محمدباقر نوبخت با تاکید بر اینکه تاکنون از هیچ رانتی استفاده نکرده ، گفت: اگر کسی مستنداتی از من به عنوان داشتن کارخانه ارائه دهد در هر دفترخانه ای صلاح بداند آن کارخانه را به نامش خواهم زد.
به گزارش گیلان صدر و به نقل از ایده ال خبر: صبح امروز دکتر محمد باقر دبیرکل حزب اعتدال و توسعه در جمع رسانه های گروهی،استان بیان کرد: امروز با سابقه ۳۸ ساله در فعالیت های اجرایی با توجه به سختی ها و مشکلات موجود آمده ام تا بار دیگر در خدمت مردم باشم.
وی با اشاره به اخذ رای بی نظیر و بی تکرار در ۴ دوره از،انتخابات در ادوار گذشته تصریح کرد: امروز،بار دیگر به دلیل مشکلات اقتصادی فرهنگی و اجتماعی شرایط کنونی جامعه لزوم ورودم در عرصه انتخاباتی مجلس شورای اسلامی را احساس کردم ،اما مشخص نیست که چقدر توان کاهش مشکلات را دارم.
وی افزود: با توکل بر خداوند بین کنار خانواده ماندن و در کنار مردم بودن ، برای مردم بودن را انتخاب کردم تا با روابط ،موجود در سطح کشور به نفع مردم و برای مردم استانم استفاده و در راستای توسعه گیلان پرافتخار تلاش کنم.
محمد باقر نوبخت با اشاره به اقدامات انجام شده در ۴ دوره نمایندگی خود یاداور شد: گیلان برای زیرساخت ها و توسعه به وضعیتی رسید که در حوزه راههای مواصلاتی مقایسه با دیگر استانها رتبه قابل قبولی دارد.
دبیرکل حزب اعتدال و توسعه اذعان کرد: رئیس دانشگاه گیلان در دولت دوازدهم اعلام میکرد که دانشگاه های،گیلان از گسترش بیش از ۴۶ هزار مترمربع برخوردار شده است.
کاندیدای دور دوازدهم مجلس شورای از هزینه کرد بیش از دو هزار میلیارد تومان برای بیمارستانهای ساخته شده در استان خبر داد و گفت: ره آورد حضور یک گیلانی در دولتهای ۱۱ و ۱۲ بالع بر یک و نیم میلیارد دلار و به ارزش روز ،بیش از،۸۰ هزار میلیارد تومان است.
وی تاکید کرد: من به مجلس نمیروم که گوشه ای بنشینم و بعداز ۴ سال مجلس را ترک کنم بلکه به مجلس میروم تا مطالبات مردم را پیگیری کنم اگر مردم اعتراض و انتقاداتی دارند با حضور در صحنه و با استفاده از ابزار قانونی مشکل را به کمک مجلس به عنوان نماد جمهوریت حل کنیم.
نوبخت حضور در انتخابات مجلس را تعهدی برای خود عنوان کرد و يادآور شد: اگر تا دیروز یگ گیلانی در دولت بودم امروز میخواهم نماینده مردم رشت در مجلس،شورای اسلامی باشم.
دبیرکل حزب اعتدال و توسعه با تاکید بر لزوم امید آفرینی در جامعه کنونی تصریح کرد: اصحاب رسانه نقش،کلیدی در افزایش مشارکت انتخاباتی دارند و با تبلیغات و اقدامات رسانه ای خود می توانند افزایشی بیش از ۳۵ درصدی را در انتخابات پیش رو رقم بزنند.