• درباره ما
  • تماس با ما
جمعه 19 اردیبهشت 1404
  • Login
  • خانه
  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • سلامت
  • فرهنگی
  • پرونده ویژه
  • یادداشت
  • طنز
  • سایر رسانه ها
No Result
View All Result
گیلان صدر
No Result
View All Result

در راستای هوشمندسازی شهری در بندر کیاشهر، «کیاکارت» رونمایی شد

20 اسفند 1403
in اجتماعی, اخبار ادارات, اسلایدشو
0
در راستای هوشمندسازی شهری در بندر کیاشهر، «کیاکارت» رونمایی شد

«کیاکارت» تحولی خلاقانه در جهت ارائه خدمات دیجیتال به کیاشهروندان است.

به گزارش گیلان صدر: در مراسم رونمایی «کیاکارت» که با حضور «مرتضی عاطفی» شهردار بندر کیاشهر، مسئولین شهرستان و بخش، برگزار شد، این کارت به‌ عنوان یک ابزار نوین در مدیریت شهری معرفی شد که هدف آن، فراهم آوردن دسترسی راحت‌تر برای کیاشهروندان به برخی خدمات است.

عاطفی، شهردار بندر کیاشهر، با اشاره به اهمیت هوشمندسازی خدمات شهری و تحول دیجیتال توضیح داد: «کیاکارت» تنها یک ابزار پرداخت نیست، بلکه پلی برای ورود به یک سبک جدید از شهروندی دیجیتال است. امروز، کیاشهروندان می‌توانند بسیاری از خدمات بانکی، مالی و شهری را بدون مراجعه حضوری، تنها با یک کارت و از طریق اپلیکیشن ‘جهش’ مدیریت کنند. این اقدام، گامی در جهت افزایش رفاه عمومی و توسعه پایدار شهری است.”

وی در ادامه شرح داد: کیاکارت که به شبکه شتاب متصل است، مجموعه‌ای از خدمات گسترده را در اختیار شهروندان قرار می‌دهد که به اختصار به آن اشاره می‌کنم: پرداخت قبوض و انجام امور بانکی به‌صورت غیرحضوری/خرید اقساطی از فروشگاه‌های طرف قرارداد با مدل BNPL (الان بخر، بعداً پرداخت کن)/دریافت امتیاز و خدمات ویژه بر اساس میزان استفاده از کارت؛ امتیاز بیشتر، امکانات بیشتر/دسترسی به خدمات گردشگری، بیمه و درمان؛ از جمله تهیه بلیت هتل‌ها و استفاده از خدمات درمانی/مدیریت هوشمند پسماند؛ شهروندان می‌توانند پسماند خشک خود را غیرحضوری ثبت کرده و در ازای آن امتیاز دریافت کنند.

شهردار بندر کیاشهر با تأکید بر ایجاد رفاه بیشتر برای شهروندان گفت: ما در تلاشیم که با ابزارهای دیجیتال، زندگی کیاشهروندان را ساده‌تر کنیم. کیاکارت، نه‌تنها ابزاری برای انجام پرداخت‌ها است، بلکه یک درگاه هوشمند برای دریافت خدمات شهری است. هرچه میزان استفاده از این کارت بیشتر باشد، امتیاز شهروندان افزایش می‌یابد و آن‌ها می‌توانند از خدمات ویژه‌تری بهره‌مند شوند.

عاطفی در ادامه اظهار کرد: بندر کیاشهر که به‌تازگی به شبکه جهانی شهرهای تالابی پیوسته، در کنار حفظ محیط‌زیست و توسعه پایدار، به دنبال هوشمندسازی زیرساخت‌های شهری نیز هست. این شهر جزو ده شهر برتر استان گیلان محسوب می‌شود که به‌صورت رسمی از فیبر نوری بهره‌برداری کرده است. با این زیرساخت، شهروندان می‌توانند از اینترنت پرسرعت، خدمات دیجیتال گسترده‌تر و تجربه‌ای نوین از زندگی شهری بهره ببرند. همچنین، کیاکارت با اپلیکیشن “جهش” هماهنگ شده و شهروندان می‌توانند از طریق این اپلیکیشن، تمامی خدمات مالی و شهری خود را مدیریت کنند.

