رئیس ستاد دیه گیلان معرفی شد

با حضور نماینده ولی فقیه در گیلان علیرضا یزدانی به عنوان رئیس ستاد دیه گیلان معرفی شد.

به گزارش گیلان صدر، آیت الله رسول فلاحتی امروز در مراسم معارفه رئیس ستاد دیه گیلان در محل دفتر ایشان با اشاره به ویژگی های مرحوم حمید کامران زاده رئیس سابق ستاد دیه استان اظهار کرد: از اوایل انقلاب اسلامی مرحوم کامران زاده را می شناختم و از شخصیت های بی حاشیه و به دور از جناح بازی های سیاسی در استان بود.

مردم متولیان ستاد دیه را امین خود می دانند

وی در ادامه به مشارکت مردم در امور خیریه اشاره کرد و افزود: مردم متولیان ستاد دیهرا امین خود می دانند و باید به گونه ای عمل شود تا تعداد خیران افزایش پیدا کند.

امام جمعه رشت با بیان اینکه مردم وقتی عمل خالصانه متولیان را ببینند به فعالیت در امور خیریه گرایش پیدا می کنند، تصریح کرد: اعتماد مردم نسبت به امور خیریه را بیشتر کنید.

اطلاع رسانی آزادی زندانیان جرایم غیر عمد

آیت الله فلاحتی، خواستار اطلاع رسانی آزادی زندانیان جرایم غیر عمد شد و بیان کرد: بین زندانیان مرد و زن نباید تفاوتی گذاشته شود ضمن اینکه پس از آزادی، نظارت بر افراد را ادامه دهید.

 

وی یادآور شد: تلاش کنید فعالیت ها برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد بدون حاشیه باشد و افراد را برای تصدی امور بدون سلایق سیاسی در نظر بگیرید.

آزادی ۹ هزار نفر زندانی جرایم غیر عمد در گیلان

مدیرکل زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی گیلان نیز در مراسم مذکور به وجود محکومان مالی و غیر عمد در زندان ها اشاره کرد و گفت: یکی از یادگارهای شهید لاجوردی تشکیل ستاد دیه بود.

سید حمید حسینی به آزادی بیش از ۸۵ هزار نفر زندانی جرایم غیر عمد توسط ستاد دیه در کشور اشاره کرد و افزود: تاکنون بیش از ۹ هزار نفر از زندانیان جرایم غیر عمد با تلاش ستاد دیه در استان آزاد شدند و این آمار بسیار خوبی است.

وی با تاکید بر تداوم فعالیت ها برای آزادی زندانیان غیر عمد در گیلان، بیان کرد: نیاز است منابع مالی جدیدی برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد تعریف شود تا این محکومان بتوانند به جمع خانواده خود و جامعه برگردند.

در مراسم مذکور، علیرضا یزدانی به عنوان رئیس ستاد دیه گیلان معرفی شد.

موج

نوشته مشابه

مهار آتش سوزی خانه ویلایی در سلیمان داراب رشت

مهار آتش سوزی خانه ویلایی در سلیمان داراب رشت

حادثه آتش سوزی منزل مسکونی به ساعت 11:51صبح امروز دوشنبه 27 فروردین 1403 به مرکز فرماندهی آتش نشانی رشت اطلاع داده شد. به گزارش گیلان صدر: شهرام مومنی رییس سازمان آتش نشانی رشت گفت: با توجه به سازه های متراکم آن منطقه سریعا 8 خودروی اطفایی و آبرسان به محل...

عملیات بازگشایی خیابان‌ها باید به جد پیگیری و تسریع یابد

عملیات بازگشایی خیابان‌ها باید به جد پیگیری و تسریع یابد

شهردار رشت با بیان اینکه تکمیل و اتمام پروژه‌های نیمه تمام سطح شهر ضرورت دارد، اظهار داشت: طولانی شدن پروژه‌ها نارضایتی مردم را به دنبال دارد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی گیلان صدر؛ جلسه شورای معاونان و مدیران مناطق پنج‌گانه شهری ظهر شنبه به ریاست «رحیم شوقی» شهردار رشت برگزار...

اجرای عملیات روکش و ترمیم آسفالت محدوده مسکن مهر

اجرای عملیات روکش و ترمیم آسفالت محدوده مسکن مهر

شهردار رشت از اجرای روکش و ترمیم آسفالت محدوده شهرک مهر خبر داد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی گیلان صدر؛ به نقل از مدیریت ارتباطات شهرداری رشت، رحیم شوقی در تشریح این خبر اظهار کرد: اجرای روکش و ترمیم آسفالت محدوده شهرک مهر در دستور کار قرار دارد. وی با...

پرداخت حق بیمه برای بیمه شدگان گروههای مختلف بر اساس دستمزد سال جدید میسر می باشد

پرداخت حق بیمه برای بیمه شدگان گروههای مختلف بر اساس دستمزد سال جدید میسر می باشد

با اعمال آخرین تغییرات دستمزدی سال جدید ، تمامی بیمه شدگان اختیاری ، مشاغل آزاد ، زنان خانه دار ، رانندگان و کارگران ساختمانی و ... میتوانند نسبت به پرداخت حق بیمه های خود در سالجاری اقدام نمایند . به گزارش گیلان صدر و به نقل از روابط عمومی اداره...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار

اخبار پربازدید

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.