یکی از وظایف مسئولان این است گوش شنوای خوبی برای شنیدن دغدغه‌ها باشند

پوریوسفی گفت: یکی از وظایف مسئولان در انقلاب اسلامی این است گوش شنوای خوبی برای شنیدن دغدغه‌های جوانان انقلابی و جهادی باشند و اگر انتقادی از سوی آن‌ها شنیده می‌شود از روی دغدغه‌مندی و دلسوزی آن‌ها و بخاطر فشارهای روحی دیدن درد‌های مردم و آسیب‌های فروان دینی و اجتماعی آن‌هاست.

گیلان صدر: دبیر و جمعی از معاونین و اعضای ستاد جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب اسلامی استان گیلان در محله آسایش ۲۱ حضور پیدا کرده و با اعضای گروه جهادی حضرت قاسم‌بن‌الحسن (ع) دیدار و تلاش‌های ایشان تقدیر کردند.

دبیر جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب اسلامی استان گیلان در این دیدار ضمن تقدیر اقدامات این مجموعه جهادی اظهار داشت: امروز جوانان جهادی در محلات مختلف و مستضعف شهر مشغول به فعالیت هستند تا بتوانند گامی در مسیر تحقق اهداف انقلاب اسلامی و خدمت به مردم بردارند.

حجت‌الاسلام پوریوسفی با بیان اینکه جریان‌های جوان حلقه‌های میانی امروز در حال پر کردن خلاءهای موجود در کشور هستند و برخی وظایف روی زمین مانده مسئولان را بردوش گرفته‌اند، گفت: حمایت از جوانان مومن، توانمند و جهادی که از تمام زندگی خود را وقف خدمت به مردم کردند وظیفه تمامی مسئولان است.

وی تصریح کرد: یکی از وظایف مسئولان در انقلاب اسلامی این است گوش شنوای خوبی برای شنیدن دغدغه‌های جوانان انقلابی و جهادی باشند و اگر انتقادی از سوی آن‌ها شنیده می‌شود از روی دغدغه‌مندی و دلسوزی آن‌ها و بخاطر فشارهای روحی دیدن درد‌های مردم و آسیب‌های فروان دینی و اجتماعی آن‌هاست.

دبیر جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب اسلامی استان گیلان با اشاره به اینکه باید از حضور مسئولین در این مناطق تقدیر کرد و برکات مسئولین انقلابی در راس ادارات و نهادهای جامعه نزدیکی آن‌ها با مردم و دردهای آن‌هاست و طبق سیره مقام معظم رهبری باید نشستن و مراوده دائم با مردم و جامعه را در راس فعالیت‌های خود قرار دهیم و بگذاریم مردم راحت و بدون تکلف صحبت کنند.

پوریوسفی حمایت از جریانات مردمی فعال را راهکار کلیدی رفع مشکلات کشور در حوزه‌های مختلف دانست و خاطرنشان کرد: خدمت به مردم و جریانات مردمی فعال در مسیر دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی عنایتی است که خداوند به مسئولان عنایت کرده و باید قدردان این نعمت الهی باشند.

وی اظهار داشت: نقش مردم و جوانان مومن و متعهد در گام دوم انقلاب اسلامی نقش ویژه‌ای است و مقام معظم رهبری نیز در راستای بهره‌مندی از این ظرفیت و تقویت جریان‌های حلقه‌های میانی تاکید فراوانی دارند.

نوشته مشابه

بازدید مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی گیلان از نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴

بازدید مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی گیلان از نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴

حسین محمدیان معاون امور اقتصادی استانداری گیلان و مهدی محبوبی مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان گیلان بهمراه جمعی از عاملین خوشه های صنعتی و مدیران واحدهای صنعتی مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی استان در چهارمین روز از نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴، از این نمایشگاه بازدید کردند. به گزارش گیلان صدر...

اجرای طرح بهینه سازی موتورخانه آسایشگاه معلولین و سالمندان رشت توسط شرکت گاز گیلان

اجرای طرح بهینه سازی موتورخانه آسایشگاه معلولین و سالمندان رشت توسط شرکت گاز گیلان

شرکت گاز استان گیلان در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی خود اقدام به بهینه سازی موتورخانه آسایشگاه معلولین و سالمندان رشت کرده است. به گزارش گیلان صدر: روابط عمومی شرکت گاز استان گیلان، روز سه شنبه ۱۱ فروردین ۱۴۰۳، عیسی جمال نیکویی مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در مراسم تقدیر...

هرچه وحدت پایدار شود به همان اندازه از تفرقه افکنی و تهدید دشمنان در امان خواهیم بود

هرچه وحدت پایدار شود به همان اندازه از تفرقه افکنی و تهدید دشمنان در امان خواهیم بود

رییس کل دادگستری استان گیلان در بازدید از شهرستان تالش در جمع علما و معلمان حوزه علمیه اهل سنت شهرستان تالش حضور یافت. به گزارش گیلان صدر و به نقل از روابط عمومی دادگستری گیلان، حجت‌الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی رییس کل دادگستری استان گیلان در بازدید از شهرستان تالش...

برخورداری از نیروی انسانی توانمند جزء مزیت های شركت است

برخورداری از نیروی انسانی توانمند جزء مزیت های شركت است

مسعود صادقی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان به مناسبت روز جهانی کارگر در جمع تعدادی از برقکاران و کارکنان شرکت حضور یافت و ضمن تبریک این روز از زحمات کارگران سطح شرکت تقدیر و تشکر کرد. به گزارش گیلان صدر: صادقی خاطرنشان کرد: منابع انسانی در هر سازمان...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار

اخبار پربازدید

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.