این مقام مسئول در پایان تصریح کرد: رونمایی از کیاکارت، تنها یک ابتکار در حوزه فناوری نیست، بلکه تلاشی برای افزایش کیفیت زندگی شهروندان، تسهیل خدمات و ایجاد یک شهر هوشمند پایدار است. با این اقدام، کیاشهروندان می‌توانند تجربه‌ای نوین از شهروندی دیجیتال داشته باشند و خدمات شهری را سریع‌تر، ساده‌تر و هوشمندتر دریافت کنند. بندر کیاشهر با این گام مهم، به الگویی برای شهرهای آینده تبدیل خواهد شد.

Tags: شهرداری بندر کیاشهرکیا کارتگیلان صدرمرتضی عاطفی

نوشته مشابه

تاکید بر کیفیت و تسریع پروژه‌های آسفالت شهری در رشت

تاکید بر کیفیت و تسریع پروژه‌های آسفالت شهری در رشت

by shahed
18 اردیبهشت 1404
0

به گزارش گیلان صدر: امروز چهارشنبه ۱۷ اردیبهشت، جلسه شورای معاونین با حضور رحیم شوقی شهردار رشت و جمعی از معاونین و مدیران شهری برگزار شد. رحیم شوقی، شهردار رشت در این جلسه با تأکید بر ضرورت تأمین منابع مالی پایدار گفت:یکی از الزامات موفقیت در اجرای برنامه‌های شهرداری، داشتن...

آغاز عملیات نهضت آسفالت در لاهیجان

آغاز عملیات نهضت آسفالت در لاهیجان

by shahed
18 اردیبهشت 1404
0

شهردار لاهیجان از آغاز عملیات نهضت آسفالت معابر شهری در سال ۱۴۰۴ خبر داد. به گزارش گیلان صدر و به نقل از اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری لاهیجان، رضا زنده دل در گفت و گویی افزود: با توجه به مساعد شدن هوا و در راستای اجرای طرح ساماندهی...

اصلاح و بازسازی ۶۰۰۰ كیلومتر دیگر از شبكه‌های فرسوده برق گیلان

اصلاح و بازسازی ۶۰۰۰ كیلومتر دیگر از شبكه‌های فرسوده برق گیلان

by shahed
18 اردیبهشت 1404
0

با برنامه ریزی شركت توزیع برق استان ۶۰۰۰ كیلومتر دیگر از شبكه‌های فرسوده گیلان اصلاح و بازسازی خواهد شد به گزارش گیلان صدر: براساس هماهنگی و دعوت شرکت توزیع نیروی برق گیلان، همایون حائری معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی ضمن بازید از پروژه های کلان این شرکت...

تلاش برای ارتقای فرهنگ کتابخوانی در منطقه آزاد انزلی

تلاش برای ارتقای فرهنگ کتابخوانی در منطقه آزاد انزلی

by shahed
17 اردیبهشت 1404
0

به گزارش گیلان صدر و به نقل از مدیریت روابط‌عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد انزلی؛ مصطفی طاعتی مقدم رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل سازمان میزبان سجاد کوچکی نژاد، سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان بود و دو طرف در خصوص راهکارهای توسعه و تنوع‌بخشی به همکاری‌ها...

