جواد بیدی معاون فروش و خدمات مشترکین توزیع برق گیلان از رسیدن میزان وصول مطالبات بهای برق مصرفی اینشرکت به آستانه ۹۶ درصد از ابتدای سال تا اواسط اسفند سالجاری خبر داد.
وی اظهار داشت: تعیین سهم روزانه وصول برای هر یک از امورها براساس دستور العمل ابلاغی شرکت توانیر، برگزاری مانورهای وصول مطالبات، ارسال دو مرحله پیامک برای مشترکین پیامک اخطار ویادآور بابت بدهی، بازدیداز امورها درخصوص پایش دقیق عملکرد آنها درتمام تعرفهها، برقراری کشیک بعدازظهر همکاران جهت وصول مطالبات، ایجاد بستر مناسب جهت دسترسی نهادهای دولتی به صورتحسابهای صادره آن سازمان با خروجی اکسل، پایش و ارزیابی امورهای اجرایی در بخش وصول به صورت روزانه و مستمر، رصد مبلغ پرداختی مشترکین از زمان پرداخت تا اعمال حساب، برگزاری منظم جلسات وصول مطالبات از جمله اقدامات صورت پذیرفته برای افزایش وصول مطالبات در سطح استان است.
بیدی اضافه کرد: از ایتدای سال تا ۱۵ اسفند سالجاری مشترکین توزیع برق در شهرستان های انزلی، فومن و رودبار به ترتیب سه شهرستان پیشرو و شاخص در زمینه پرداخت به موقع بهای برق مصرفی هستند.
وی درخاتمه گفت: مشترکین محترم می توانند با مراجعه به اپلیکیشن کاربردی برق من، سایت شرکت به آدرس www.gilanpdc.ir ، ارسال شناسه قبض به سامانه پیامکی ۵۰۰۰۱۳۱۱۲۱ ، تلفن گویای ۱۵۲۱ و همچنین اپلیکیشن های پرداخت بانک ها و سایر اپلیکیشن های معتبر و مورد تایید، مبلغ بهای برق مصرفی خود را دریافت و پرداخت کنند.