارشنبه با تشریح پیامدهای منفی قاچاق بر اقتصاد کشور، مبارزه با قاچاق...

چینی ها از بسته های سرمایه گذاری در منطقه آزاد انزلی استقبال کردند

چینی ها از بسته های سرمایه گذاری در منطقه آزاد انزلی استقبال کردند

یک هیئت تجاری خارجی از کشور چین با مدیر عامل سازمان منطقه آزاد انزلی دیدار و پیرامون انجام سرمایه گذاری در این منطقه به مذاکره پرداختند. به گزارش گیلان صدر؛ در این نشست رییس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی با معرفی ویژگی های ممتاز جغرافیایی این منطقه...

955 واحد مسکن روستایی در گیلان افتتاح می شود

955 واحد مسکن روستایی در گیلان افتتاح می شود

مدیرکل بنیاد مسکن گیلان گفت: همزمان با آغاز دهه حساب 100 امام و بنیاد مسکن 955 واحد مسکن روستایی با اعتبار بیش از هفت میلیارد ریال در مناطق مختلف گیلان به بهره برداری می رسد. به گزارش گیلان صدر و به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان...

مهار آتش سوزی خانه ویلایی در سلیمان داراب رشت

مهار آتش سوزی خانه ویلایی در سلیمان داراب رشت

حادثه آتش سوزی منزل مسکونی به ساعت 11:51صبح امروز دوشنبه 27 فروردین 1403 به مرکز فرماندهی آتش نشانی رشت اطلاع داده شد. به گزارش گیلان صدر: شهرام مومنی رییس سازمان آتش نشانی رشت گفت: با توجه به سازه های متراکم آن منطقه سریعا 8 خودروی اطفایی و آبرسان به محل...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار

اخبار پربازدید

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.