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار

تاکید بر کیفیت و تسریع پروژه‌های آسفالت شهری در رشت

آغاز عملیات نهضت آسفالت در لاهیجان

اصلاح و بازسازی ۶۰۰۰ كیلومتر دیگر از شبكه‌های فرسوده برق گیلان

تلاش برای ارتقای فرهنگ کتابخوانی در منطقه آزاد انزلی

27 هزار متر مربع زمین در گیلان برای احداث مسکن اقشار کم‌درآمد تامین شد

شهردار لاهیجان از آغاز عملیات آسفالت سال ۱۴۰۴ خبر داد

ضرورت مقابله با افراد فاقد صلاحیت در امور درمانی

در کلانشهر رشت فقط ۴۰ دستگاه اتوبوس تردد دارد

کارگران سرمایه اصلی ما در تولید هستند

«طرح هادی» مهم ترین ابزار توسعه در مناطق روستایی است

رایزنی با اتاق‌های مشترك ایران برای بهره‌برداری از مزیت‌های منطقه آزاد انزلی

بالاترین نسبت بیمه شدگان مشاغل آزاد به اجباری در گیلان

اخبار پربازدید

راه اندازی سامانه نوبت دهی تلفن همراه در مراکز درمانی تامین اجتماعی گیلان

راه اندازی سامانه نوبت دهی تلفن همراه در مراکز درمانی تامین اجتماعی گیلان

6 اردیبهشت 1399
مسئولان استان پاسخگو باشند/نهاد صادر کننده مجوز خانه عفاف فخر در گیلان کیست؟

مسئولان استان پاسخگو باشند/نهاد صادر کننده مجوز خانه عفاف فخر در گیلان کیست؟

17 آبان 1400
افتتاح ۹ پروژه بزرگ عمرانی؛ گام بلند شهرک‌های صنعتی گیلان در مسیر «سرمایه گذاری برای تولید»

افتتاح ۹ پروژه بزرگ عمرانی؛ گام بلند شهرک‌های صنعتی گیلان در مسیر «سرمایه گذاری برای تولید»

30 فروردین 1404
برگزاری ۹۰۰ برنامه در ۱۰۳ نقطه استان با حضور خادمان رضوی

برگزاری ۹۰۰ برنامه در ۱۰۳ نقطه استان با حضور خادمان رضوی

7 اردیبهشت 1404
حرمت داری و درک کارکنان و مراجعان مهمترین اصل و گام اول موفقیت در مدیریت است

حرمت داری و درک کارکنان و مراجعان مهمترین اصل و گام اول موفقیت در مدیریت است

12 تیر 1399
کاروان خورشید به گیلان رسید

کاروان خورشید به گیلان رسید

9 اردیبهشت 1404

اخبار پر اشتراک

  • راه اندازی سامانه نوبت دهی تلفن همراه در مراکز درمانی تامین اجتماعی گیلان

    راه اندازی سامانه نوبت دهی تلفن همراه در مراکز درمانی تامین اجتماعی گیلان

    1775 shares
    Share 710 Tweet 444
  • مسئولان استان پاسخگو باشند/نهاد صادر کننده مجوز خانه عفاف فخر در گیلان کیست؟

    1641 shares
    Share 656 Tweet 410
  • اولین مرکز اختلالات اُتیسم استان با سرمایه گذاری بخش خصوصی در رشت افتتاح شد

    1407 shares
    Share 563 Tweet 352
  • هشدار در خصوص خطر اپلیکیشن لایکی برای نوجوانان/در لایکی هیچ مرز اخلاقی مشخصی وجود ندارد

    1266 shares
    Share 506 Tweet 317
  • شرح فاجعه؛ نامهٔ آسیا ابتهاج به مسعود بهنود

    1253 shares
    Share 501 Tweet 313

گیلان صدر

دسترسی سریع

  • درباره ما
  • تماس با ما

شبکه های اجتماعی

کلیه حقوق مادی و معنوی مطالب این پایگاه خبری_تحلیلی محفوظ میباشد.

استفاده از مطالب با ذکر منبع بلا مانع میباشد . انتشار مطالب به معنی تایید محتوای آنها نیست |  سئو کیورد

No Result
View All Result
  • خانه
  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • سلامت
  • فرهنگی
  • پرونده ویژه
  • یادداشت
  • طنز
  • سایر رسانه ها

eRasaneh_Trustseal(82722, true);

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In